SupremeX Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Skulle tro MSN var hele livet til noen. Er det ingen som bruker TELEFON for tiden? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Skulle tro MSN var hele livet til noen. Er det ingen som bruker TELEFON for tiden? Ventrillo er da mye lettere da Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Er det ingen som bruker TELEFON for tiden? *rekke opp hånda* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Wh1te: Absinth ja. Ja det forklarer alt det der. Syke greier som eg faktisk har turned down på fester i frykt på kordan det kan påvirke meg. Synd det skulle gå slikt da. Er du bare mør banket eller ble det noen varige skader? Helsiken for ett vær! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 arh....20 cm pudder i trekket i dag Lenke til kommentar
am3k Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Har helt topp forhold her jeg (foran skjermen min ) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Ok, takk..Men hvor ligger Gardermoen da liksom? EDIT: Prøver å finne en tur til Italia her: http://www.bookryanair.com/skylights/cgi-b...ARE&language=NO Men vet ikke hvilken av avreisestedene som er ment som Gardermoen.. Gardermoen ligger i Akershus, en 45 minutters-tur fra Oslo sentrum. Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Det er satt en frist på ti minutter for redigering av innlegg. Etter dette får dere ikke lov selv. Synes det var litt dumt jeg... Hva hvis man skriver noe som man virkelig MÅ få fjernet i ettertid? *være forsiktig med hva hun skriver* No worries - styret fant ut hvilke negative konsekvenser det fikk for vanlige lovlydige brukere, så sperren er opphevet igjen Camron: er det noen grunn til at du absolutt må dra fra Gardermoen? Usj, er fyllesjuk idag, og tok en kebab til frokost/middag. Nå rumler det fælt i magen. Ser ut til at TV-kvelden skal bytes ut med do-kveld Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Usj, er fyllesjuk idag, og tok en kebab til frokost/middag. Nå rumler det fælt i magen. Ser ut til at TV-kvelden skal bytes ut med do-kveld Hei du, frøken! PIXXX!!! Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 rpp edit; og slutt å kalle meg frøken din lille.... ...lille... ...ja du er liten om ikke annet Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) me so tiiired. Edit: faen nå datt jeg ut fra msn. Endret 23. januar 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Kun jeg som får 404 på www.hardware.no ? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Det smakte med en hyttetur nå ja . Kan man klage når det er 9 jenter på nabohytta? Blir spennende å se om jeg kommer meg opp i morgen. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 ei! hva skjer med MSN a' ? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 ei! hva skjer med MSN a' ? Klikk som vanlig. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 ei! hva skjer med MSN a' ? Det er nede. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Kun jeg som får 404 på www.hardware.no ? Ja. Er litt happy i huet nå, har overklokket kortet mitt fra: GPU 325Mhz til 383Mhz Minnet på kortet 700Mhz til 768mhz Hvor mye er det ment å kunne overklokke kort egentlig? Har ikke lagt merke til artifacts eller noe enda. Pipelines blir det neste! Er en stund siden jeg har vært her i SO3, nesten litt skummelt. Btw noen som ser på "Idol" nå? Syns de godt kunne kuttet ut denne sesongen, det begynner å bli litt døvt... Eneste jeg ser litt på er starten, alle auditionene, er litt moro å se på folka som driter seg ut. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Nesten aldri sett på Idol... Synes det er teit/rar... En i klassen min som var med på audition - hun ble skuffet... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Idol, ja... jeg tar stor skam av å være av samme art som de som kom frem til at vi trengte en måte å få enda mer talentløse folk enn de allerede eksisterende pop-artistene ut i offentligheten. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Idol tapte seg mye i forrige runde, stemmesystemet er helt på hue. En skal stemme på den en vil skal vinne uke ut og uke inn, tåpelig. Mer korrekt skulle en stemme på den en vil ha på hue og ræva ut. (Da hadde vi sluppet sandra tortureringen! Skumelt at hun kunne gå viderer!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg