Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tss, noen har samboer som drar en opp om morgenen vettu. Ikke alle gidder å sitte oppe halvenatta heller. Desssuten er det digg å stå opp tidli - får så mye mer ut av dagen. Du burde prøve det en gang.

Pft. Jeg stod opp 8 idag, jeg måtte legge meg isted, stod opp igjen nå. Menmen, det er jo helg nå, så.

Anbående bøker, brukte 2k ellerno i går på bøker, begyner å få en fin samling av mediebøker nå. Alt fra Grafisk Kokebok til Real World Adobe Photoshop. Ikke det at jeg leser noe av det, men det dekorer bokhylla.. :)

Edit: Crap. Fant ut at det var min uke å vaske dassen. :(

Noen tips..? (til en som ikke gjør dette spesielt mye)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt The Complete Far Side. Absolutt alt som Gary Larsson laga...til og med ting som aldri har blitt utgitt før. 2 feite bøker på 6kg hver :dribble:

12kg lesestoff :grin: Das ist super!

4337 ruter. Absolutt alt mannen laget av The Far Side ifølge ham selv :)

Lenke til kommentar
Anbående bøker, brukte 2k ellerno i går på bøker, begyner å få en fin samling av mediebøker nå. Alt fra Grafisk Kokebok til Real World Adobe Photoshop. Ikke det at jeg leser noe av det, men det dekorer bokhylla.. :)

:thumbup:

Nerdbøker gjør seg utrolig bra i bokhylla.

Lenke til kommentar
. 99448235.

Jeg vet om en hårete boler-araber som er litt gay av seg. Kunne jo være jeg ga han nr ditt ved et feilgrep... :whistle:

hehe.. Det er ikke akkurat det værste som kan skje at noen får nummeret mitt. Er så mange som har det allerede og det er jo koselig at noen ringer (kommer seff ann på hvem. Var ment på Mario ,men han tør jo ikke å ringe meg.. Jeg er jo ikke skummel i det hele tatt!

Lenke til kommentar

Ah, nerdebøker har jeg nok av. Har tilogmed kjøpt et par utenfor pensum, bare fordi jeg ville ha de i bokhylla. Naboen til foredrene mine er gammel IT-traver, og det var alltid spennende å kikke i bokhyllene hans :)

Edit: Crap. Fant ut at det var min uke å vaske dassen.  :(

Noen tips..? (til en som ikke gjør dette spesielt mye)

Lukk nesa. Vask de renste områdene først mens de ekle godgjør seg med såpe e.l. Til slutt belønner du deg med noe godt for arbeidet. Det takke lang tid å vaske et bad med den rette innstillinga.

PS: jif baderom er genial hvis det er dusj der. Spray, vent, skyll

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...