enden Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Skal bare dasse foran maskinen idag jeg. Desssuten er det digg å stå opp tidli - får så mye mer ut av dagen. hmm.. Mer dassing selvfølgelig Akkurat nå kjeder jeg meg, og dasser mye, men normalt sett får man gjort utrolig mye mer ved å forsyve døgnet fire timer mot morgenen. 8-12 er mer effektive timer enn 12-04 f.eks Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Marvil - Klem en flaske tennvæske oppi dass og så fyre på en fyrstik Kaboff så er det rent ikke lurt, det blir masse sot på sidene i dassen som er litt værre å få vekk Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg betilte cam i går! Snøen er kommet, lekser er gjort! (Ja, de er faktisk gjort.) Og siden det er veldig interessant tenkte jeg at det var fint for dere So3ere å få vite dette. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Akkurat nå kjeder jeg meg, og dasser mye, men normalt sett får man gjort utrolig mye mer ved å forsyve døgnet fire timer mot morgenen. 8-12 er mer effektive timer enn 12-04 f.eks Jeg kjører på 7-4 akkurat nå, og jeg kan fortelle deg at det ikke er så lurt. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg betilte cam i går! Snøen er kommet, lekser er gjort! (Ja, de er faktisk gjort.) Og siden det er veldig interessant tenkte jeg at det var fint for dere So3ere å få vite dette. Kom det ikke noe snø hos deg før nå?? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 "Smak av kaffe" fra Tine er faktisk fantastisk god. Det har jeg jo sagt i mange måneder.. dere er jo helt på jordet, det smaker jo homo Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Kjipt med tre timer teorikurs om en time Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 "Smak av kaffe" fra Tine er faktisk fantastisk god. Det har jeg jo sagt i mange måneder.. dere er jo helt på jordet, det smaker jo homo Hvordan smaker homo? Steffy: been there, learnt that... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Kom det ikke noe snø hos deg før nå?? Den forsvant også kom den tilbake i går tror jeg! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 "Smak av kaffe" fra Tine er faktisk fantastisk god. Det har jeg jo sagt i mange måneder.. dere er jo helt på jordet, det smaker jo homo enig det er ekte kaffe som er tingen, loftbergs lilla Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hvordan smaker homo? GODT Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hvordan smaker homo? GODT way to ruin my point... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Og jeg har søkt på utdanning i militæret. Hva har du tenkt å bli ? Vet ikke enda. Skal først gå befalskolen og være MP i et år etter det. Så skal jeg vel studere ett eller annet på sjøkrigsskolen eller noe. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 enig det er ekte kaffe som er tingen, loftbergs lilla loftberg lilla smaker billig! friele frokost kaffe, kaffe noir og ali er de beste var forresten innom profilen for å kopiere specs (lat ) jeg har 996 poster i søppel Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 enig det er ekte kaffe som er tingen, loftbergs lilla loftberg lilla smaker billig! friele frokost kaffe, kaffe noir og ali er de beste var forresten innom profilen for å kopiere specs (lat ) jeg har 996 poster i søppel den som er spesial laget til fransk presse, digg!!! men friele, jaa Hvordan smaker homo? Skinke, hverken mer eller mindre Lenke til kommentar
Launch Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Marvil - Klem en flaske tennvæske oppi dass og så fyre på en fyrstik Kaboff så er det rent ikke lurt, det blir masse sot på sidene i dassen som er litt værre å få vekk LoL åja du har prøvd Det fjerner du med bensin eller tynningsmiddel vetu Husker i millitæret, hadde en skikkelig brannslange å ta vaskingen med, sykt trykk på den så der var det faktisk rent, så høytrykkspyler og helly hansen gear funker kanskje hehe Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg har kjøpt The Complete Far Side. Absolutt alt som Gary Larsson laga...til og med ting som aldri har blitt utgitt før. 2 feite bøker på 6kg hver Hvor? samme som denne? http://play.com/play247.asp?searchtype=all...ide&page=search Den ja Kjøpte den hos Outland her i Bartebyen. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Bah, da var særoppgaven kommet til hus. Kan bli lite forumaktivitet i nærmeste framtid. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Hvilken film skal jeg se i kveld tro Catwoman, Reservoir Dogs eller Saw Er det ikke "Oszilla - Chillin in the sun" som er i en av 3D mark benchmark versjonene? Endret 20. januar 2005 av Launch Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hvilken film skal jeg se i kveld tro Catwoman, Reservoir Dogs eller Saw Ikke finn på å se Catwoman! De to andre er mye bedre alternativer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg