sparks Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 ojeh, kjører nå på 2250 mhz, xp2500@xp3200 (ikke samme fsb og mp men samme klokkefrekvens ) BALL IKVELD Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ops, I did it again... Åpna babe tråden i klasserommet... fader skal jeg aldri lære? Er jo så jeg glømmer at jeg er i klasserommet... Klikker før jeg tenker... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 wow, stipendet mitt har kommet alt, 12. desember. Og jeg som trodde det ikke ble utdelt før den 15. i hver mnd....! *Skal vi se, hva trenger jeg av hardware denne måneden?* andre "fattige" studenter som har fått? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ops, I did it again... Åpna babe tråden i klasserommet... fader skal jeg aldri lære? Er jo så jeg glømmer at jeg er i klasserommet... Klikker før jeg tenker... *legge 2 og 2 tilsammen* ifra de siste dagene etter klokken 24:00.. Det er bare du som er skuffet fordi du ikke kan se på sterkere saker det! Men hva var prøven i da? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Prøve i engelsk.. gikk sikkert til pises... men men... Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 \provosere CFD Mode Urge smaker kupiss. \provosere CFD Mode Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Har purret litt på BlueCom, men ser stygt ut.... Får kansje ikke ADSL før etter Jul. Lurer på hvordan dette vil gå, med tanke på at jeg blir alene i leiligheten i jula... det var da fælt til hvor trege BlueCom skulle være da! Får håpe du får inett før Jul..hva skal du i jula da? Juleaften osv... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Yeey! Ferdig med prøva, bare 1 igjen nå før juleferien. Blir saker det Lenke til kommentar
sparks Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Her var bluecom raske som fy! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Idag blir det en hektisk dag! Nå om 15 minutter skal jeg tilbake til skolen å hjelpe til å arrangere "juleBord" for de voksne, arerangert av oss for å få råd til klasse tur. Vi skal ha auksjon og masse greier. Detr starter halv 4... så varer det helt til klokka halv 10, så er jeg ferdig. Også en skal jeg fikse en pc til en kamerat av meg, som han ikke får til å starte etter at han bytta ram, så jeg får fikse det mysteriet. Også hadde vi prøve idag, naturfag... gikk rimlig greit, også fikk jeg igjen mattematik prøva igjen idag da.. fikk en 5'r men fikk i oppgave å ta bort stemmen til noen sanger vi skal ha på juleshow til tirsdag... arg! SKal øve til "bandet" mitt også, også er gitaren på reperasjon Jaja, får stikke straks.... ha en fin dag! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Russekro ikveld, og studiedag imorgen. Noen som vet hvor bazooka er? Visstnok gamle OTB, men det sa jo meg så mye mer...... Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 den kjappeste nett butikken jeg har vært borti, sende varen så den kom fram etter 2 dager DET er skikkelig service!! Noen andre som har opplevde raske nett butikker? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 \provosere CFD ModeUrge smaker kupiss. \provosere CFD Mode Yeah. En fri dag! W000t! Og jeg er sulten. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 den kjappeste nett butikken jeg har vært borti, sende varen så den kom fram etter 2 dager DET er skikkelig service!! Noen andre som har opplevde raske nett butikker? jeg fikk min pakka fra PSdata, samme dagen som de fikk den inn på lageret Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Woo.. da har jeg vært hos frisøren, er sånn halvveis fornøyd, men bare sånn halvveis. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Woo.. da har jeg vært hos frisøren, er sånn halvveis fornøyd, men bare sånn halvveis. pics? Doh... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Njaaah, vi får se om jeg gidder Fått kameraet da bifil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg