Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er og syk... :dontgetit: Jeg har fått meg alle forkjølelsers mor. Jeg har nesten ikke stemme, jeg hoster til tusen, hodet mitt dunker og nesa renner. :( Har sovet i hele dag omtrent.

Hater det. Jeg sto opp i natt og fant ut at nesesprayen var tom, det samme var hostesaften.

:slappw00t:

Lenke til kommentar

Hei hanne. Eg ser deg! ;)

Jaaa! Hunden er frisk som en fisk....vel egentlig. Var ikke noe gale med skjelletet og hadde ikke noe AD (albue dylepsi elns) men har trolig klart å rive/skade en sene/nerve og det er smertefull og tar lang tid å bli bra igjen på. Vofsen måtte dopes ned fordi han ikke ville ligge i bordet når han skulle røngtes og fikk en sprøyte. Haha var morsomt for han var jo helt hyper pga alle de luktene fra alle de hundene som har vært der før og plutselig ble han så fryktelig trøtt og måtte kubbe. Alt skjedde så fort at eg holdt på le meg ihjel. Han ligger her og er uber groggy. :D

Var dyrer enn eg trodde det ble da. :no::hrm:

Lenke til kommentar
Hei hanne. Eg ser deg! ;)

Jaaa! Hunden er frisk som en fisk....vel egentlig. Var ikke noe gale med skjelletet og hadde ikke noe AD (albue dylepsi elns) men har trolig klart å rive/skade en sene/nerve og det er smertefull og tar lang tid å bli bra igjen på. Vofsen måtte dopes ned fordi han ikke ville ligge i bordet når han skulle røngtes og fikk en sprøyte. Haha var morsomt for han var jo helt hyper pga alle de luktene fra alle de hundene som har vært der før og plutselig ble han så fryktelig trøtt og måtte kubbe. Alt skjedde så fort at eg holdt på le meg ihjel. Han ligger her og er uber groggy. :D

Var dyrer enn eg trodde det ble da. :no::hrm:

Pass på så han ikke pisser på seg. De får litt slappe lukkemuskler når de er i oppvåkningsfasen etter narkose. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...