Marvil Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Spilte basket isted, og hoppet og landet brutalt skeivt på foten, så jeg trakka over. Finnes det noe lurt å gjøre for å dempe smerten/lengden på smerten, eller skal man bare la det være..? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Spilte basket isted, og hoppet og landet brutalt skeivt på foten, så jeg trakka over. Finnes det noe lurt å gjøre for å dempe smerten/lengden på smerten, eller skal man bare la det være..? Forstuelse går over. Tok du ikke is på med en gang, er det ikke noe vits nå. Da kan du bare la være. Sov, og se hva morgendagen bringer. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Spilte basket isted, og hoppet og landet brutalt skeivt på foten, så jeg trakka over. Finnes det noe lurt å gjøre for å dempe smerten/lengden på smerten, eller skal man bare la det være..? smertestillende Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 http://www.tshirthell.com/shirts/products/a334/a334.gif :!: Den må bestilles! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 nei nå legger jeg meg, fått nok av homsepraten neida, er trøtt. natta barn Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 natta barn Duh, sett deg utpå gangen så slipper jeg å se deg. Jeg blir så tørst Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGggggggggggggggggggggggggggooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnngggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttttttttttttttttttttttttttttttttttnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!#"%&%¤#& :w00t: Lenke til kommentar
Blax Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hallao! Nå må jeg Springe på skolen..Uff..Glatt er det også ute Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Lykke til Jeg skal til tannlegen snart, har ikke fått sovet noe i natt heller Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 MOrn! Har heller ikke sovet i natt. Leste 3 kapittler av the fountainhead og lamet på cs non timer. Nå skal jeg snart på skolen og ha gym og SK .. prosjektarbeid Dvs jobbe hjemme = kun 2 timer på skolen !!! Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 jeg skal bare unnagjøre tannlegebesøket, så blir det rett hjem å sove etterpå. Fri i morra og, heldigvis Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Guten Morgen, Alex! Lenge siden sist. Fremføring av prosjekt idag, ellers blir det en sløv dag tror jeg. Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Skal bare dasse foran maskinen idag jeg. Å så digg det er å være arbeidsledig Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 snø idag :P ENDELIG!!! må bare få sagt det Lenke til kommentar
andesam Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 hvis du bare ikke er så kresen med yrkene så klarer du nok å skaffe deg en jobb... Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Når man har en utdannelse til 200.000 vil man gjerne bruke den andre_goaaal: kjeften - snø suger... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Skal bare dasse foran maskinen idag jeg.Å så digg det er å være arbeidsledig høres ut som min skoledag. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Blæh, en sånn "klarer ikke å våkne skikkelig opp dag" i dag, trøtt og masse å gjøre. Får dytte inn no energi greier til lunch så det blir litt fart på denne kroppen. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Kjenner at øyelkkene kommer til å bli utrolig tunge utover dagen. Merker også at det begynner så vidt å svi litt i øynene, sånn som av og til når man er trøtt. Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Kjenner at øyelkkene kommer til å bli utrolig tunge utover dagen. Merker også at det begynner så vidt å svi litt i øynene, sånn som av og til når man er trøtt. uff... du er nok ikkje den einaste som sliter med det.. Eg sitter sjølv på skulen no, og sliter med den evige trøttheten min.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg