ZkedaR Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 tuxracer er old, er det ikke? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Å for en herlig dag Vi dro på kino med engelsk tilvalg. Lærer'n ga oss feil busstid så vi kom 2 timer tiligere enn det vi skulle. Vi så filmen med norsk tale (les: engelsk tilvalg) Og jeg satt både under kinoen og på bussen sammen med klassens peneste jente Snakka mye og jeg fikk hade kyss Nais, Heldiggrisen, Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Haha, kom akkurat en laste bil utenfor huset mitt, han kom for å levere en bitteliten mus som kom i fra tyskland Garanti Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Å for en herlig dag Vi dro på kino med engelsk tilvalg. Lærer'n ga oss feil busstid så vi kom 2 timer tiligere enn det vi skulle. Vi så filmen med norsk tale (les: engelsk tilvalg) Og jeg satt både under kinoen og på bussen sammen med klassens peneste jente Snakka mye og jeg fikk hade kyss Awww. Nå må du kanskje smi mens "jernet" er varmt. Anyways syns noen det er for mye hundesnakk her på so3? En ting er at MANGEN snakker om skolen HVERDAG mens noen få (les meg) nevner noe om hunden en sjelden gang. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Lucky you.. Har noe av motsatte... Satt du med den styggeste gutten, fikk kjeft og en hadet ørefik? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 tuxracer er old, er det ikke? Jo, men det eneste spillet jeg hadde liggende på disk. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Lucky you.. Har noe av motsatte... Satt du med den styggeste gutten, fikk kjeft og en hadet ørefik? Noe sånt.. Fikk dårlig karakter kort, masse lekser og ingen kino på lang tid... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Anyways syns noen det er for mye hundesnakk her på so3? En ting er at MANGEN snakker om skolen HVERDAG mens noen få (les meg) nevner noe om hunden en sjelden gang. Det var kanskje for å vise hvor teit det er å bare lage regler om hva som er lov/ikke lov sånn helt uten videre. Jeg syns det er koselig å høre om vovven din, jeg. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Å for en herlig dag Vi dro på kino med engelsk tilvalg. Lærer'n ga oss feil busstid så vi kom 2 timer tiligere enn det vi skulle. Vi så filmen med norsk tale (les: engelsk tilvalg) Og jeg satt både under kinoen og på bussen sammen med klassens peneste jente Snakka mye og jeg fikk hade kyss gå også enelsk tilvalg, kun jeg og en annen gutt i den klassen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Anyways syns noen det er for mye hundesnakk her på so3? En ting er at MANGEN snakker om skolen HVERDAG mens noen få (les meg) nevner noe om hunden en sjelden gang. No offense. Det er som Steffy ( ) sier, et eksempel. Grunner til at jeg mener skole hører til her er nevnt flere ganger tidligere. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Anyways syns noen det er for mye hundesnakk her på so3? En ting er at MANGEN snakker om skolen HVERDAG mens noen få (les meg) nevner noe om hunden en sjelden gang. Det var kanskje for å vise hvor teit det er å bare lage regler om hva som er lov/ikke lov sånn helt uten videre. Jeg syns det er koselig å høre om vovven din, jeg. jeg og syns det er koselig, selv om jeg ikke har hørt så veldig mykje om den Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Å for en herlig dag Vi dro på kino med engelsk tilvalg. Lærer'n ga oss feil busstid så vi kom 2 timer tiligere enn det vi skulle. Vi så filmen med norsk tale (les: engelsk tilvalg) Og jeg satt både under kinoen og på bussen sammen med klassens peneste jente Snakka mye og jeg fikk hade kyss gå også enelsk tilvalg, kun jeg og en annen gutt i den klassen er mopp du må ha vettu Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Litt Santoz må jo SnowDOG_ få lira ut av seg her og da Nei da, syns det er kosleig jeg og, og santoz er kul... Men ikke så grom som pusen min Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hehe jaja. Vi får se kordan det blir til. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Gleder meg til å se filmen av Santoz som spiser katten til ZkedaR Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 De er heldigvis 10 timer fra hverandre Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Gleder meg til å se filmen av katten til ZkedaR som spiser Santoz Jeg også. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Blodtørstige folk her altså. Jaja da skal eg gidde å sette rattet på plass igjen og spille litt nfsu2. Ohh trodde det var fredag imorgem. Ahh da slipper eg å stå opp tidlig imorgen. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 En uke i Spania i sommerferien i år, og to uker i USA neste år Gleder meg! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Har laget caffè latte nå, helt selv Etter et år her på forumet har jeg nå funnet ut at Haltan har hatt rett hele tiden..wasa rugsprø er BEST Karakterkortet mitt er dårligere enn vanlig. Mamma syntes det var bra, fordi ifjor var hun redd for at jeg begynte å bli asosial pga for høye krav til meg selv. (Dette er ikke prat om skole, men kort) I dag trente jeg spinning..rumpa mi er støl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg