sofarot Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 hjelp..! har engelsk prosjekt om flodhesten...sliter seriøst..... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Det er ikke tillfeldigvis noen som sitter inne med en nettside hvor det står noe om de forskjellige design "epokene"? Kan nevne noen av "epokene": Art novueau, surrealisme, dadaisme, konstruktivisme, art deco... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 og så kommer de: "unnskyld" bla bla bla, fordi bla bla bla...!!! erre mulig, er alle jenter slik? Kan ikke huske jeg har opplevd akkurat det, hva betyr bla bla - ene ? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Skolen er kjedelig Enig....derfor skifter vi emne. Idag skal eg bygge mitt nye modelfly som eg skal fly imorgen når eg tar santoz med til dyrelegen. Er jo greit nå også siden det er snø og ta blir vel ikke flyet så altfor skadet om eg skulle være ræve til å styre. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 hvem skal jeg woote i dag ? Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 hvem skal jeg woote i dag ? Meg! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) hvem skal jeg woote i dag ? Meg selvfølgelig. Nettopp vært å henta en gammel skolemaskin. Faktisk Pentium 3 i den, men vet ikke nøyaktige specs enda. Skal enten bruke den som HTPC eller filserver. Vet ikke enda. Jaja. Blade 3 ser faktisk litt tøff ut.. Tror jeg skal se den i kveld. God kvalitet var det også. Endret 24. januar 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Skolen er kjedelig Enig....derfor skifter vi emne. Ikke alle er enige. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Jeg spillte gitar med Steinar Albrigtsen på skolen i dag. Det var morro. Så kommer jeg i avisen (Eidsvolds Bald) i morra eller no Endret 24. januar 2005 av kaiern Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Nice, Kaiern! SupremeX, har en desktopmaskin med P3, 500. 256MB SD og 13GB disk her. Tror jeg skal sette den opp under senga, og ha skjerm på nattbordet ellerno. Se om det går an å bli latere enn jeg er. -- Ellers, jeg er hjemme idag, siden jeg er forkjølet og la meg sent i natt. Deilig med litt fravær. Så, nå sitter jeg i joggebukse og t-skjorte og hører på musikk, mens de andre har hatt naturfag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Det er ikke tillfeldigvis noen som sitter inne med en nettside hvor det står noe om de forskjellige design "epokene"? Kan nevne noen av "epokene": Art novueau, surrealisme, dadaisme, konstruktivisme, art deco... Jeg kan faktisk noe om de tre første der. Dadaisme må være noe av det teiteste som finnes. "La oss finne et navn til denne epoken." *slå opp i ordboken* "Dada..." "Dadaisme" Endret 24. januar 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hva synes dere om disse skoene? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hva synes dere om disse skoene? Hold de langt unna meg, så er de fine. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Tja, bortsett fra at det ikke er en sko, så er den vel helt finfin. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hva skal det bety? Redd for at jeg skal tråkke på ballene dine? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hva skal det bety? Redd for at jeg skal tråkke på ballene dine? Tja, du er jo litt av en slåsskjempe. Ikke vanskelig å forestille seg alt du kan skade med de tuppene der. Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Aldri helt hatt sansen for tylle hæler, men ellers avr de helt greie de. Det avhenger veldig av hva man planlegger å bruke de til, men casual streetware bør gå fint. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 De er ikke så tynne som de ser ut som (ikke stilett). Psilo: støveletter da Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Fine og blanke, men hvordan i helv*te skal man få plass til tærne, for ikke å nevne kunne gå med dem. Det må da bli fryktelig vanskelig når man blir presset forover av en gigantisk hæl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg