Jan Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jippi, skal trene om 30 min. *trøtt og sliten.* Var forresten på tannlegen idag og null hull. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Det minner med om noe faktisk. Eneste jenten eg noen gang har slått og det kun EN gang når eg var ca 11år var min søster. Klinte atari joysticken i ryggen på hun med all kraft eg hadde. Hun vill se på tv så slo hun atarien av og kastet ut joysticken. Hun begynte å hyl grine og klinte til meg og da slo eg tilbake. Følte meg råtten i flere uker etterpå fordi eg hadde slått en jente med vilje. Vi krangler bigtime avogtil nå og men så er hun typen som kan irritere en stein. Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Var forresten på tannlegen idag og null hull. Puss, puss, så får du en suss Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 kastet storesøstra mi i gulvet engang så hun bresta skuldra.. var ikke helt med vilje, skulle bare få henne unna siden hun plagde vette av meg også var hun litt lettere en forventa! Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Var forresten på tannlegen idag og null hull. Puss, puss, så får du en suss Den sanger rokker jo ! Allerede lagt inn på mp3'en .. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 må bare meddele at jeg, broren min og en annen nettop har funnet opp noe nytt og revolusjonerende, BamseBums!! vi sprøyta bacardi inn i vanlige bamsemums og vips, BamseBums. det smakte faktisk drit digg også Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 http://www.rense.com/general31/tinyt.htm Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 http://www.rense.com/general31/tinyt.htm OMG! Tøft! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 http://www.rense.com/general31/tinyt.htm Alien! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Nå har jeg lagd 120 muffinser og drikker nå saft som har ligget i fryseren. Nå merker jeg at feberen tar av helt, så legger meg og sover.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Hmm. Skal nå snart opp til en kompis og har vorspiel for å så dra på konsert på garage men det frister ikke nå lenger. Går 3-400kr på en kveld som ikke frister så altfor mye. Edit: Ananas: 120!! Endret 21. januar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Edit: Ananas: 120!! Jeg vet. Jeg elsker å bake, så tok litt hardt i i dag. Skal gi bort mange til naboer osv tenkte jeg. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 ARGH! Nå gikk hele WOW-serveren ned.. får ikke logga inn en gang... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 skal snart på digg hjemmelan jeg, ca 10 styk tenker jeg og vi kan gjøre hva f*** vi vil der, åå det blir digg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 ARGH! Nå gikk hele WOW-serveren ned.. får ikke logga inn en gang... Eneste vi ser fra deg er om WoW ikke fungerer. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hallo! Må bare skrive litt siden jeg har kjøpt meg nytt tastatur, fornøyd så langt da... Tastene er litt myke. Men ellers ok Nåja, håper alle får en fin helg! Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hmm. Skal nå snart opp til en kompis og har vorspiel for å så dra på konsert på garage men det frister ikke nå lenger. Går 3-400kr på en kveld som ikke frister så altfor mye. Edit: Ananas: 120!! kjenner meg igjen der.. alt virker så styr før man drar ut, fristes ofte og bare sløve hjemme med pizza og film! men når man bare får dratt den late ræve si ut av sofaen blir det jo alltids gøy. helt til dagen derpå... faen savner bergen.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 ARGH! Nå gikk hele WOW-serveren ned.. får ikke logga inn en gang... Eneste vi ser fra deg er om WoW ikke fungerer. WoW OWNZ!!!!11 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) kjenner meg igjen der.. alt virker så styr før man drar ut, fristes ofte og bare sløve hjemme med pizza og film! men når man bare får dratt den late ræve si ut av sofaen blir det jo alltids gøy. helt til dagen derpå... faen savner bergen.. Yup. Akkurat nå ser det ut som eg ikke kommer til å gå. Det er noe som ikke stemmer. Kanskje min "gut" feeling prøver å fortelle meg at det ikke kommer til å gå bra å være på byn beruset på rockestedet fylt med hiphopere. *ligge seg ned og kose med vofsen mens eg tenker på saken* Edit: Savner bergen? Kor er du da? http://www.garage.no/gig.asp?id=525 Endret 21. januar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg