Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Absinth is probably the world's strongest legal drink. According to the website AllPraha.com, it was discovered by doctors and used mainly as a military medicine early on. It contains a psychoactive neurotoxin called thujone, made from wormwoord, an herb. In the United States and many other countries it is illegal, but in the Czech Republic it is legal. Den jeg drakk var "made and botled in the Czech Republic". Mener å ha hørt at det er kokain i den. Thujone has a similar chemical structure to Tetrahydrocannibinol (active ingredient found in marijuana or THC) and Menthol (peppermint odor found in many over-the-counter medicated creams). Endret 23. januar 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Den jeg drakk var "made and botled in the Czech Republic". Mener å ha hørt at det er kokain i den. Trygt. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jippi..enda en knall søppelthread ute. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 wh1te, du er søt da, siden du får det til men håper at dette ikke kommer til å plage deg resten av livet. Drikk igjen Lenke til kommentar
Blax Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 wh1te: Rettere sagt en fin tur på byen Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Absinth is probably the world's strongest legal drink. Den jeg drakk var "made and botled in the Czech Republic". Mener å ha hørt at det er kokain i den. Thujone has a similar chemical structure to Tetrahydrocannibinol (active ingredient found in marijuana or THC) and Menthol (peppermint odor found in many over-the-counter medicated creams). Ja man reagerer litt rart på fargene og sånt. De bare går fram og tilbake. Skikkelig lyssterke. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) White: Kokain meg i ræva. Absinth "før i tida" inneholdt en smule malurt, men ikke nå lenger. Ellers er det helt streit sterk sprit. Om det var eksportsprit, altså, "tjekkisk", men etiketter osv. på engelsk, var det nok ikke noe slikt tllball i den. Men jeg vet at det går an å få tak i oldschool absinth i Tsjekkia. Endret 23. januar 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 EDIT: Var garasjen låst? Kan sånt gå på innboforsikring? Nja... du kan jo vurdere selv. Den var låst, men ikke nå lenger - Håper det går på innbo... Får lese forsikringsavtalene nå... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Emm... Er MSN nede eller? Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hva slags sykkel var det da? En attraktiv sykkel? Er typisk at det er noen som kjenner deg som stjeler sykler når de er innelåst ... er det en aprilia eller nsr du har, så er den garantert skrudd i deler alt ... populære sykler det er lett å få solgt delene til dessverre .. at ikke folk kan la ting som tilhører andre være ifred *** Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Emm... Er MSN nede eller? Kommer ikke inn jeg heller Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Ikke jeg heller...faen.. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Men jeg vet at det går an å få tak i oldschool absinth i Tsjekkia. Har en svær flaske rett fra Tsjekkia i rommet ved siden av her. Gøy giftiggrønn farge på den, men tror jeg holder meg unna. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Holdt på å ta med noen slike flasker jeg å, men kjett å bli stoppa da gitt.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Er flyplassen "Oslo Torp" Gardermoen liksom? Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Har hatt no' trøbbel med msn, ja. Men det kommer av og til bare Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Er flyplassen "Oslo Torp" Gardermoen liksom? Nei, det er nok flyplassen Torp. Ligger i Sandefjord eller noe. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Ok, takk.. Men hvor ligger Gardermoen da liksom? EDIT: Prøver å finne en tur til Italia her: http://www.bookryanair.com/skylights/cgi-b...ARE&language=NO Men vet ikke hvilken av avreisestedene som er ment som Gardermoen.. Endret 23. januar 2005 av Camron Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Gardermoen ligger i nærheten av Oslo. EDIT: Ah, Ryanair ja. De flyr kun fra Sandefjord Lufthavn Torp pga at det er så dyrt å lande på Gardermoen. Altså, Oslo Torp er mest sannsynlig Sandefjord Lufthavn Torp. Endret 23. januar 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Er MSN nede hos dere? Får ikke koblet til her... edit: leste lenger opp og fikk svar :-) Endret 23. januar 2005 av uberhunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg