Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Absinth is probably the world's strongest legal drink.

According to the website AllPraha.com, it was discovered by doctors and used mainly as a military medicine early on. It contains a psychoactive neurotoxin called thujone, made from wormwoord, an herb. In the United States and many other countries it is illegal, but in the Czech Republic it is legal.

Den jeg drakk var "made and botled in the Czech Republic". Mener å ha hørt at det er kokain i den.

Thujone has a similar chemical structure to Tetrahydrocannibinol (active ingredient found in marijuana or THC) and Menthol (peppermint odor found in many over-the-counter medicated creams).
Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Absinth is probably the world's strongest legal drink.

Den jeg drakk var "made and botled in the Czech Republic". Mener å ha hørt at det er kokain i den.

Thujone has a similar chemical structure to Tetrahydrocannibinol (active ingredient found in marijuana or THC) and Menthol (peppermint odor found in many over-the-counter medicated creams).

Ja man reagerer litt rart på fargene og sånt. De bare går fram og tilbake. Skikkelig lyssterke.

Lenke til kommentar

White: Kokain meg i ræva. Absinth "før i tida" inneholdt en smule malurt, men ikke nå lenger. Ellers er det helt streit sterk sprit. Om det var eksportsprit, altså, "tjekkisk", men etiketter osv. på engelsk, var det nok ikke noe slikt tllball i den. Men jeg vet at det går an å få tak i oldschool absinth i Tsjekkia.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Hva slags sykkel var det da? En attraktiv sykkel?

Er typisk at det er noen som kjenner deg som stjeler sykler når de er innelåst ... er det en aprilia eller nsr du har, så er den garantert skrudd i deler alt ... populære sykler det er lett å få solgt delene til dessverre .. at ikke folk kan la ting som tilhører andre være ifred ***

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...