Carl M Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 why? Fordi, ehm... Vel, andre ser på deg! Også er det moro å gjøre rare ting... (Ehm...Veldig bra svart) jahaja Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Haha, snakket nettopp med ei som kom hjem fra skoleball. Det er egentlig ikke slutt før 04:00. Det hadde visst vært genialt håpløst, og jeg er såååå glad for at jeg ikke kunne være der. Nå skal jeg le av alle som var der! Hah! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 For å være ærlig synes jeg også at du har virket en del mer negativ i det siste i forhold til hvordan du var for ca ett halvt år siden... Men vi har vel alle våre "ups 'n' downs" og bedre blir det ikke av at forumet stadig fylles opp av drittunger... *foreslå aldersgrense på 16 år* Har kanskje med at jeg ikke lengere _er_ her på forumet egentlig. Jeg er her i helgene og må _alltid_ rydde opp etter IDIOTER, ja IDIOTER som poster i hytt og pine. Begynner vel å bli gammel og gretten... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Wee. Det samme gjorde jeg. Fant ut at skoleball har en tendens til å suge uansett, og i hvert fall ikke være verdt 500 kr. Jizzle: Du kan jo låne meg kontoen din? Endret 23. januar 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Begynner vel å bli gammel og gretten... Ikke kom her og skyld på alderen! Noen som kan skylde på alderen er det BBC. *gir b-real en lang og varm klem* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Wee. Det samme gjorde jeg. Fant ut at skoleball har en tendens til å suge uansett, og i hvert fall ikke være verdt 500 kr. Jizzle: Du kan jo låne meg kontoen din? 500kr for et skoleball? Er det 500kr i inngangspenger?? Halty, neh. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Vet, kosta 450 her. De fikk noe koldtbord-greier og en pils/brus hver. That's it. Dessuten var det slik at man trakk "kavaler", synes det er litt drøyt når man er 18 år gammel, uansett. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 500kr for et skoleball?Er det 500kr i inngangspenger?? Leie av Rockefeller, mat/drikke osv. Tilsier at det burde bli litt bra, men dengang ei. Goophy: Trekke kavlèr? HAEHAHEHAEA sweet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Haha, darrie saker må jeg si. Julebord er da om god mat, god drikke og å ha det artig, ikke å sitte sammen med feiteste dama på skolen.. Lenke til kommentar
robB Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 500kr for ett skoleball virka litt drøyt Men, *sove nå* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Julebord og juleball er to forskjellige ting. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Goophy: Trekke kavlèr? HAEHAHEHAEA sweet. Jeg vet, sykt, rett og slett sykt. ikke å sitte sammen med feiteste dama på skolen.. Det ender alltid opp med at man må sitte sammen en eller annen altfor stygg person eller en man hater intenst. I tillegg var det noen idioter som klarte å begynne å kaste mat! Trodde man kunne forvente litt andre manerer av myndige personer. Er en grunn til at jeg hater sånn ca. alle (med noen unntak) på skolen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Julebord og juleball er to forskjellige ting. Jo, sant. Men det er jul, og er ikke lagt unna samme tingen imo. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Var vel egentlig "Russeball". Ihvertfall det de kalte det. Gleder meg så inderlig til jeg forlater dette stedet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Var vel egentlig "Russeball".Ihvertfall det de kalte det. Gleder meg så inderlig til jeg forlater dette stedet. Tror du kan ha godt av å komme deg bort derfra ja, for det virker ikke som du trives no spessielt :\ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Det stemmer. Vantrivsel er vel et ord som kan brukes om situasjonen. Heldigvis har jeg et par steder jeg kan flytte når jeg er ferdig på skolen. Må bare finne ut hva jeg vil. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Woha. Nå har jeg spilt gjennom hele red alert 2 både som allied og soviet. Ble utrolig hekta på det en liten stund her nå. Fant ut at jeg blir alene hjemme en hele uka etter neste uke. Blir sweet. Uansett, vil igjen klage min nød over at helga er for kort. Er ikke det at det er ille å komme på skolen igjen, men jeg rekker jo ikke en dritt. Blir lissom alltid enten party eller ta det helt rolig. Vil begge deler! Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Deilig å stå ute å røyke nå. Litt kaldt i t-skjorta, men men... Tror jeg legger meg nå Natti, natt Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 *Ferdig på fest* Koselig var det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg