Goophy Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Nå skriver jeg nynorskstil. "Grei kort ut om målmerka i dialekten din og tankar kring utviklinga av askerdialekten eller talemålet på Austlandet generelt." og det betyr.....? Det lurer jeg også på. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Nå skriver jeg nynorskstil. "Grei kort ut om målmerka i dialekten din og tankar kring utviklinga av askerdialekten eller talemålet på Austlandet generelt." og det betyr.....? Det lurer jeg også på. da synest jeg at du skal driiite i det! Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Det betyr vel at man skal belyse hvilken innflytelse dansken hadde på det norske språket kontra tiksmålet da vel. Var det så vanskelig da? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 «Forklar kort om milepælene i dialekten din og tanker rundt utviklingen av askerdialekten eller talemålet på Østlandet generelt.» Er det så vanskelig? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) «Forklar kort om milepælene i dialekten din og tanker rundt utviklingen av askerdialekten eller talemålet på Østlandet generelt.» Er det så vanskelig? ja..... EDIT: FRIMINUTT! Hade über geeks! Nå forsvinner jeg inn til dødens rike.....time etterpåå.... Endret 25. januar 2005 av ketchez Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 ah, de barna, de barna... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Nasjonale prøver blir ikke karaktersatt, de er kun for å sjekke hvordan nivået rundt om i landet er.Hvis det var det du mente da. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 haha, sitter på skolen! konge her, musa lagger når jeg rører på den...raske gode maskiner her gitt! jaja, har valfag så det heter så fint, webmaster på skolens hjemmeside driver jeg med da..! Vå får nye pcer med lcd skjerm(full dell maskin) Og mange nye bærbare og stuff. Kan ikke være billig... stjæl en, og send til meg da! Ja! for ingen merker det! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Da var man ferdig med stil. Flotte greier, perfekt nynorsk også. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Argh, har hatt sånn Nasjonal Prøve crap i Engelsk nå. Mon tro hvordan det gikk... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 HEI KJEKKASER!!1one Fravær på meg idag også. Nå er jeg litt lei av å vente på Netshop, 14 dager siden de mottok pakken, de har ikke åpnet den ennå engang. Og dama som eier pcen begynte å bli utålmodig for litt siden. Siden hu skal starte på no regnskapsskit så fort som mulig. :\ Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Du får låne bort din PC da vel Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Slækt på jobben nå ass,konfigurerer telefoner å det tar en evighet! så det er ikke stort annet å gjøre en å surfe på nettet! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 arh...godt å komme hjem til annleg, tv og data....og seff...ferdig mat fra morra mi! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Det tar sin tid å skrive 6 utfyllende oppgaver til Henrik Ibsens Vildanden uten å egentlig vite hva det går i. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 vært syk i dag jeg, og jeg som skulle være dær når nasjonaleprøvene foregikk, mamma trudd jeg har ørebettenelse. Pluss jeg har relativt vondt i magen, hodet og i bihulene. Trur jeg skal legge meg igjen.. koskos Lenke til kommentar
ulMo Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 skjer med ny skrift på forumet? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 ny skrift? jeg ser ingen ny skrift Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 ny skrift? jeg ser ingen ny skrift men så ser da du bare på deg sjøl i speilet mens du tar bilder og da.... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 ny skrift? jeg ser ingen ny skrift men så ser da du bare på deg sjøl i speilet mens du tar bilder og da.... "haha" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg