Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaujau, et skritt nærmere hjemmekino da.

Snakket med HiFi-klubben i Tromsø, og jeg skulle få prosjektoren som henger som demo der for 11000, det var en Toshiba DLP prosjektor, husker ikke modellnavnet. Den hadde ca 350 timer på nakken, ikke så veldig mye, det.

I tillegg til det, kommer jeg til å kjøpe et par Cerwin Vega VF10 og en NAD 320. Totalt kommer dette på ca 16000, og det er greit for meg, dessuten får jeg i tillegg en forsikring på pj'en som gir meg 5 års garanti for alt fra å miste den i gulvet til fulger på linsen. Får også et pærebytte på den, så jeg synes dette var en grei avtale.

Jeg gleder meg litt til helgene fremover. :innocent:  :cool:  :D

:dribble:

www.minhjemmekino.no

Se på den til cinemax. :O

Se også madman69 sin. Damn.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Wow, lenge siden jeg har vært på forumet! Har nemlig vært på hytta i helga, sto på snowboard i mange timer og nå er jeg støl som f. :p

Heldig-gris ja. Hvor er det hytta ligger? Fylke?

Buskerud, Hallingdalen, Hol, Sudndalen, Myrland, whatever. :D

Omtrent midt imellom deg og meg egentlig. :p

Edit: Veldig mange bergensere der faktisk. :hmm:

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

En snakker ikke av egen erfaring men en kompis i marinen fikk tak i absinth og han er av den rolige typen i fylla og han.....ja det ble mye tull av det noe greier med både han og de han drakk med. Godt mulig det var undergrunns absinth eller noe. :shrug:

Edit: Denne var til de som diskuterte absinth.

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

OMg^2012142142 :wow:

- Noen som husker denna?

- Leste for et par dager sia, og tenkte ikke særlig over det. Men så sitter jeg her idag, føler meg som dritt og har ørten tonn lekser... Så kommer jeg over den igjen nå nettopp, og det stemmer jo :scared: Kjipeste dagen på veeldig lenge.

Lenke til kommentar
OMg^2012142142 :wow:

- Noen som husker denna?

- Leste for et par dager sia, og tenkte ikke særlig over det. Men så sitter jeg her idag, føler meg som dritt og har ørten tonn lekser... Så kommer jeg over den igjen nå nettopp, og det stemmer jo :scared: Kjipeste dagen på veeldig lenge.

Nesj, i dag er en fin dag. Jeg har ingen lekser som haster, ingen store bekymringer, og i morra skal jeg på kino med klassen og se Requiem for a dream for andre gang, gleder meg, den er nydelig. :)

Lenke til kommentar
OMg^2012142142  :wow:

- Noen som husker denna?

Daff dag, ingenting spesiellt skjedde og jeg legger meg nok tidlig ikveld. Altså en midt-på-treet dag.

Men samtidig sies det at "monotony is worse than death", og dette var virkelig en "ingenting" dag. Kanskje det faktisk stemmer?

Tror kanskje duden som la fram formelen er inne på noe :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...