Ostepølsa Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 ah, sitter å drikker cappucino aut chocolate eller noe sånt, nydelig ! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 men har ikke kraftig nok enda. neither do I... Jeg som er 16!!! Ikke eg heller.....OG EG ER 24år FFS!! *mumlenoeommøkkagenerfrafar* *klør seg fornøyd i bukkeskjegget sitt* Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 åh, Jeg blir irritert over slike folk: va faen vet du?!!?!!1 duh r jo bare 14 år lzm!!!11oneoenno ehh.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jørgen legger seg til å sove med deilige tanker Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Selv må jeg shave kassen to ganger i uken, flere som har samme problemet? Shave? Hva skjedde med mandige Stefan? Rawr. Du vet, fredrik blir alltid kalt den feminine i forholdet, osv.. Anyway, jeg foretrekker Austin Powers, men det fredrik vil får han. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Var på fotoknudsen på Karl Johan i dag. Der var det skikkelig mye fint ass. De hadde den største MAc-skjermen som er å få tak i. Kobla opp på en Dual 2.0Ghz G5. 1,5GB RAM... Prøvde å åpne Photoshop på den. Sjelden jeg har vært så nær ereksjon i en butikk ass. Tror det var 2500x 1600 px eller no jeg. Helt sinnsykt! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) eg har begynt å spare til hakeskjegg 2 ganger selv... men hver gang så ser folk(vel egentlig bare noen få) dumt på meg "har du glemt å barbere deg? Du må ikke glemme å barbare deg!" Dessuten så greier eg ikke å bestemme meg helt om eg vil ha det eller ikke. Har spart på sånn "liten sak rett under leppa" og noen tynne koteletter en stund da... Endret 19. januar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Natta. I dag fikk jeg vite at en jente som hater meg, har tatt diktene mine og brukt dem som sin egne, og påstår nå at diktene er egne erfaringer, som voldtekt osv. Jeg skal faen meg slakte henne, så kanskje hun endelig har noe eget å skrive om. Dikt.no? Hvis ja, jeg kan hjelpe deg. Edit: Sent nå. Endret 19. januar 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Forresten... Ta en titt på Palm tungsten W. Ich glaube Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Selv må jeg shave kassen to ganger i uken, flere som har samme problemet? Shave? Hva skjedde med mandige Stefan? Rawr. Du vet, fredrik blir alltid kalt den feminine i forholdet, osv.. Anyway, jeg foretrekker Austin Powers, men det fredrik vil får han. forholdet?? er dere.. ehm... ja, du vet? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Natta. I dag fikk jeg vite at en jente som hater meg, har tatt diktene mine og brukt dem som sin egne, og påstår nå at diktene er egne erfaringer, som voldtekt osv. Jeg skal faen meg slakte henne, så kanskje hun endelig har noe eget å skrive om. Uff, sånt er leit. Plagiat! *hirr* Du for nok bare avsløre henne (og drite henne ut i prossessen ) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Noen flere enn meg som skal på System konserten på Norwegian wood? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jørgen legger seg til å sove med deilige tanker Åhh din heldiggris! Missuner deg. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Noen flere enn meg som skal på System konserten på Norwegian wood? JEPP! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Har hatt skjegg på haka i .....4 år? no tør eg ikkje ta det... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 forholdet??er dere.. ehm... ja, du vet? Noe som plager deg med det? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 forholdet??er dere.. ehm... ja, du vet? Noe som plager deg med det? nei, bare lurte Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 http://www.tshirthell.com/shirts/products/a334/a334.gif You wish. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 I går (19. januar) mottok jeg disken min: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=24578 Jeg henter den i dag. O jul med din glede! Jula varer helt til påske, det er sannelig rett. Natta, tjejer och grabbar, jag åker til sengs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg