SupremeX Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 I dag trente jeg spinning..rumpa mi er støl Hardt "sete"? Var også på trening i dag, føler at alt blir lettere og lettere, gleder meg til jeg får nytt program i midten av februar... Auda, snakker jeg for mye om trening her? Jøsses da, å sette regler for hva vi ikke kan prate om her er jo litt motsigende til hva tråden handler om da. Og fredrikrb's argument mot regler er jo så enkelt som det kan sies. Tåpelig og i det hele tatt diskutere akkurat det.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 I dag trente jeg spinning..rumpa mi er støl Da må du begynne å trene mer. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 I dag trente jeg spinning..rumpa mi er støl Da må du begynne å trene mer. Trener nok jeg... rumpa mi liker bare ikke å sitte på seter som kjennes ut som asfalt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Åja, spinning ja. Kjøp sånn fancy gel-ting til å tre over setet. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Åja, spinning ja.Kjøp sånn fancy gel-ting til å tre over setet. det er da enda værre å sitte på mener jeg om du er støl i ræve er det fordi det er lenge siden du har syklet/ brukt sykkelmusklene. det blir bedre etter hvert. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 uff.....for ikke lenge sia kom det folk som sa at jeg måtte begynne og barbere meg..... dyrt det maskineriet som skal kjøpest.... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 om du er støl i ræve er det fordi det er lenge siden du har syklet/ brukt sykkelmusklene. det blir bedre etter hvert. Er noen måneder siden jeg trente sist ja... Begynt fire dager i uken nå da. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 uff.....for ikke lenge sia kom det folk som sa at jeg måtte begynne og barbere meg..... dyrt det maskineriet som skal kjøpest.... Høvel er bedre enn maskin. Mener nå jeg.. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Åja, spinning ja.Kjøp sånn fancy gel-ting til å tre over setet. det er da enda værre å sitte på mener jeg enig Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 det er ikke serlig pent med ungdommer med sånn homo skjegg. muttern skal kjøpe barberhøvel til meg den dagen hun mener det er på tide Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) uff.....for ikke lenge sia kom det folk som sa at jeg måtte begynne og barbere meg..... dyrt det maskineriet som skal kjøpest.... Kjøp en stor fin kniv og barberskum. Edit: Jeg fikk barbermaskin til 13-årsdagen min. Endret 19. januar 2005 av Goophy Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 jeg trur nok det blir maskin ! høvel er ikke noe for meg..... uff...yrkesmesse i morra.... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Edit: Jeg fikk barbermaskin til 13-årsdagen min. Jeg fikk "dunet" da jeg var 12..Tidlig pubertet. Da jeg var 13 tjuvlånte jeg høvelen til pappa. Så fikk jeg barbermaskin da jeg var 14, men den likte jeg ikke. "Gilette, the best a man can get". Yrkesmessa er fin den. Sjekka ut tre "stands". Forsvaret sin, en eller annen skole for Animasjon/3D og Høyskolen i Tromsø sin.. Hvis noen her som går i 10ende/VGS skal søke på utdanning i forsvaret, PM meg. Endret 19. januar 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) har lyst på barbermaskin jeg og, høvel tar så lang tid og jeg får skum i håret Endret 19. januar 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 sparer til kjevebein skjegg jeg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg fikk "dunet" da jeg var 12..Tidlig pubertet. Da jeg var 13 tjuvlånte jeg høvelen til pappa.Så fikk jeg barbermaskin da jeg var 14, men den likte jeg ikke. "Gilette, the best a man can get". Yrkesmessa er fin den. Sjekka ut tre "stands". Forsvaret sin, en eller annen skole for Animasjon/3D og Høyskolen i Tromsø sin.. Hvis noen her som går i 10ende/VGS skal søke på utdanning i forsvaret, PM meg. Jeg kjøpte høvel og stæsje ett år etterpå. Og jeg har søkt på utdanning i militæret. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 En uke i Spania i sommerferien i år, og to uker i USA neste år Gleder meg! Grats. Blir nok moro. Høvel for teh win folkens. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 faen så mye jeg kjeder meg nå. Hvis noen har tid så trenger jeg hjelp... OT: Hva skjer i dag/har skjedd? Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Høvel er way bedre enn maskin. Ekte mannfolk bruker høvel (eller ingenting som meg for tiden ) Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 jomen høvel e jo bare stress.. maskin funka fett førr mæ, vess æ bare gjør den rein iblandt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg