Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  svamp skrev:
En lærer vi hadde som fortalte om kjønnssykdommer, satte plutselig foten opp på en stol i timen, og da så vi rett inn på ett eller annet som lignet en truse.. Eller kanskje en hvit bossekk med blonder :hmm:

Og hun var så visst _ikke_ noen hottie...

np: Luxus Leverpostei - Hål 'e hål!

Lenke til kommentar
  Tonio skrev:
  svamp skrev:
edit: Nå har edit-knappen kommet til dette innlegget, og forsvunnet fra det forrige innlegget jeg skrev her  :dontgetit:

Samma her...Kanskje man kun kan endre det sisteinnlegget sitt i en tråd..?

Nope

Edit: Eller, jo wtf? Kan bare redigere dette :S men ingen i Paint tråden

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
  Tonio skrev:
  svamp skrev:
edit: Nå har edit-knappen kommet til dette innlegget, og forsvunnet fra det forrige innlegget jeg skrev her  :dontgetit:

Samma her...Kanskje man kun kan endre det sisteinnlegget sitt i en tråd..?

njei, jeg kan redigere begge de to forrige innleggene du quota.

Men ikke det første jeg klagde over edit-knappen i.

Lenke til kommentar
  enden skrev:
Det er satt en frist på ti minutter for redigering av innlegg. Etter dette får dere ikke lov selv.

Selv om dere er proffesjonelle søppelrotter, så er det lov å stikke hodet opp en gang iblandt og sjekke "tilbakemeldinger til forumet"

Så.... teit.

Lenke til kommentar
  fredrikrb skrev:
  enden skrev:
Det er satt en frist på ti minutter for redigering av innlegg. Etter dette får dere ikke lov selv.

Selv om dere er proffesjonelle søppelrotter, så er det lov å stikke hodet opp en gang iblandt og sjekke "tilbakemeldinger til forumet"

Så.... teit.

M'm, kunne ikke sagt det bedre selv.

Lenke til kommentar
  enden skrev:

"Nei, nå gir jeg meg ende over". Alt som går an i våre dager.

10 minutter du - det var ikke lenge.

Om man trykker edit innen fristen, og så redigerer i 15 minutter til - får man trykt "lagre redigert innlegg" da?

edit - innen 10 minutter: Greit for meg egentlig, så kan man ikke gå inn å redigere utgamle innlegg. Men denne diskusjonen hører vel til i tråden du nevner, enden.

Endret av svamp
Lenke til kommentar
  SnowDOG_ skrev:
  Rykende_Kaffe skrev:
  SteffyBoy skrev:
Best french teacher EVARR!

dude, det der er jo en dame :!:

:roll:

Jaja. Nei....har pizza her men eg tenker eg sparer den til senere inatt når eg skal kose meg med film. Cola....check.Blueberry muffins.....check. Pizza....check! :dribble:

Skulle ikke du leve sunnere da? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...