Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer det. Brukernavnet mitt var hrichard før, men jeg er og har alltid vært bfisk, dog i ymse varianter. Hi til dere som huska meg btw :love:

Men til sakens kjerne: jeg er desperat etter å få vite om www.finalscratch.com er oppe, eller om den er nede. Noen som gidder å klikke? :)

Lenke til kommentar
Stemmer det. Brukernavnet mitt var hrichard før, men jeg er og har alltid vært bfisk, dog i ymse varianter. Hi til dere som huska meg btw :love:

Men til sakens kjerne: jeg er desperat etter å få vite om www.finalscratch.com er oppe, eller om den er nede. Noen som gidder å klikke? :)

jeg kom ikke inn på noe vertfall :hm:

life's a bitch.

and then u die

Lenke til kommentar
Skal jeg orke og dra rumpah 3 kilometer bort i kulda til en kompis?

Kommer an på om du har bil eller ikke.

Skulle bort til noen tidligere i kveld, brukte 20mins ellerno på å gjøre klar bilen. Koste snø, fylle spylerveske, finne en lur plass å legge ledningen til motorvarmeren, vente på at bilen skulle bli varm, tine rutene osv.

Lenke til kommentar

Hvilken av disse filmene skal jeg gidde se nå?

hawaii oslo

25th hour

collateral damage

catwoman

ladder 49

the grudge

the forgotten

for å beskrive filmhumøret mitt så er jeg kvalm på pepperkaker og smågodt, halv klam etter og ha loffet rundt hjemme hele dagen i pysj buksa og sånn passe dårlig samvittighet siden jeg ikke har gjort en dritt skolearbeid og skal møte gruppa mi imorgen.

Lenke til kommentar
Skal jeg orke og dra rumpah 3 kilometer bort i kulda til en kompis?

Kommer an på om du har bil eller ikke.

Skulle bort til noen tidligere i kveld, brukte 20mins ellerno på å gjøre klar bilen. Koste snø, fylle spylerveske, finne en lur plass å legge ledningen til motorvarmeren, vente på at bilen skulle bli varm, tine rutene osv.

Jeg brukte 15 min på å klargjøre bilen igår, visste ikke at det hadde vært så kaldt. Kom for seint til skolen også :wallbash:

Endret av NiwT
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...