SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 /me needs cash. how to get? Vell....du lovet jo oss at du skulle skaffe deg Jobb da! ellers kan du bare selge deg selv da Til unge damer? Tja...næh Lovet? når gjorde eg det? Btw imorgen eller på torsdag men får jo ikke cash med engang. Trenger cash til helgen for eg har en anelse på at noe kommer til å skje. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Du kan konkurere med de lokale flaskesamlerene, blir penger ut av slikt og Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 De beryktede flaske-vietnamesere? Har ikke sjangs. Selge noe... har ninja sverd som eg ikke bruker lenger... hmm kor mye får eg for den? Lenke til kommentar
HatOBjekt Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 jeg har en "moddet" 486, none som kanskje vil kjøpe den? hmm... har aldri sett noen flaske-vietnamesere her jeg bor... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Vel det er 2 gamle vietnamesere som har drevet og plukket flasker så lenge eg kan huske. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hvor? Eneste faste flaskesamleren jeg vet om i Bergen er hun som har en farge for hver dag. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Du snakker vel ikke om barbie? hun som alltdi går i rosa? /me savner otto. /me pleide å gi flaske til fyren. /me savner også millionæren. Han var grei. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg er imponert over postefrekvensen her. Har småproblemer med å henge med. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Døde hele forumet her eller? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Imponert, og litt irritert Jeg er nesten for lat.. Men nyskjerrigheten over hva som er sagt tar overhånd :O Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Eg måtte bare bevege meg. Må ut med hunden snart også. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Creature! Du er slem som ikke vil dra på byen og gjøre litt faenskap altså..Noen andre som er med (Snowdog) og gjøre litt faenskap og synge for halve bergen og banke på dører og tigge etter snop etter at vi har drukket litt? Nåh har jeg jo nevnt morsan dah!!! Men hadde blitt med om jeg hadde vert fylt 18... Jeg har nemlig "gjørenoeutenatthunvetdet" forbud til jeg er 18... Kan lissom ikke komme hjem brisen/full/rusa whatever... Hehe.. Greit nok det. Selv kjøpte mamma alkohol til meg når jeg var 15 for og unngå at jeg skulle få imeg noe smuglervarer\hjemmebrent. Mora mi er grei på det området altså.. Nå skaffer jeg selv da. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Eg måtte bare bevege meg. Må ut med hunden snart også. E`kke det hunden som må ut med deg ? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hehe.. Greit nok det. Selv kjøpte mamma alkohol til meg når jeg var 15 for og unngå at jeg skulle få imeg noe smuglervarer\hjemmebrent.Mora mi er grei på det området altså.. Nå skaffer jeg selv da. Jøss... Vel, jaja... når skal du til by'n da? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Trenger bare en god grunn til og dra til byen jeg. Kan somregel være der iløpet av 1time. Noenganger mer noen ganger mindre. (kjekt og dusje hvis man skal gjøre noe.. Og noen andre ting mens man først er i dusjen også ,men nok om den saken) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Eg måtte bare bevege meg. Må ut med hunden snart også. E`kke det hunden som må ut med deg ? Vel...Vi må ut med hverandre. Bare pokker så irriterende at den har begynt å røyte. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Trenger bare en god grunn til og dra til byen jeg. Kan somregel være der iløpet av 1time. Noenganger mer noen ganger mindre. (kjekt og dusje hvis man skal gjøre noe.. Og noen andre ting mens man først er i dusjen også ,men nok om den saken) Okeidokei... jeg er da her jeg... Men vi skal ha brorsan i helgen så... Da er mamma alltid lissom helt med piggene ute for hva jeg driver med ass... *irriteresegover* Lenke til kommentar
HatOBjekt Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 moren min kjøper ikke sprit/øl/ev. annen alkolholdig vare til meg, men hb-en flyter som kjent fritt på bygden så jeg får da tak i det jeg skulle trenge! men jeg fikk ikke noe kjeft etter å ha kommet hjem (eller rettere sagt blitt hentet hjem), de hadde det litt morro med meg, men ble absolutt ikke sinte! slik synes jeg det skal være, en god ordning! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Bank han opp da Var den til meg? Uansett det er en "hun" og ville aldri ha skadet min skjønne lille vovs. Eg har nesten knek..blitt sint på folk som har sparket etter henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg