Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke skjønne hva som er vitsen med å drive å sloss jeg... Er snart 18 år og har _ALDRI_ hatt behov for å slå noen i noen samenheng...

Har vært i situasjoner hvor det helt sikkert kunne endt opp i slagsmål, men det er ALLTID en vei ut av det, no discussion 'bout it!

Lenke til kommentar
Nei, noen folk jeg kjenner har leid et hus og skal ha fest..Alle i distriktet kommer, jeg også seff..

Dette er noe jeg har ventet på lenge, for det er nemmlig noen som har sagt dritt bak min rygg, og jeg har lenge planglagt å ta han men har aldri hatt sjansen...

Han skal på festen ikveld har jeg hørt så jeg tenkte jeg skulle ta han der, før jeg hørte at det kom til å være 4-5 vakter der..

Alle sa jeg ikke kunne gjøre noe, for jeg kom til å få deng selv istedet...

SÅ, undersøkte jeg litt til og fant ut at jeg kjenner 3 av vaktene godt, så de kommer ikke til å stoppe meg hvertfall...Alt går min vei, og gutten skal få smake..

Så takk Gud :D

Yes! Det er FETT å banke opp folk!

You go, girl!

Lenke til kommentar

Kjeft, det er ikkenoe jeg vil gjøre..Kan jo være at vi finner en annen vei ut av det, men nå har jeg hvertfall en Plan D liksom..tilfelle han ikke gir seg..

EDIT: men vi skifter samtaleemne..hvordan er været rundt omkring ellerno?

Endret av Camron
Lenke til kommentar
Som sagt, har han sagt masse dritt om meg (både om min iranske bakgrunn og annet), noe som gjør meg sinnsykt pissed, siden jeg er stolt av landet mitt og familien min..

Så jeg skal lære han å holde kjeft..

Direkte latterlig.

"Snakker du stygt om meg så skal jeg banke deg!"

No offence, snakker ikke om deg, men enkelte er så blåst i hode at de ikke skjønner det selv.

Lenke til kommentar
Ohh imorgen er det en stor dag. Skal ned og hente den nye bærbare pc'n til foreldrene (som blir litt min :mrgreen: ) og skal hente noen greier eg bestilte hos netthandelen for lenge siden. :woot:

Blir vel bra med ny laptop, håper du blir fornøyd :)

Hva er det inni den btw :hmm:

Det er en slik en: 1557ALS med dvd brenner og greier. Bestilte også wlan pakke. Er så trøtt av å gått en 8km lang tur som tok 3timer på fjellet med snø og er nå helt forbanna ferdig. Hunden sover som....enten er han dau eller så sover han..... hmm må skjekke om han lever.

Anyways må installere windows på spansk snart men er pretty damn gideløs akkurat nå. Er i crappy humør også fordi eg blir nødt å ta hunden til væterineren pga han halter hvergang han leker en time eller 2. Tror han har forkalkingner i brusken eller kor nå de får det. Dette betyr seff noen helsikes utgifter. :hrm:

Men han er så verdt det :love:

Anyways.... slåsskamp? Ka er det eg ser.... *lese* :hmm:

Lenke til kommentar
Som sagt, har han sagt masse dritt om meg (både om min iranske bakgrunn og annet), noe som gjør meg sinnsykt pissed, siden jeg er stolt av landet mitt og familien min..

Direkte latterlig.

"Snakker du stygt om meg så skal jeg banke deg!"

No offence, snakker ikke om deg, men enkelte er så blåst i hode at de ikke skjønner det selv.

Jamen, hvor mange ganger skal jeg si til han at han skal gi seg med å prate piss?

Det finns en grense for hvor mye dritt jeg skal høre om meg selv og familien som ikke er sant engang ffs..

Lenke til kommentar

seriøst ikke bank han! da blir du den "tempramangsfulle invandreren"

-"faens neger ass" om du skjønner?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...