Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
-Trodde btw at absinth var ulovlig både her og der. Hallusinasjoner osv. :ermm:

Det burde vært ulovlig. Jeg kunne lett blitt hevet på glattcelle/banket opp/drept.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
-Trodde btw at absinth var ulovlig både her og der. Hallusinasjoner osv. :ermm:

Det burde vært ulovlig. Jeg kunne lett blitt hevet på glattcelle/banket opp/drept.

Er ganske sikker på at det er ulovlig...

Edit: Eller kanskje ikke i norge, mener det er ulovlig noen plasser i alle fall :hmm:

Jaja, tipper du har lært å ikke røre absinth :no:

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
(Lang historie fra gårsdagen)

Hehe, jeg må si meg imponert over at du husker alt dette... :wee:

Var på en privat fest selv, men kom såpass sent at jeg ikke drakk noe. Det gjorde ikke de andre kompisene mine heller, utenom en. Og la oss si det slik, han drakk for resten av oss også. Det hele endte med et nedspydd hus, en småfortvilet dame som hadde festen, og masse stilige bilder på kameraet til en kamerat av meg. :grin:

Lenke til kommentar

Leit å bli frastjålet lettsykkelen, er mye penger for en ung kar...

Selv står mopeden min uten forsikring inni et lite skur nå :( men greia er at den er låst med skivelås, gjemt bak en trampoline og at for å komme inn i lekestua så må de ha nøkkel, ellers må de rive istykker døra, for det er ikke lås på baksida ;)

Lenke til kommentar

Hehe, kom på noe da dere nevnte forsikring.

Kjørte hjem med en kompis i 4-tiden i natt, og det var skikkelig griseføre. Vi var jo overtrøtte som faen, så vi var i rimelig godt humør. Så kom vi forbi noen som hadde kjørt i grøfta, og stoppet selvsagt for å spørre om de trengte hjelp. Det gjorde de ikke, men det morsomme delen ligger ikke her. Da vi diskuterte utforkjøringen, var det plutselig en som mente at "dette er jo ikke så galt, det er bare en litt dårlig lukeparkering!"

...Kanskje ikke så morsomt for dere, men hvis jeg hadde hatt et bilde, så hadde det vært det. Hele saken så nemlig ut som at den hadde noe med damer og lukeparkering å gjøre... :wee:

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
*snipp snipp*

Godt og se jeg ikke er den eneste som har dritt på draget igår. :hrm:

Vel, nå sitter jeg med alkohol sjokk og rister som en galning. :hmm:

Skrape og kutt merker over hele ryggen :roll:

Og på toppen av det hele klarte jeg og spytte halv tygget laban på en fyr :shrug: , (og ja, jeg fikk kratig tilbake)

Utrolig patetisk det går ann og bli :thumbdown:

Endret av haddis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...