Goophy Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg tror jeg må på hytta neste helg. Trenger å stå på ski nå. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Jaujau, et skritt nærmere hjemmekino da. Snakket med HiFi-klubben i Tromsø, og jeg skulle få prosjektoren som henger som demo der for 11000, det var en Toshiba DLP prosjektor, husker ikke modellnavnet. Den hadde ca 350 timer på nakken, ikke så veldig mye, det. I tillegg til det, kommer jeg til å kjøpe et par Cerwin Vega VF10 og en NAD 320. Totalt kommer dette på ca 16000, og det er greit for meg, dessuten får jeg i tillegg en forsikring på pj'en som gir meg 5 års garanti for alt fra å miste den i gulvet til fulger på linsen. Får også et pærebytte på den, så jeg synes dette var en grei avtale. Jeg gleder meg litt til helgene fremover. www.minhjemmekino.no Se på den til cinemax. :O Se også madman69 sin. Damn. Endret 24. januar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Heppi heppi: Trådløs ruter. Spist mais. nedturen: mx oppgaver trøtt vil heller trene. Lenke til kommentar
robB Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Wow, lenge siden jeg har vært på forumet! Har nemlig vært på hytta i helga, sto på snowboard i mange timer og nå er jeg støl som f. Heldig-gris ja. Hvor er det hytta ligger? Fylke? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Wow, lenge siden jeg har vært på forumet! Har nemlig vært på hytta i helga, sto på snowboard i mange timer og nå er jeg støl som f. Heldig-gris ja. Hvor er det hytta ligger? Fylke? Buskerud, Hallingdalen, Hol, Sudndalen, Myrland, whatever. Omtrent midt imellom deg og meg egentlig. Edit: Veldig mange bergensere der faktisk. Endret 24. januar 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Wow, lenge siden jeg har vært på forumet! Har nemlig vært på hytta i helga, sto på snowboard i mange timer og nå er jeg støl som f. hah 3-4 dager? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Wow, lenge siden jeg har vært på forumet! Har nemlig vært på hytta i helga, sto på snowboard i mange timer og nå er jeg støl som f. hah 3-4 dager? Ja. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) En snakker ikke av egen erfaring men en kompis i marinen fikk tak i absinth og han er av den rolige typen i fylla og han.....ja det ble mye tull av det noe greier med både han og de han drakk med. Godt mulig det var undergrunns absinth eller noe. Edit: Denne var til de som diskuterte absinth. Endret 24. januar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Kan en snill moderator si meg hvilket innlegg jeg har i admin dump space? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Se på den til cinemax. :O Se også madman69 sin. Damn. Åh så seriøøøøøøøst PENT!!! Synes MadMan69 sin var finest da. Lenke til kommentar
robB Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Kan en snill moderator si meg hvilket innlegg jeg har i admin dump space? Det er sikkert et dumt innlegg som du har postet dei sitter å ler av Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 OMg^2012142142 - Noen som husker denna? - Leste for et par dager sia, og tenkte ikke særlig over det. Men så sitter jeg her idag, føler meg som dritt og har ørten tonn lekser... Så kommer jeg over den igjen nå nettopp, og det stemmer jo Kjipeste dagen på veeldig lenge. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 www.minhjemmekino.no Se på den til cinemax. :O Der er det lagt av noen hundre tusen ja... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hmm..Det står om festen jeg snakket om i avisa jo: http://www.oa.no/lokale_nyheter/politirund...icle1426366.ece Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 OMg^2012142142 - Noen som husker denna? Daff dag, ingenting spesiellt skjedde og jeg legger meg nok tidlig ikveld. Altså en midt-på-treet dag. Men samtidig sies det at "monotony is worse than death", og dette var virkelig en "ingenting" dag. Kanskje det faktisk stemmer? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg fulgte oppfordringen, merket jeg i ettertid. Nå vil jeg ned og hente meg no kake. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 OMg^2012142142 - Noen som husker denna? - Leste for et par dager sia, og tenkte ikke særlig over det. Men så sitter jeg her idag, føler meg som dritt og har ørten tonn lekser... Så kommer jeg over den igjen nå nettopp, og det stemmer jo Kjipeste dagen på veeldig lenge. Nesj, i dag er en fin dag. Jeg har ingen lekser som haster, ingen store bekymringer, og i morra skal jeg på kino med klassen og se Requiem for a dream for andre gang, gleder meg, den er nydelig. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 OMg^2012142142 - Noen som husker denna? Daff dag, ingenting spesiellt skjedde og jeg legger meg nok tidlig ikveld. Altså en midt-på-treet dag. Men samtidig sies det at "monotony is worse than death", og dette var virkelig en "ingenting" dag. Kanskje det faktisk stemmer? Tror kanskje duden som la fram formelen er inne på noe Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Brødskive med peanøttsmør og syltetøy er godt til middag. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Boks-spagetti på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg