Torjus Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Nå skal jeg snart spise Grandiosa Pepperoni kjøttdei og lauk er bedre Enig Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Men Orginal Gradiosa er best.... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Nå skal jeg snart spise Grandiosa Pepperoni kjøttdei og lauk er bedre neshomfysj! Begge smaker høgg men k & l smaker enda værre Original 4 evah Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Men Orginal Gradiosa er best.... Stemmer! Idag har søsteren min og niesen vært på besøk, og Isabelle (niesen) kaller meg for onka eller noe, liksom første gang hu kaller meg noe til meg. Og hun har vært positiv til meg i hele dag. Wee. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) da var fatter'n kommet hjem ja... til bursda'n min på torsdag! arh... Endret 25. januar 2005 av ketchez Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Var forumet nede nå i sted? Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hmm. Merkelig, hos meg kom det "Forumet er avslått" eller noe slikt. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 bah, er syk i dag jeg, og var det i går og, ganske jævelig... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 bah, er syk i dag jeg, og var det i går og, ganske jævelig... OmG wE Are LIEK soulm8s! Samme her. Jeg hater forkjølelse. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg er og syk... Jeg har fått meg alle forkjølelsers mor. Jeg har nesten ikke stemme, jeg hoster til tusen, hodet mitt dunker og nesa renner. Har sovet i hele dag omtrent. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg har vondt i magen. Datt ned trappen imorges, men har ikke hatt vondt før sånn ca. nå. Merkelig. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg er og syk... Jeg har fått meg alle forkjølelsers mor. Jeg har nesten ikke stemme, jeg hoster til tusen, hodet mitt dunker og nesa renner. Har sovet i hele dag omtrent. Hater det. Jeg sto opp i natt og fant ut at nesesprayen var tom, det samme var hostesaften. :slappw00t: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hei hanne. Eg ser deg! Jaaa! Hunden er frisk som en fisk....vel egentlig. Var ikke noe gale med skjelletet og hadde ikke noe AD (albue dylepsi elns) men har trolig klart å rive/skade en sene/nerve og det er smertefull og tar lang tid å bli bra igjen på. Vofsen måtte dopes ned fordi han ikke ville ligge i bordet når han skulle røngtes og fikk en sprøyte. Haha var morsomt for han var jo helt hyper pga alle de luktene fra alle de hundene som har vært der før og plutselig ble han så fryktelig trøtt og måtte kubbe. Alt skjedde så fort at eg holdt på le meg ihjel. Han ligger her og er uber groggy. Var dyrer enn eg trodde det ble da. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 WTF? Nooooo... (Hvorfor blir jeg støtt av det bildet? ) Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Fordi alle de nakne, digge jentene ser på deg, men du kan ikke få dem. EDIT: Jaok, halvnakne da... Endret 25. januar 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hei hanne. Eg ser deg! Jaaa! Hunden er frisk som en fisk....vel egentlig. Var ikke noe gale med skjelletet og hadde ikke noe AD (albue dylepsi elns) men har trolig klart å rive/skade en sene/nerve og det er smertefull og tar lang tid å bli bra igjen på. Vofsen måtte dopes ned fordi han ikke ville ligge i bordet når han skulle røngtes og fikk en sprøyte. Haha var morsomt for han var jo helt hyper pga alle de luktene fra alle de hundene som har vært der før og plutselig ble han så fryktelig trøtt og måtte kubbe. Alt skjedde så fort at eg holdt på le meg ihjel. Han ligger her og er uber groggy. Var dyrer enn eg trodde det ble da. Pass på så han ikke pisser på seg. De får litt slappe lukkemuskler når de er i oppvåkningsfasen etter narkose. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Fordi alle de nakne, digge jentene ser på deg, men du kan ikke få dem. EDIT: Jaok, halvnakne da... Jeg har hatt to av dem... Fortsatt støtt, ja. Edit: Ordentige folk skal ikke gjøre sånn. Endret 25. januar 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg