sofarot Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg har bestemt meg for å shave nøyaktig halve kroppen. Tror jeg går for venstre, uten at jeg vet hvorfor. Worklog eller? Worklog og bilder av ALT! nei takk.... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg har bestemt meg for å shave nøyaktig halve kroppen. Tror jeg går for venstre, uten at jeg vet hvorfor. Worklog eller? Kan jeg være med? Må du spørre? ketchez: fu Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hva har vi lært i dag? I dag har vi lært hva tubgirl er. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hva har vi lært i dag? I dag har vi lært hva tubgirl er. Gratulerer Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Og imorgen skal vi lære deg mIRC Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hva har vi lært i dag? I dag har vi lært hva tubgirl er. Hvor har du vært siden internett ble funnet opp LIKSOM!? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hva har vi lært i dag? I dag har vi lært hva tubgirl er. Har vi? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Hva har vi lært i dag? I dag har vi lært hva tubgirl er. Forresten, du har sett goatse, ja? Endret 25. januar 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hva har vi lært i dag? I dag har vi lært hva tubgirl er. its like the matrix, you cant be told what it is, you have to see for yourself Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Wow, lenge siden jeg har vært på forumet! Har nemlig vært på hytta i helga, sto på snowboard i mange timer og nå er jeg støl som f. Heldig-gris ja. Hvor er det hytta ligger? Fylke? Buskerud, Hallingdalen, Hol, Sudndalen, Myrland, whatever. Omtrent midt imellom deg og meg egentlig. Edit: Veldig mange bergensere der faktisk. w00t??? Er jo faktisk en liten sannsynlighet for at jeg så deg i bakken da. Jeg BOR nemlig på dette veldig "sentrale" (les: bortgjemte) stedet. Ikke Myrland da, men bittelittegranne nærmere sivilisasjonen. Hol? Hvor? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Er sjuk jeg, var det i juleferien, i deler av høst, i vår 04, vinter 04. Syns dere det er å være mye sjuk? Forkjøla hver j*vla gang. Sitter og hører på Enya og skriver på forumet jeg... Legge seg tildlig og, argh disse nasjonale prøvene... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hva har vi lært i dag? I dag har vi lært hva tubgirl er. Velkommen lenge etter. God natt btw... Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Forkjølelse, pytt pytt Argh, særoppgave er noe bajs. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Argh, særoppgave er noe bajs. Apropos særoppgave, får igjen særoppgaven i musikk i morgen. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Argh, særoppgave er noe bajs. Apropos særoppgave, får igjen særoppgaven i musikk i morgen. oida...nå kom jeg på musikkprøven! Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Nå kom jeg på hvor irritert musikklæreren ble. Han ble gretten og begynte å svare elevene frekt. Utrolig morsomt Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 OMG, sitter og leser igjennom noen av de gamle postene mine, fr amine første dager her på forumet: "Det hadde ho vært qlt da! Lr om vi mayb kunne (...)" Bare et eksempel, var noe a'la da eg skrev. Bruker nesten aldri forkortelser lenger, unntatt OMG da. Er det forresten noen som har lagt merke til om jeg har bedret meg på noe, eller er jeg "utstøtt" fremdeles? Gjør så godt jeg kan og alt jeg kan, uten å vite hva jeg egentlig gjør galt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 OMG, sitter og leser igjennom noen av de gamle postene mine, fr amine første dager her på forumet:"Det hadde ho vært qlt da! Lr om vi mayb kunne (...)" Bare et eksempel, var noe a'la da eg skrev. Bruker nesten aldri forkortelser lenger, unntatt OMG da. Er det forresten noen som har lagt merke til om jeg har bedret meg på noe, eller er jeg "utstøtt" fremdeles? Gjør så godt jeg kan og alt jeg kan, uten å vite hva jeg egentlig gjør galt. Du har bedret deg, synes jeg. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) nasjonale prøver er no dritt. hadde igjen en settning å skrive da tiden gikk ut. det var den settningen som ga hele historien mening Edit: hermetikk leif Endret 25. januar 2005 av TrulZern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg