Camron Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Argh, finnes det en sang som får snøen til å smelte? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Argh, finnes det en sang som får snøen til å smelte? regndansen? oooiiii....kanskje det var support? menn.....heia Kristen Skjelldal! Endret 22. januar 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Nja, vil helst unngå regn.. Vi bør lage en snø-smelte-sang.. Lenke til kommentar
robB Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Nja, vil helst unngå regn..Vi bør lage en snø-smelte-sang.. Nei! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hva er support? (vet hva support betyr, men hva vil det si i SO3?) Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 God morgen, trøtt etter å ha jobbet meg fram til lite resultat på siden min :/ . Thats Life. Lenke til kommentar
robB Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Fordi? Fordi: Hvis man ikke har snø så kan man ikke stå på snowboard/ski. Dessuten så er snø natta veldig fin. Spesielt her igår. Såg månen bak tynne skyer som strålte på dei snødekte fjella Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 God morgen, trøtt etter å ha jobbet meg fram til lite resultat på siden min :/ .Thats Life. http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%...com%2Fstart.htm Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Fordi? Fordi: Hvis man ikke har snø så kan man ikke stå på snowboard/ski. Dessuten så er snø natta veldig fin. Spesielt her igår. Såg månen bak tynne skyer som strålte på dei snødekte fjella Oki da Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 huff da, bryr meg ikke akkurat nå. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Fordi? Fordi: Hvis man ikke har snø så kan man ikke stå på snowboard/ski. Dessuten så er snø natta veldig fin. Spesielt her igår. Såg månen bak tynne skyer som strålte på dei snødekte fjella Snø er nyyyyyyyydelig! *Digge snø og kulde* Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 wow bundy, du har også fredrikb i signaturen din Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Fordi? Fordi: Hvis man ikke har snø så kan man ikke stå på snowboard/ski. Dessuten så er snø natta veldig fin. Spesielt her igår. Såg månen bak tynne skyer som strålte på dei snødekte fjella viss jeg ikke husker feil så er du fra Norheimsund, og der har vi Eikedalen som er ett veldig godt trekk med mye snø....så DU liker kanskje snø, mens DE som bor i Olso og traskar i denne herlige suppa: snø, slaps, grus og salt kanskje hater den intenst? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) wow Bundy, du har også fredrikb i signaturen din Seff, han er jo idolet mitt ^^ Endret 22. januar 2005 av Bundy Lenke til kommentar
robB Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Fordi? Fordi: Hvis man ikke har snø så kan man ikke stå på snowboard/ski. Dessuten så er snø natta veldig fin. Spesielt her igår. Såg månen bak tynne skyer som strålte på dei snødekte fjella viss jeg ikke husker feil så er du fra Norheimsund, og der har vi Eikedalen som er ett veldig godt trekk med mye snø....så DU liker kanskje snø, mens DE som bor i Olso og traskar i denne herlige suppa: snø, slaps, grus og salt kanskje hater den intenst? Ja, forstår det slik. Men det er vel bare til å flytte ut på landet det da vel? Eller reise på hytta. Nå skal jeg hvertfall ut å stå på snowboard. Endret 22. januar 2005 av robB Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Noen som har noe kjerringråd mot, forkjølelse, vondt i halsen og hodepine? JEg er desperat... Prøver alt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 En nydelig kveld.. Litt synd å forlate dama..skal ta mandlene i på tirsdagen og man er ikke der Lurer på om jeg skal ta å dra til grotta eller.no.. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 B|real, hva er support? (som i spam/support = utestengelse) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Noen som har noe kjerringråd mot, forkjølelse, vondt i halsen og hodepine? JEg er desperat... Prøver alt Overdose av c vitaminer. EDIT: sa du alt? hmm :!: EDIT2: Teste om 10 minutter grensa er her enda.. EDIT3: Nei det var det ikke.. Endret 22. januar 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg