Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
no hair drar damer. :yes:

No hair hvor? hehe j/k

Tipper at hår har temmelig mye med personen å gjøre. Skinned ser bedre ut på enkelte, og langt hår ser bra ut på enkelte. Vanskelig å si hva som er best for HalTan. Men jeg skulle gjerne se at han barberte bort den afroen :p

Lenke til kommentar

Saken er at jeg er sanndrømt. I alle fall tildels. Dvs, jeg drømmer noe laaang tid i forveien, gjerne et år. Men jeg husker ikke konkret hva som skjer. Kun små klipp. Disse små klipp er tydeligvis lagret en lur plass... En stund før det "store" skal skje, kanskje en dag eller to, kommer plutselig hele filmen fram og jeg kobler den øyeblikkelig opp mot drømmen jeg hadde for et år siden eller så. Alt stemmer, og hendelsen gjennskapes som sagt i nær framtid. Saken er at jeg fikk en slik "film" i kveld, og det kommer til og skje noe svært negativt ganske snart for mitt vedkommende. Håper jeg tar feil :( Det hender jo. Kommer med statusrapport i løpet av en uke...

Lenke til kommentar
Saken er at jeg er sanndrømt. I alle fall tildels. Dvs, jeg drømmer noe laaang tid i forveien, gjerne et år. Men jeg husker ikke konkret hva som skjer. Kun små klipp. Disse små klipp er tydeligvis lagret en lur plass... En stund før det "store" skal skje, kanskje en dag eller to, kommer plutselig hele filmen fram og jeg kobler den øyeblikkelig opp mot drømmen jeg hadde for et år siden eller så. Alt stemmer, og hendelsen gjennskapes som sagt i nær framtid. Saken er at jeg fikk en slik "film" i kveld, og det kommer til og skje noe svært negativt ganske snart for mitt vedkommende. Håper jeg tar feil :( Det hender jo. Kommer med statusrapport i løpet av en uke...

ouch. høres ikke bra ut. Jeg klarer knap noen gang å huske noen av mine drømmer. Å det blir enda værre om jeg skal huske de et år etterpå :p

Lenke til kommentar

De'jav'u eller no :)

Lenke til kommentar

Alså det hender at jeg får slike opplevelser der jeg må stoppe opp å tenke...dette har skjedd før...men klarer ikke sette fingeren på i hvilken sammenheng det er.

Sinnsykt irriterende da. Som i natt hadde jeg en helt sinnsykt rar drøm der jeg drømte jeg hadde reist over til USA og leid et hus...og når jeg skulle dra hjem så finn ikke isbøtta mi plass i kommerten ( ei lita rød martini isbøtte). Ganske sjuk egentlig.

Lenke til kommentar

Uff, nå har jeg ikke vært her på lenge... Livet mitt er ikke det samme uten ADSL hjemme :no:

GPRS er dyrt. 50,- for de første 0,5 MB og 8,- for de neste 0,5MB.

Har purret litt på BlueCom, men ser stygt ut.... Får kansje ikke ADSL før etter Jul. Lurer på hvordan dette vil gå, med tanke på at jeg blir alene i leiligheten i jula... :cry:

Lenke til kommentar
Alså det hender at jeg får slike opplevelser der jeg må stoppe opp å tenke...dette har skjedd før...men klarer ikke sette fingeren på i hvilken sammenheng det er.

Virker som det ikke bare er meg som har dette "problemet". Det er ting som foregår hjemme som du liksom har opplevd før..

Men jeg husker sjelden drømmene mine. SI 2-3ganger i måneden.

Men jeg får slik Dejavu hele tiden.. NOen ganger er det bare morsomt da ;)

Lenke til kommentar
Menneh har noen ett tips til en maskin som bare driver og reinstallerer og reinstallerer nettverkskortet sitt?  :dontgetit:

Jeg har vært Borti Nettverkskort som ikke har en MAC adresse.. Det la seg inn på nytt og på nytt ,og det fikk pinget nettverket ,men jeg kom ikke inn på det.

Er ikke i hærheten av og finne grunnen engang :(

EDIT: accce! MSN startes opp nuh.. ;)

Endret av CFD
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...