Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

CFD: jeg tror jeg vet akkurat hva du mener... Det er ikke noe som er verre en å drite seg ut på den måten ovenfor gode venner, kanskje til og med the luuuv. Verste er at folk har en tendens til å legge til utrolig lite godvilje og forståelse i en slik situasjon. Folk blir gjerne rett og slett arrogante.

:(

Lenke til kommentar
Heldige nordlendinger som får oppleve heftig storm.  :(

Korfor kunne det ikke være crazy ass storm her i vestlandet.

Edit: Pinlig skrifleif.  :blush:

Nei, for all del! Ikke storm og strømbrudd her nå! Holder på å laste ned *host*ps7*kremt* over msn med online adsl (1gb kvote) så strømbrudd nå vil være katastrofalt da månedsgrensen snart er knust til h*lvete!

EDIT: Ja, Cubus-reklamen er digg :thumbs:

Endret av PT
Lenke til kommentar
PT: kor i huleste bor du siden du ikke får NGT? Du bor jo i bergen.

Kan få NGT nå, men ikke når vi bestillte for snart ett år siden. Bindingstid på ett år suger max!

Ja, MSN suger til å overføre filer... Vi tenkte vel egentlig ikke på noe annet. :thumbdown:

EDIT: Får nok noe annet hvis jeg flytter på hybel til neste år :thumbs:

EDITENGANGTIL: Bor på Minde. Gikk på samme skole som psilocybe, dog ikke samtidig.

Endret av PT
Lenke til kommentar
CFD: jeg tror jeg vet akkurat hva du mener... Det er ikke noe som er verre en å drite seg ut på den måten ovenfor gode venner, kanskje til og med the luuuv. Verste er at folk har en tendens til å legge til utrolig lite godvilje og forståelse i en slik situasjon. Folk blir gjerne rett og slett arrogante.

:(

Tja.. Er bare jeg som har rotet det skikkelig til her altså.. Jeg er så vandt med og gå og slå på kameratene mine og vi tar det jo bare som en spøk og synes jo det er morsomt.. jaja.. Fatter ikke at folk kan missforstå så sinsykt....

Men snakker du med nesten hvem som helst så gikk VK1 elektronikk på Bergen Maritime så vet du at vi pleide og slå hverandre hele tiden.. Greit nok at det var plagsomt noen ganger ,men det var jo bare morsomt da.. Men f... heller..

jaja..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...