embark Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 photoshop? anyone? kanskje... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Eller linser.. man får vel linser som dekker store deler av øyet. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 photoshop? anyone? kanskje... who cares! kult bilde uans! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Lame bilde imo... Er det noe du ikke syns er lame, unntatt dama di? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Ikke en viss AEJ, vell? Mneeei.. han er vel snill og grei, er han ikke? jeg håper virkelig han har fått sin straff Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Lame bilde imo... Lamez0r! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Lame bilde imo... Er det noe du ikke syns er lame, unntatt dama di? Æssj, ut med bikkja. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Lame bilde imo... Er det noe du ikke syns er lame, unntatt dama di? Og hva mener du med det? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 når folk er svært fulle, blir de da røde i fjeset og på ørene? bare lurer.... noen som kjeder seg? jeg og.... Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 noen som kjeder seg? Right here... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 bah..sitter her syk å drikker kaffe..tror jeg hopper til sengs.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Ey Biril, din gamle grinebiter av en inntørka limsniffende samenordlending, 'Sup? Dårlig dag? Uff, har vært litt av en stinky dag her, i hvert fall. Ble, kremt, litt.. mye... etanol i går, men jeg kom meg hjem likevel. Satt faen meg midt i sentrum i over en halvtime og bare surra, fordi jeg hadde glemt hva jeg skulle. Heldigvis kom en drosje forbi, og jeg innså at det var DET jeg skulle ha tak i. Kom meg hjem, snubla og falt tre-fire ganger, sovna på badegulvet, våkna, sovna i sofaen, våkna, sovna i senga. Tidenes hangover i dag. Jaja, jeg skal ikke dra klisjèen (les: aldri drikke igjen), for til neste helg blir det mer fyll og fanteri. Nå kewser jeg meg glugg ihjel med Jimi Hendrix og en kopp glodhet buljong. Har forresten (se frampek en linje over) fått dilla på buljong. Ikke sånne ekle fett-terninger, men sånn suppebuljong man får som pulver på glass. Det er bare så sable digg og avhengighetsdannende. Sikkert livsfarlig (les: nesten bare salt), men hva er vel ikke det lenger? *drikker buljong* Endret 22. januar 2005 av HalTan Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 noen som kjeder seg? Right here... her også... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Lame bilde imo... Er det noe du ikke syns er lame, unntatt dama di? Og hva mener du med det? At det er mye som er negativt. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 kanskje dette er support, beklager isåfall... men jeg trenger å vite: når folk er svært fulle, blir de da røde i fjeset og på ørene? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 kanskje dette er support, beklager isåfall... men jeg trenger å vite: når folk er svært fulle, blir de da røde i fjeset og på ørene? nei Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hvis de er fulle og står ute og får iskald vind i ansiktet, så. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Også har vi den klassiske portvinsnesa da Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hvis de er fulle og står ute og får iskald vind i ansiktet, så. det gjør de vel egentlig hvis de er edru også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg