b-real Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Nvoetfiv: PM Jah...jeg har fri i morra. Så nå skal jeg dra og finne et eller annet å gjøre. Har bil, lappen, cash...mangler bare dame nå så Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Snowdog.. You know what you gotta do!! Jaja.. Da stikker jeg.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Nvoetfiv: PM Jah...jeg har fri i morra. Så nå skal jeg dra og finne et eller annet å gjøre. Har bil, lappen, cash...mangler bare dame nå så Er ikke langt til Skippagurra? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 CFD: jeg tror jeg vet akkurat hva du mener... Det er ikke noe som er verre en å drite seg ut på den måten ovenfor gode venner, kanskje til og med the luuuv. Verste er at folk har en tendens til å legge til utrolig lite godvilje og forståelse i en slik situasjon. Folk blir gjerne rett og slett arrogante. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) ce la F*CKING vie egentlig. what ya gonna do? Endret 10. desember 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Er ikke langt til Skippagurra? 4 steinkast. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Er ikke langt til Skippagurra? 4 steinkast. Kast i vei. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Heldige nordlendinger som får oppleve heftig storm. Korfor kunne det ikke være crazy ass storm her i vestlandet. Edit: Pinlig skrifleif. Endret 10. desember 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
notarget Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Heldige nordlendinger som får oppleve heftig storm. Korfor kunne det ikke være crazy ass stomr her i vest landet. Eller her på Østlandet Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Forresten er det bare meg som blir eh.... litt opphisset av den nydelige cubus reklamen? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Ingen problemer om du ikke fikk inn håndball kampen i stad, andre omgang starter snart. Lyset gikk i hallen, og det tok LITT tid å fikse. Det er så genialt Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Heldige nordlendinger som får oppleve heftig storm. Korfor kunne det ikke være crazy ass storm her i vestlandet. Edit: Pinlig skrifleif. Nei, for all del! Ikke storm og strømbrudd her nå! Holder på å laste ned *host*ps7*kremt* over msn med online adsl (1gb kvote) så strømbrudd nå vil være katastrofalt da månedsgrensen snart er knust til h*lvete! EDIT: Ja, Cubus-reklamen er digg Endret 10. desember 2003 av PT Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Msn err jo sucky sucky til å overføre. FTP eller irc ble ikke vurdert? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 PT: kor i huleste bor du siden du ikke får NGT? Du bor jo i bergen. Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) PT: kor i huleste bor du siden du ikke får NGT? Du bor jo i bergen. Kan få NGT nå, men ikke når vi bestillte for snart ett år siden. Bindingstid på ett år suger max! Ja, MSN suger til å overføre filer... Vi tenkte vel egentlig ikke på noe annet. EDIT: Får nok noe annet hvis jeg flytter på hybel til neste år EDITENGANGTIL: Bor på Minde. Gikk på samme skole som psilocybe, dog ikke samtidig. Endret 10. desember 2003 av PT Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 CFD: jeg tror jeg vet akkurat hva du mener... Det er ikke noe som er verre en å drite seg ut på den måten ovenfor gode venner, kanskje til og med the luuuv. Verste er at folk har en tendens til å legge til utrolig lite godvilje og forståelse i en slik situasjon. Folk blir gjerne rett og slett arrogante. Tja.. Er bare jeg som har rotet det skikkelig til her altså.. Jeg er så vandt med og gå og slå på kameratene mine og vi tar det jo bare som en spøk og synes jo det er morsomt.. jaja.. Fatter ikke at folk kan missforstå så sinsykt.... Men snakker du med nesten hvem som helst så gikk VK1 elektronikk på Bergen Maritime så vet du at vi pleide og slå hverandre hele tiden.. Greit nok at det var plagsomt noen ganger ,men det var jo bare morsomt da.. Men f... heller.. jaja.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 De ledet jo like før slutt da. Ungarerne virket slitne.. Har selv sett: GRTBB.2000.DVDivX-AEN.avi Noen som tar den? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Get.Ready.To.Be.Boyzvoiced.2000.DVDivX-AEN.avi <-- Pingler.. Så den igjen idag.. Ganske grei film.. Passet faktisk perfekt siden jeg fikk tankene vekk ifra virkeligheten og over på filmen.. Tror jeg skal se en annen film snart. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 /me får ikke sett filmer om natten lengre. mormor er på besøk og sover i gjeste rommet som selffølgelig er rett ved siden av mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg