Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

/me needs cash.  :roll: how to get?

Vell....du lovet jo oss at du skulle skaffe deg Jobb da!

ellers kan du bare selge deg selv da ;)

Til unge damer? Tja...næh

Lovet? :wow: når gjorde eg det? Btw imorgen eller på torsdag men får jo ikke cash med engang. Trenger cash til helgen for eg har en anelse på at noe kommer til å skje.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Creature! Du er slem som ikke vil dra på byen og gjøre litt faenskap altså..

Noen andre som er med (Snowdog) og gjøre litt faenskap og synge for halve bergen og banke på dører og tigge etter snop etter at vi har drukket litt?

Nåh har jeg jo nevnt morsan dah!!!

Men hadde blitt med om jeg hadde vert fylt 18...

Jeg har nemlig "gjørenoeutenatthunvetdet" forbud til jeg er 18...

Kan lissom ikke komme hjem brisen/full/rusa whatever...

Hehe.. Greit nok det. Selv kjøpte mamma alkohol til meg når jeg var 15 for og unngå at jeg skulle få imeg noe smuglervarer\hjemmebrent.

Mora mi er grei på det området altså.. Nå skaffer jeg selv da.

Lenke til kommentar

Trenger bare en god grunn til og dra til byen jeg. Kan somregel være der iløpet av 1time. Noenganger mer noen ganger mindre. (kjekt og dusje hvis man skal gjøre noe.. Og noen andre ting mens man først er i dusjen også ,men nok om den saken)

Lenke til kommentar
Trenger bare en god grunn til og dra til byen jeg. Kan somregel være der iløpet av 1time. Noenganger mer noen ganger mindre. (kjekt og dusje hvis man skal gjøre noe.. Og noen andre ting mens man først er i dusjen også ,men nok om den saken)

Okeidokei... jeg er da her jeg...

Men vi skal ha brorsan i helgen så...

Da er mamma alltid lissom helt med piggene ute for hva jeg driver med ass...

*irriteresegover*

Lenke til kommentar

moren min kjøper ikke sprit/øl/ev. annen alkolholdig vare til meg, men hb-en flyter som kjent fritt på bygden så jeg får da tak i det jeg skulle trenge!:D

men jeg fikk ikke noe kjeft etter å ha kommet hjem (eller rettere sagt blitt hentet hjem), de hadde det litt morro med meg, men ble absolutt ikke sinte! slik synes jeg det skal være, en god ordning!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...