flodhest Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 *hirr knegg humre* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Y'all want a single say fuck that Fuck that, Fuck that Y'all want a single say fuck that Fuck that, Fuck that Y'all want a single say fuck that Fuck that, Fuck that Y'all want a single say fuck that Boom Boom Boom Boom What's going on today? We gotta break away We got a problem and I think it's going to make us go down Korn - Y'all Want A Single Genial partysang. Anbefales. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Korn Du kunne vel ikke på en eller annen måte få overført det nye albumet til meg? *dådyrøyne* Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Korn Du kunne vel ikke på en eller annen måte få overført det nye albumet til meg? *dådyrøyne* Og her snakker vi selvfølgelig om å sende albumet i posten, ikke sant? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Korn Du kunne vel ikke på en eller annen måte få overført det nye albumet til meg? *dådyrøyne* Og her snakker vi selvfølgelig om å sende albumet i posten, ikke sant? Ja jøss! Mente at han skulle kjøpe en ny kopi og gi meg den i julegave Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Warez er koz Vi skal ha naturfag prøve til imorgen, om Energi! Energi er et tøft emne syns jeg, og forklarer mye om fysikkens lover. Så nå skal jeg øve på den, fikk taki en gammel pøve fra lærer Herikstad, så jeg får gå gjennom den også... Også skal jeg ha rettet nynorsk stilen min til imorgen... har ikke akkuratt mye mot til å gå på skolen imorgen men... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) hm, er Lion-frokostblandingen noe godt? Har en pakke Weetos og en pakke Lion her, og lurer litt på hvilken jeg skal velge Endret 10. desember 2003 av Soldier_448 Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Lion sjokoloade er digg. Frokostblandingen ser god ut, har vurdert å kjøpe den selv Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Korfor poster ikke penta lenger? Kanskje fordi hun er blitt syk? Er sykemeldt ut denne uken iallefall.. Men svarer på mobilen iallefall da.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Korfor poster ikke penta lenger? Kanskje fordi hun er blitt syk? Er sykemeldt ut denne uken iallefall.. Men svarer på mobilen iallefall da.. Ja men altså hun hr ikke postet på flere mnd omtrent. Kanskje hun har gått av oss. Btw er det noen som har sett den pølse reklamen hos VG.no? Lenke til kommentar
0b4b Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 hva er detta so greiene a ? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 SO3 er på en måte en chat på forumet.. litt dagbok og slikt Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 den er lang. Og gruelig plagsom! (den som går horisontalt!) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 som sagt. lang og irriterende Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Huff.. Jeg fatter egentlig ikke helt hva som gikk av meg idag jeg.. Noe som jeg mente som en spøk ble visst ikke oppfattet på den måten jeg hadde regnet med.. Er helt sjokkert og fatter ikke helt hva som er galt med meg.. Fatter ikke at det går ann og ødelegge så mye på så kort tid.. Uansett så får jeg ikke inn noen signaler på TVèn inne på rommet så jeg hadde tenkt og se på Håndball kan ikke det. Ser den ikke i stua siden jeg lever på rommet.. Jaja... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 ka sa du som spøk da? Sånt skjer med meg daglig. Spøker alltid med folk men de tror eg mener alvor. jaja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg