Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å for en herlig dag :love:

Vi dro på kino med engelsk tilvalg. Lærer'n ga oss feil busstid så vi kom 2 timer tiligere enn det vi skulle. Vi så filmen med norsk tale (les: engelsk tilvalg) Og jeg satt både under kinoen og på bussen sammen med klassens peneste jente :love: Snakka mye og jeg fikk hade kyss :love:

Nais, Heldiggrisen, :w00t:

Lenke til kommentar
Å for en herlig dag :love:

Vi dro på kino med engelsk tilvalg. Lærer'n ga oss feil busstid så vi kom 2 timer tiligere enn det vi skulle. Vi så filmen med norsk tale (les: engelsk tilvalg) Og jeg satt både under kinoen og på bussen sammen med klassens peneste jente :love: Snakka mye og jeg fikk hade kyss :love:

Awww. Nå må du kanskje smi mens "jernet" er varmt. ;):p

 

Anyways syns noen det er for mye hundesnakk her på so3? :wow:

En ting er at MANGEN snakker om skolen HVERDAG mens noen få (les meg) nevner noe om hunden en sjelden gang.

 

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Anyways syns noen det er for mye hundesnakk her på so3? :wow:

En ting er at MANGEN snakker om skolen HVERDAG mens noen få (les meg) nevner noe om hunden en sjelden gang.

 

:dontgetit:

Det var kanskje for å vise hvor teit det er å bare lage regler om hva som er lov/ikke lov sånn helt uten videre. Jeg syns det er koselig å høre om vovven din, jeg.

Lenke til kommentar
Å for en herlig dag :love:

Vi dro på kino med engelsk tilvalg. Lærer'n ga oss feil busstid så vi kom 2 timer tiligere enn det vi skulle. Vi så filmen med norsk tale (les: engelsk tilvalg) Og jeg satt både under kinoen og på bussen sammen med klassens peneste jente :love: Snakka mye og jeg fikk hade kyss :love:

gå også enelsk tilvalg, kun jeg og en annen gutt i den klassen :D

Lenke til kommentar
Anyways syns noen det er for mye hundesnakk her på so3? :wow:

En ting er at MANGEN snakker om skolen HVERDAG mens noen få (les meg) nevner noe om hunden en sjelden gang.

 

:dontgetit:

No offense. Det er som Steffy ( :love: ) sier, et eksempel. Grunner til at jeg mener skole hører til her er nevnt flere ganger tidligere.

Lenke til kommentar
Anyways syns noen det er for mye hundesnakk her på so3? :wow:

En ting er at MANGEN snakker om skolen HVERDAG mens noen få (les meg) nevner noe om hunden en sjelden gang.

 

:dontgetit:

Det var kanskje for å vise hvor teit det er å bare lage regler om hva som er lov/ikke lov sånn helt uten videre. Jeg syns det er koselig å høre om vovven din, jeg.

jeg og syns det er koselig, selv om jeg ikke har hørt så veldig mykje om den

Lenke til kommentar
Å for en herlig dag :love:

Vi dro på kino med engelsk tilvalg. Lærer'n ga oss feil busstid så vi kom 2 timer tiligere enn det vi skulle. Vi så filmen med norsk tale (les: engelsk tilvalg) Og jeg satt både under kinoen og på bussen sammen med klassens peneste jente :love: Snakka mye og jeg fikk hade kyss :love:

gå også enelsk tilvalg, kun jeg og en annen gutt i den klassen :D

er mopp du må ha vettu ;)

Lenke til kommentar

Har laget caffè latte nå, helt selv :p Etter et år her på forumet har jeg nå funnet ut at Haltan har hatt rett hele tiden..wasa rugsprø er BEST :thumbup:

 

Karakterkortet mitt er dårligere enn vanlig. Mamma syntes det var bra, fordi ifjor var hun redd for at jeg begynte å bli asosial pga for høye krav til meg selv. (Dette er ikke prat om skole, men kort) :tease:

 

I dag trente jeg spinning..rumpa mi er støl :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...