SnowDOG_ Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Fikk f.... ikke fikset det derre wlan drittet! Så måtte eg få nettet opp før eg fikk stresset videre fordi foreldre skulle se en webtv. Var digg den bærbaren da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg ble dratt til i kveld. Har vondt enda. Au.Damen lker og sover hr. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg ble dratt til i kveld. Har vondt enda. Au.Damen lker og sover hr. Hæhæhæ! Drunken ass motha..... Dro damen til deg altså? :!: prøvde du deg på.....2'ren? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Dama dro ikke til meg nei. Et par idioter. Jeg var tøff i trynet som vanlig og noen kom ogmsparket meg i ryggen oig slo til meg slik at jeg er fucket. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 artig å lese om icemat black. noen sier: -vedlikeholdsfri -suuuuper med optisk mus andre: -må vaskes minst en gang daglig -fungerer ikke med optisk mus, tøymatte til 17kr funker bedre Jeg har den... ikke kjøp den. Eneste den duger til er å være gryteunderlag Vel, vask oftere på rommet. Så slipper du og vaske matta.. Og funker greit med mx1000 vertfall.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Dama dro ikke til meg nei. Et par idioter. Jeg var tøff i trynet som vanlig og noen kom ogmsparket meg i ryggen oig slo til meg slik at jeg er fucket. Du lærer aldri du, Hver gang du poster her etter en bytur er det noe lignende som har skjedd Men god bedring Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Har aldri blitt "jumpet" før. Nå skal jeg legge meg, jobb i morgen. Kews, pews! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Faen ta wh1te! Får håpe de har skadet ansiktet ditt som eg syns det høres ut. Det er så pyy å ikke kunne kontrollere kjeften/lunten i fylla. Du har samme forbannelsen som meg. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg felte en tåre når jeg leste det SnowDOG_! Det kan ha noe med at jeg gjespet da... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Faen ta wh1te! Får håpe de har skadet ansiktet ditt som eg syns det høres ut. Det er så pyy å ikke kunne kontrollere kjeften/lunten i fylla. Du har samme forbannelsen som meg. Ikke hans feil. Fylla har skylda! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Jeg felte en tåre når jeg leste det SnowDOG_! Det kan ha noe med at jeg gjespet da... Skjønte ikke helt den der. Anyways det er nettop derfor eg går sjeldnere og sjeldnere på byn. Turned down konsert på fredag jo. Edit: Anyways..... ka skal man finne på nå da... Endret 23. januar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Ha en fortreffelig aften og god natt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Edit: Anyways..... ka skal man finne på nå da... Spille pinball hele natta....Igjen.. Endret 23. januar 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 For mitt vedkommende er det nå siste røyken og senga som venter meg.. Bouna notte! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Åhhh jaaaaa!! Glemte å få med meg "canada på tvers" men så kom eg på at nrk legger ut egen produskjoner på nrk webtv gratis. Nå har eg hele 2 episder eg kan kose meg med i samme slengen! Lenge siden eg har fått sånn jaaaa følelse. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Åhhh jaaaaa!! Glemte å få med meg "canada på tvers" men så kom eg på at nrk legger ut egen produskjoner på nrk webtv gratis. Nå har eg hele 2 episder eg kan kose meg med i samme slengen! Lenge siden eg har fått sånn jaaaa følelse. Takk! Nå har jeg alle autofil episodene og se på Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 å ballalaika, da var man hjemme fra byen.. alene, ingen kvinnfolk med hjem ikveld. gjorde et par fremstøt på ei søt blondine jeg studerer med så kan bli litt interessant og se hvordan skoledagen blir på mandag.. hehe.. jaja sånn går no dagan!! go kveld i stova folkens. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Oohhh! Denne video'n fikk eg frysninger av. Mektige hannløven altså. http://content.collegehumor.com/media/movi...n-hyena-war.wmv Endret 23. januar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Faen ta wh1te! Får håpe de har skadet ansiktet ditt som eg syns det høres ut. Det er så pyy å ikke kunne kontrollere kjeften/lunten i fylla. Du har samme forbannelsen som meg. Ikke hans feil. Fylla har skylda! og wh1te har skylda for fylla, om man skal drike seg full får man da ta konsekvensene av det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg