Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det minner med om noe faktisk. Eneste jenten eg noen gang har slått og det kun EN gang når eg var ca 11år var min søster. Klinte atari joysticken i ryggen på hun med all kraft eg hadde. Hun vill se på tv så slo hun atarien av og kastet ut joysticken. Hun begynte å hyl grine og klinte til meg og da slo eg tilbake.

Følte meg råtten i flere uker etterpå fordi eg hadde slått en jente med vilje.

Vi krangler bigtime avogtil nå og men så er hun typen som kan irritere en stein. :D:p

Lenke til kommentar
Hmm. Skal nå snart opp til en kompis og har vorspiel for å så dra på konsert på garage men det frister ikke nå lenger. Går 3-400kr på en kveld som ikke frister så altfor mye. :hmm:

:no:

Edit: Ananas: 120!! :wow:

kjenner meg igjen der.. alt virker så styr før man drar ut, fristes ofte og bare sløve hjemme med pizza og film! men når man bare får dratt den late ræve si ut av sofaen blir det jo alltids gøy. :)

helt til dagen derpå...

faen savner bergen..

Lenke til kommentar
kjenner meg igjen der.. alt virker så styr før man drar ut, fristes ofte og bare sløve hjemme med pizza og film! men når man bare får dratt den late ræve si ut av sofaen blir det jo alltids gøy. :)

helt til dagen derpå...

faen savner bergen..

Yup. Akkurat nå ser det ut som eg ikke kommer til å gå. Det er noe som ikke stemmer. Kanskje min "gut" feeling prøver å fortelle meg at det ikke kommer til å gå bra å være på byn beruset på rockestedet fylt med hiphopere.

*ligge seg ned og kose med vofsen mens eg tenker på saken*

Edit: Savner bergen? Kor er du da?

http://www.garage.no/gig.asp?id=525

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...