Carl M Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Brødskive med peanøttsmør og syltetøy er godt til middag. Da MÅ den være dobbeltklaska! Selvfølgelig! Hva tar du meg for? -Hva er vel forresten opp til deg Endret 24. januar 2005 av Carl M Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Noen hørt om den propan boksen som ble sprengt på vøyenenga? (over åpen flamme) På gartneriet, det brenner.. Skjedde nå nettop! EDIT: Jeg bor langt unna.. Og jeg har vært her hele tiden.. EDIT3: Og jeg kjenner ikke fyren som gjorde det. Endret 24. januar 2005 av Bundy Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Noen hørt om den propan boksen som ble sprengt på vøyenenga? (over åpen flamme)På gartneriet, det brenner.. Skjedde nå nettop! EDIT: Jeg bor langt unna.. Og jeg har vært her hele tiden.. EDIT3: Og jeg kjenner ikke fyren som gjorde det. Og det sa pang regner jeg med? Minte meg forresten om nesten-katastrofen i Lillestrøm, noen som husker det? To tog som kræsja, det ene med propan-last. Var bare 200 meter unna politikammeret (der hvor mor jobber!)! Edit: Hadde det tatt fyr regner jeg med at vi måtte ha kjøpt nye glassruter her hjemme, for å si det sånn. Vi hadde ihvertfall sett det og hørt det veldig godt. Endret 24. januar 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 - Jeg hater forsikringsselskapene. De klarer altid å smyge inn en side med litt mindre skrift i forsikringsavtalen... (Jeg får ingen ting for MC'en min som ble stjelt) Hvordan går det an? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Noen hørt om den propan boksen som ble sprengt på vøyenenga? (over åpen flamme)På gartneriet, det brenner.. Skjedde nå nettop! EDIT: Jeg bor langt unna.. Og jeg har vært her hele tiden.. EDIT3: Og jeg kjenner ikke fyren som gjorde det. Og det sa pang regner jeg med? Nei tuller du.. Bygninga brenner.. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 - Jeg hater forsikringsselskapene. De klarer altid å smyge inn en side med litt mindre skrift i forsikringsavtalen... (Jeg får ingen ting for MC'en min som ble stjelt) Hvordan går det an? Mæsjkelige greier, jeg fikk igjen en bråte penger fra innboforsikring på sykkelen min som ble stjålet. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Var det ikke noen her som hadde satt fra seg kjøretøyet med nøklene i? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 For en lærerik dag. Jeg var hos en kamerat der jeg satt pålogga på hans msn-adresse og fant jeg ut at jeg kunne finne ut hva han egentlig synes om meg. Så vi (jeg og kameraten min) later som om vi har hatt en stor krangel. "Å, jeg er litt lei meg, jeg er også litt sint. Men... Er det noe du ikke liker ved han?" Så er det avduket for helvete. Jippi! Han snakker ren skit om alt negativt han kommer på om meg, hele trynet mitt var helt forjævlig, jeg var visstnok kjepphøy, arrogant og alt det der + at jeg fikk refs for å høre på musikken ingen hører på her. Zeppelin, Metallica, Guns'n Roses osv osv. Vi gjorde det samme med kompisen min og det kom frem en del dritt der og. En lærerik dag. Can you feel the spirit? Lenke til kommentar
robB Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 For en lærerik dag. Jeg var hos en kamerat der jeg satt pålogga på hans msn-adresse og fant jeg ut at jeg kunne finne ut hva han egentlig synes om meg. Så vi (jeg og kameraten min) later som om vi har hatt en stor krangel. "Å, jeg er litt lei meg, jeg er også litt sint. Men... Er det noe du ikke liker ved han?" Så er det avduket for helvete. Jippi! Han snakker ren skit om alt negativt han kommer på om meg, hele trynet mitt var helt forjævlig, jeg var visstnok kjepphøy, arrogant og alt det der + at jeg fikk refs for å høre på musikken ingen hører på her. Zeppelin, Metallica, Guns'n Roses osv osv. Vi gjorde det samme med kompisen min og det kom frem en del dritt der og. En lærerik dag. Can you feel the spirit? Haha, slik er slemt, men morsomt å gjøre. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Haha, slik er slemt nei, det har vi ikke sett! :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 What am I? A dumbass? A NERD? A newbie? I dunno.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Haha, slik er slemt nei, det har vi ikke sett! :!: OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLD, ffs! Slutt å si "Nei, det har vi ikke sett". Det er så 2004. Lenke til kommentar
robB Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 What am I? I am the Discovery! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 det er folk som går rundt og sier "Det er bærre lækkert" her og der. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Haha, slik er slemt nei, det har vi ikke sett! :!: OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLD, ffs! Slutt å si "Nei, det har vi ikke sett". Det er så 2004. Og hvor gammelt er det ikke å si "old"? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Haha, slik er slemt nei, det har vi ikke sett! :!: OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLD, ffs! Slutt å si "Nei, det har vi ikke sett". Det er så 2004. Og hvor gammelt er det ikke å si "old"? Fu, drittpinne. Det blir aldri gammelt. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 http://maddox.xmission.com/c.cgi?u=chappelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg