Fredrik Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Fordi alle de nakne, digge jentene ser på deg, men du kan ikke få dem. EDIT: Jaok, halvnakne da... Jeg har hatt to av dem... Fortsatt støtt, ja. Edit: Ordentige folk skal ikke gjøre sånn. VI KREVER HIGH-RES, MEMBERS EXCLUSIVE!!!!! Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Fordi alle de nakne, digge jentene ser på deg, men du kan ikke få dem. EDIT: Jaok, halvnakne da... Jeg har hatt to av dem... Fortsatt støtt, ja. Edit: Ordentige folk skal ikke gjøre sånn. VI KREVER HIGH-RES, MEMBERS EXCLUSIVE!!!!! kåte jævel..... Wihi..sitter med SuSE 9.2 nå Ganske kos, bortsett i fra at jeg sliter litt med noen småting, men hva har man ikke Linux delen av forumet til!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Pass på så han ikke pisser på seg. De får litt slappe lukkemuskler når de er i oppvåkningsfasen etter narkose. Haha eg hørte det. Det hadde skjedd med en kompis sin hund. Den hadde fått lov å ligge i sofaen og de syns så synd i hunden fordi den var så slapp at den lot den slappe av med de i sofaen og... ja den pisset på seg. Santoz ligger faktisk i sengen min nå. *flytte på han* Har lyst å legge meg nå faktisk *gjespe* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 VI KREVER HIGH-RES, MEMBERS EXCLUSIVE!!!!! Det vil du ikke ha. Jeg sendte mail til dem nå, jævla idioter. Fysj og fy. Hvorfor kan ikke alle bare være skikkelige folk? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 I dag fikk jeg min første sekser på gk, på en økonomiprøve Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Når man har softgunkamp, hvordan kan man "bevise" at man traff? Er det ikke mye juksing i dette? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Når man har softgunkamp, hvordan kan man "bevise" at man traff?Er det ikke mye juksing i dette? ok.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Folk roper "au, faen" eller alternativt "død mann". Enkelte ganger må man nesten bare stole på at folk beliter seg. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Folk roper "au, faen" eller alternativt "død mann". Enkelte ganger må man nesten bare stole på at folk beliter seg. Hvis man spiller med venner så bør jo ikke det være et problem da. Oh, vært i bursdag til niesen min, hun ble 8 år i dag. Makan til skrikeparty Dessuten sitter jeg her å er stappmett etter en feit cheeseburger m/chips.. Det er godt da Nå er det nok ikke lenge til hjemmekinoen er i hus, sikkert 1-2 uker. Gleder meg så syyyykt!! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 /me har kjøpt ny joystick! Har vært lite aktiv i SO3 i det siste. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Får jeg... kjenne på "joysticken" din? Endret 25. januar 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
Pels Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Får jeg... kjenne på "joysticken" din? :!: kan misforståes Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 For det var jo ikke meningen Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 jaja, 2 timer med trening....dusje og teste nye barbermaskinen Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 14 år og trenger barbermaskin? Hva skal du barbere da? Dunet under armene/nesa Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 14 år og trenger barbermaskin? Hva skal du barbere da? Dunet under armene/nesa barbere av deg det fliret...! Dessuten er jeg 15 på torsdag, ta den du din vattnisse! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Får jeg... kjenne på "joysticken" din? Men atte mamman min sa at jeg ikke fikke lov! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg har bestemt meg for å shave nøyaktig halve kroppen. Tror jeg går for venstre, uten at jeg vet hvorfor. Worklog eller? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg har bestemt meg for å shave nøyaktig halve kroppen. Tror jeg går for venstre, uten at jeg vet hvorfor. Worklog eller? Worklog og bilder av ALT! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg har bestemt meg for å shave nøyaktig halve kroppen. Tror jeg går for venstre, uten at jeg vet hvorfor. Worklog eller? Kan jeg være med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg