Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ey Biril, din gamle grinebiter av en inntørka limsniffende samenordlending, 'Sup? Dårlig dag? :(

Uff, har vært litt av en stinky dag her, i hvert fall. Ble, kremt, litt.. mye... etanol i går, men jeg kom meg hjem likevel. Satt faen meg midt i sentrum i over en halvtime og bare surra, fordi jeg hadde glemt hva jeg skulle. Heldigvis kom en drosje forbi, og jeg innså at det var DET jeg skulle ha tak i. Kom meg hjem, snubla og falt tre-fire ganger, sovna på badegulvet, våkna, sovna i sofaen, våkna, sovna i senga. Tidenes hangover i dag. Jaja, jeg skal ikke dra klisjèen (les: aldri drikke igjen), for til neste helg blir det mer fyll og fanteri. :fun: Nå kewser jeg meg glugg ihjel med Jimi Hendrix og en kopp glodhet buljong.

Har forresten (se frampek en linje over) fått dilla på buljong. Ikke sånne ekle fett-terninger, men sånn suppebuljong man får som pulver på glass. Det er bare så sable digg og avhengighetsdannende. Sikkert livsfarlig (les: nesten bare salt), men hva er vel ikke det lenger? *drikker buljong*

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...