Aggex Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 Fått fatt i ett nytt nettverks kort igjen... prøve det...Isj... hvor mangen kreperte nettverkskort finnes det på ett bygg egentlig? Ca litt for mange Jah, det er sikkert og visst Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 backeroonie... Pokker og... to nettverkskort til erklært for døde. Dette var festlig. Noen gjennopplivnings trix eller noe? Neida... Sukk, dette blir trippel begravelse det da... Nettverks kortene må vist ha pest eller noe sånt her på huset... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 backeroonie... Pokker og... to nettverkskort til erklært for døde. Dette var festlig. Noen gjennopplivnings trix eller noe? Neida... Sukk, dette blir trippel begravelse det da... Nettverks kortene må vist ha pest eller noe sånt her på huset... kansje USB - Ethernet eller nytt OS er et alternativ ? Bruke en annen slot ? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 nei, døde kort... er ingen som forstår noe her... Finne enda ett nytt ett... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg trur nesten at jeg vil kalle dette... brukerfeil .. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 Javoll? Er glad det ikke er jeg som har brukt disse korta før da... hihi.. Nei men seriøst, nå har det vert to andre her inne og prvd og hjelpe... Ikke kul om vi får til noen av de korta... men nå skal jeg prøve ett kort fra en annen maskin her inne... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 Høres rart ut dette.. Men tviler på at det er porten siden det ser jo ut som det er same ledningene som går til alle PCI portene.. Men dette sier kanskje hvor stabil denne maskien er? http://home.no/stlover/uptime.35dager.bmp Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 Ooooookei, thats it! Vi har en maniac maskin her... Nå har jeg ett nettverkskort inni som er identisk med ett jeg hadde i på mandagen og som funket... men det forsetter og ville reinstallere og reinstallere og reinstallere... (?) I do think we have a little bug in the system here... DAMN WINDOWS 98!!!! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 I do think we have a little bug in the system here...DAMN WINDOWS 98!!!! Kunne du ikke sagt det var et OS som var bygget på w9x kjernen med en gang da? Da ville vi ha sluppet alt dette her =P Selv driver jeg og sløver som vanlig.. Driver og tenker om jeg skal kjøpe meg et Bedre digitalkamera.. Prøvde et kamera her (4.1Mp) og det var sjukt bra.. Iallefall til den prisen (3000kr) Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 DOH... bruker vi noe annet her på skolen kansje? Tror det er noen få maskiner som har WinXP. Gleder oss til vi får det i klasse rommet vi... Win98 SUUUUUUUUUXXX!!! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 Ooooookei, thats it! Vi har en maniac maskin her... Nå har jeg ett nettverkskort inni som er identisk med ett jeg hadde i på mandagen og som funket... men det forsetter og ville reinstallere og reinstallere og reinstallere... (?) I do think we have a little bug in the system here... DAMN WINDOWS 98!!!! hurra ? Windows 98 er vel ikke akuratt noe jeg vil kalle kvalitets produkt. Prøv å fjern allt under nettverk og ta å "reset configuration" eller hva det nå heter inne på Pnp/Io plassen... Orker ikke å restarte for å finne den nøyaktige beskrivelsen... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 Hehe, mojjo og sitte her da... bruuke lang tid... Sitter jo bare på nett likevell... er vel egentlig matfri men... ekke sulten jeg... Litt digg og sjefe over maskinene når det kommer folk her og da... NEEEI, ikke bruk den, bruk den! Nei, gå ut, MITT!!! Moahaha... He he.. hihi.... fnis.... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 WTF????? *glane på en viss maskin...* DEN tok søren meg nettverkskortet for ******...??? Men men men men men... Fakerten, disse 4 skal jo vere helt like jo... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 Hmm.. Aner jeg en trend? Spiser maskinene oppe hos deg nettverkskort? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Disse her er i vertfall litt sære spør du meg... Nå har jeg prøvd dette ene kortet først i den første maskina som hadde dødt kort på mandag, funka ikke. Jeg prøvde kortet i nabo maskinen og det funka ikke. Jeg åpnet en tredje maskin og tok nettverkskortet der og putta det i maskin nr1, funker ikke. Jeg putter det kortet som ikke funket i maskin nr1 og nr2 inn i maskin nr3 og DET FUNKER!!!(?) Hallo...? Hvor er logikken henne...? Jeg nekter og tro at 4 maskiner som er helt identiske bruker forskjellige drivere? Går det ann..? Og hva er det pointet med i så tilfelle...? Btw CFD så er dette TCI Computere! Kjeft på dem!!! Endret 11. desember 2003 av CreatureCanis Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 Btw CFD så er dette TCI Computere! Kjeft på dem!!! lever alle tingene inn her da =D Så slipper du alt arbeidet.. Men jeg kan love deg at jeg skal ta det opp neste gang jeg er inne hos Reidar.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Fælt så stille det er her da.. Nå tar jeg meg en tur rundt andre steder på forumet i påvente av et svar og når jeg har postet 1-2poster så er det ikke svar.. SKJERP DERE da folkens! Endret 11. desember 2003 av CFD Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg nekter og tro at 4 maskiner som er helt identiske bruker forskjellige drivere?Går det ann..? Og hva er det pointet med i så tilfelle...? Btw CFD så er dette TCI Computere! Kjeft på dem!!! Gjør det enkelt. Putt alle 4 kortene i en maskin Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 Var faktisk ikke så dumt det.. Hvis kortene er kjøpt her da.. Jeg er faktisk på TCI nå.. Driver og slapper av som dere skjønner Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 Backeroonie... Beklager at jeg forsvant så brått. Fikk plutselig en prøve slengt i trynet her! Dvs jeg viste om den men... plutselig var klokken lissom 10 minutter inn i timen og jeg satt fremdeles på biblioteket gitt... wops. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg