Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå sitter jeg hjemme og er jævlig blakk. Hater å slite økonomisk...Har allerede lånt mye penger, så kan ikke låne mer heller :(

EDIT: Noen andre som har smakt den nye brusen de har kommet med? Den smaker sukkervann :nei:

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
velkommen til klubben ananas. ligger med 70kr i minus på koretet mitt nå, er skeldent det ligger i pluss nå lengre... Men jeg overlever. når det er veldig nærme 100 i minus, som er maks, så setter mamma inn et par hundre kroner :p

Vel, jeg skylder en gutt 4300 pluss at jeg skal til Budapest, og burde egentlig ha med noen lommepenger.. :hmm: I tillegg skal jeg i bursdag i dag, og vi skal spise ute.. jeg får håpe salaten ikke koster over hundrelappen.. damn, jeg føler meg så fattig :(

Lenke til kommentar
Nå sitter jeg hjemme og er jævlig blakk. Hater å slite økonomisk...Har allerede lånt mye penger, så kan ikke låne mer heller :(

EDIT: Noen andre som har smakt den nye brusen de har kommet med? Den smaker sukkervann  :nei:

sliter økonomisk? bor ikke du hjemme hos moren din og spiser gratis mat? :dontgetit:

OMG! Hvordan har du klart å låne 4300 kr av en gutt?

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
sliter økonomisk? bor ikke du hjemme hos moren din og spiser gratis mat? :dontgetit:

OMG! Hvordan har du klart å låne 4300 kr av en gutt?

Jeg er aldri hjemme så og si, og spiser ikke hjemme i det hele tatt, så det er ikke maten som gjør at jeg har et pengeproblem..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...