robB Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Etter ønske så starter vi nå opp forumes første SO, og husk: Spamming her = ban! Hva er dette? Denne tråden er en generell chattetråd der vi diskuterer livets små og store ting, jo mer du har følgt med jo mer vil du "forstå" av ting som blir diskutert her og hvorfor. andus les ovenfor. Endret 23. januar 2005 av robB Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 hva handler denne tråden egentlig om?driver dere bare å poster så mye som mulig? Du kan sammenligne SO3 som en slags MSN light. Forresten fått nytt domene til siden min. Ble ikke helt det jeg håpet på, men det får holde. http://www.annoyed2death.tk/ Men nå kvelder jeg. God natt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 White: Kokain meg i ræva. Absinth "før i tida" inneholdt en smule malurt, men ikke nå lenger. Ellers er det helt streit sterk sprit. Om det var eksportsprit, altså, "tjekkisk", men etiketter osv. på engelsk, var det nok ikke noe slikt tllball i den. Men jeg vet at det går an å få tak i oldschool absinth i Tsjekkia. Det var ikke vanlig sprit, i alle fall. Noe ekstra var det i den. Etiketten var på tsjekkisk, men det stod "made and botled in Czech Republic", som det eneste engelske. Jeg er en idiot i fylla og må bare innse at jeg må slutte å drikke. Drikker maks 6 øl neste helg, så får jeg heller lure i kameratene mine et shot eller to med neongrønn import-absinth. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Tror nok det var ALKOHOL i den ja, sorry å måtte skuffe deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Tror nok det var ALKOHOL i den ja, sorry å måtte skuffe deg. Får vel skryte på meg at det er den sterkeste spriten man får kjøpt, uansett Eller... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Er det noen som har omtrent fulgt med hver dag på hva som foregår i denne tråden? Jeg detter av med en gang jeg. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg er en idiot i fylla og må bare innse at jeg må slutte å drikke. Drikker maks 6 øl neste helg, så får jeg heller lure i kameratene mine et shot eller to med neongrønn import-absinth. Du husker da hvertfall hva som har skjedd. Kjedelig å våkne opp i senga hjemme, blackout fra midnatt og utover og ta en forsiktig ringerunde for å høre om et evt. skadeomfang.. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Og den var på 70%? Hvis ja finnes det sterkere, i Polen selges det 80% brennevin. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Tror nok det var ALKOHOL i den ja, sorry å måtte skuffe deg. Det er ikke bare alkohol i den. Mener det var noen stoffer (neppe kokain eller noe så sterkt) men noe med den drikken der gjør en smågal. *steke pizza og se en film* Edit: Cybbe: Ja de gangene eg har dessverre havnet i den situasjonen så har kompiser ringt og fortalt om helvetes natten. Rører som sagt ikke sprit lenger. Kun king beer det drikkes på. Endret 23. januar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Og den var på 70%? Hvis ja finnes det sterkere, i Polen selges det 80% brennevin. 70% ja. Bummer. Var ikke noe jeg prøver igjen i alle fall. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Haha, Karsten, din tullegutt. Husker du ikke hva som skjedde sist du fyllapostet? fredrik: har savnet deg òg, puzen Har vært på LAN i helgen uten i-nett (og strøm, i flere timer :!: ), artigste jeg har vært med på på lenge. Spilte masse, var sosial en hel helg for the first time evar og er nå ikke trøtt i det hele tatt. (forresten, takk til alle jeg hater for at dere ikke har spammet veldig mye i helgen). Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 White: Kokain meg i ræva. Absinth "før i tida" inneholdt en smule malurt, men ikke nå lenger. Ellers er det helt streit sterk sprit. Om det var eksportsprit, altså, "tjekkisk", men etiketter osv. på engelsk, var det nok ikke noe slikt tllball i den. Men jeg vet at det går an å få tak i oldschool absinth i Tsjekkia. Det var ikke vanlig sprit, i alle fall. Noe ekstra var det i den. Etiketten var på tsjekkisk, men det stod "made and botled in Czech Republic", som det eneste engelske. Jeg er en idiot i fylla og må bare innse at jeg må slutte å drikke. Drikker maks 6 øl neste helg, så får jeg heller lure i kameratene mine et shot eller to med neongrønn import-absinth. en sånn en? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Bare jeg som ikke har kommet inn på msn på en dag? Jeg må jo bruke mercury jo.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Bare jeg som ikke har kommet inn på msn på en dag?Jeg må jo bruke mercury jo.. http://messenger.msn.com/Status.aspx Har akkurat våknet Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg sitter på skolen nå jeg... huff.. Lenke til kommentar
cerion Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg er klar for sengen om noen timer Jeg elsker døgnrytmen min. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg må jo bruke mercury jo.. Du klager over å måtte bruke Mercury istedenfor MSN Messenger? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg må jo bruke mercury jo.. Du klager over å måtte bruke Mercury istedenfor MSN Messenger? Hehe. Bruker bare mercury når jeg skal irritere noen med endrende nick ^^ Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Æsj. Eg har vondt i hodet. Endret 24. januar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Ja.. I natt drømte jeg at jeg var sammen med en skikkelig bra dame.. Såååå våkna jeg i den iskalde leiligheten min ALENE Weeee! Jaja... *rydde i den iskalde leiligheten* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg