Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Javoll? :dontgetit: *nysjerrig*

Jeg på min side ble vekket opp av en heller morgensur mamma i dag.. :roll:

Ironisk nok er jeg ganske... tja... "lykkelig" innvendig til tross for det. Pleier vanligvis og legge dagen i grus i den form at at jeg blir sur og gjør alt sur for andre.... :ermm: Hmpf...

Dette blir vel de siste timen her på skolen i dag tror jeg... da vi skal på kino og se "Ondskapen"... ;) Blir digg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm.. Har ikke hørt om den filmen engang.. Er ikke helt oppdatert på den fronten for tiden ,men jeg skal sette meg ned idag tror jeg og slappe skikkelig av med noe og se..

Men seriøst: Den ene pakken på postkontoret er Mp3spiller\USB disken.. Da skal jeg ha Enterprise episodene mine! Jeg har ikke sett på 3mnd eller noe slikt og er helt utdatert.. Har jo fyllt tiden med andre ting ,men har jo lyst og se dem uansett..

Og dagen idag er endel bedre enn dagen igår ja.. Iallefall for min side..

Bare synd at det går over 4000kr ut av kontoen idag.. =( Mp3 spiller er dyre greier =P..

Lenke til kommentar
Ondskapen er en av de beste bøkene jeg har lest :love:

Er så jævli sterk..håper filmen er like bra.

Nå er jeg irritert på posten btw..min mp3spiller har ligget på hovedpostkontoret i oslo i over 24 timer!! BLÆÆÆH..jeg vil ha den nå!

Hehe.. Jeg tror min hentes idag.. Kanskje jeg skal til Paradis ,men hvis jeg ikke skal det så skal mp3 spillern hentes idag =D

Lenke til kommentar

Ahh, er i strålende humør idag. Fikk igjen norsktentamen som var på 3 sider, 5-. Får 5 i Norsk, Nynorsk og muligens i norsk muntlig også. Wee. Russekro imorgen og studiedag på fredag :D

Slaskete, fått 10% advarsel. Posta litt sammen med noen andre i en post som TST hadde "stengt" Han sa han hadde gjort det, men så hadde han ikke alikevel :p

Endret av sjefen_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...