Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Men fyyyyyyyyyyyyyy faaaaaaaaaaaaaaaaen i heeeeeeeeeeeeeeeelvete da!

Jævla faens idiotiske drittunge, jeg trenger å drepe noen for faen.

Helvete heller.

Nå har familien sagt at de skal på hytta til helgen i en uke, så bestemmer den jævla lille idioten av en drittunge til bror at han skal være faens hjemme til helgen....

Og jeg som hadde planer.

De jævla tullingene fortjener faenmeg å brenne, og det lenge!

:mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faktist var jeg ganske fascinert av O-zone når de var på sin topp i sommer. Tror hovedgrunnen er at rumensk er et fantastisk språk. Alle lydene er så gode å utale. *mmm* :love:

Og så er , ihvertfall de to slagerne, artige. All lydbruken klinger godt. Tror det er noe med instillingen til folket jeg. Dere vil ikke like noe som alle andre liker :p

Helt enig med deg der. Folk tør ikke innrømme at slik musikk faktisk er ganske greit å høre på.. Hvorfor, fordi det ikke er "kult" nok, mye fordi det ligger på top20 etc. Jeg innrømmer glat at jeg spilte O-zone i bilen på full gamp i sommer =)

Lenke til kommentar

Helvete heller.

Nå har familien sagt at de skal på hytta til helgen i en uke, så bestemmer den jævla lille idioten av en drittunge til bror at han skal være faens hjemme til helgen....

Og jeg som hadde planer.

Hehhe, jeg kjenner til det der! Men slik er det bare, jeg tror faktisk de gjør det mye av den grunn at de VET at du blir irritert dersom de holder seg hjemme ;)

Lenke til kommentar

Helvete heller.

Og jeg som hadde planer.

Konklusjon:

pc_battlefield_vietnam.jpg

Lenke til kommentar
Faktist var jeg ganske fascinert av O-zone når de var på sin topp i sommer. Tror hovedgrunnen er at rumensk er et fantastisk språk. Alle lydene er så gode å utale. *mmm* :love:

Og så er , ihvertfall de to slagerne, artige. All lydbruken klinger godt. Tror det er noe med instillingen til folket jeg. Dere vil ikke like noe som alle andre liker :p

Helt enig med deg der. Folk tør ikke innrømme at slik musikk faktisk er ganske greit å høre på.. Hvorfor, fordi det ikke er "kult" nok, mye fordi det ligger på top20 etc. Jeg innrømmer glat at jeg spilte O-zone i bilen på full gamp i sommer =)

Her elsket folk O-Zone fordi det var ren listepop, og jeg hadde vett nok til å si at dette var noe fordømrades ræl. Jeg merket fint lite av den aktive klangen og toneinnstillingene, det var jo bare det samme. Ikke nok med det, det ble faktist 2 stk hit's av det. :ohmy: Dette var før jeg begynte å høre mye på musikken jeg liker svært godt i dag, så jeg vil ikke ha beskyldninger for å ta parti på nakken. :)

Lenke til kommentar

lasta det ned fra internett et par måneder før den ble polulær.

satt og lo mens jeg hørte påden taletløse fæle sangen. litt sener var den på radioen :cry:

Lenke til kommentar
EDIT:Hadde'ru planer på hytta?

Nei, hjemme.

Jeg skulle ha overnattingsbesøk.

Men irritert eller ei, den jævla drittungen skal få en så forjævelig helg som overhodet mulig.

Hehe surr han fast til et tre utenfor eller la han være ute og hos venner hele tiden, han har vel ikke tenkt å bare sitte hjemme vel? :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...