Suppelars2k Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Vel, jeg skal ta så mye sammfunnsfag jeg kan, så ja egentlig. Samfunnskunnskap, Politisk ideehistorie, samfunsøkonomi (muligens) og alt obligatorisk, seff. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Vel, det er ikke såå kjedelig, men syykt mye å lese. Og sykt mye å ta notater til. I morra skal vi til et kvinnefengsel etter vi har hatt prøven :s Lurer på hvordan det blir.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Vel, det blir vel mange kvinnelige kriminelle der (les: Orderud ) Lenke til kommentar
RIP Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 halfie burde du heller ikke ta MX og FY istedet? eller vil du bli politiker eller noe slik? og det er i norsken man lærer om ludvig holberg, som jeg skreiv 5 sider om på mandag tentamen = teh (suxxor?) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Uff, har jeg aldri nevnt at jeg H A T E R matte? Ok, here goes... Jeg H A T E R matte!!! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Matte kan være kult. Prøv å les "Relativitetsteorien's ABC" av Bertrand Russel.. Seriøst! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Matte kan være kult. Prøv å les "Relativitetsteorien's ABC" av Bertrand Russel.. Seriøst! Neh, skal se på Friends Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Matte kan være kult. Prøv å les "Relativitetsteorien's ABC" av Bertrand Russel.. Seriøst! Neh, skal se på Friends n00b. Lenke til kommentar
zed Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Ekke friends nå ! 'ekke no som ekte saker, ekke no som mammas hjemmelagde kaker' *out* *peace* *yo* *4real* (Hørt på rap, og natt) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Fyfaen jeg nyser her! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 hehehe..jeg satte rekord en gang..nøs 12 ganger etter hverandre..før jeg fant ut at det var ei plante 30cm unna som gjorde at jeg nøs. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 argh, lyst på juleferie nå med en ¤&%((#¤"!!%¤% gang! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Yes yes folkens. gay her altså. uhumm jepp glass mitches el koko Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Joda...jobb fra kl 17:00 til 01:00. Trodde jeg skulle servere kursdeltakere som var på sjøhussenteret, men neida...julebor som kom først kl 08:00 og bare jeg og kokken og leder som var på jobb. Ufattelig hvor dårlig ho lederen er å informere om hva som skal skje når jeg skal på jobb. Er ordentlig forbanna på ho! Sto fan meg fra klokka var 22:00 og bare vasket opp. Hadde tatt halvparten av tiden med kjøkkenhjelp. Så...jaja...fikk lønning i dag på 4300KR fra sjøhussenteret. Får vel fra granbuska og bjørkmo i de neste dagene håper jeg. Kameraet mitt er vist i stokke ATM url. Kanskje jeg har det før den 13. Håper at jeg får det før, så kan jeg ta pix@dreadful konserten. Marry f*** night poeple. Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Sinnsykt hvor mye jeg har sovet i det siste tiden. 20 timer de to siste dagene. ikke værst Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Wooo... kom bare 1,5 time for sent i dag (pokker...) Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Wee, skal til sverige i dag.. stikker tidligere fra jobben til og med må jo rekke systembolage og så blir det den "pappa du får røykekvoten min om du betaler fra alkoholen min" standaren som funker hver gang :D Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 No har ngt sotte ned linjo te 64kbps!!!! gåååååår så tregt! mammo har ikkje betalt den satans rekningo! /me er førbannat! Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 God dag folks... noe liv her? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 God dag folks... noe liv her? Jeppers... Klarte tilogmed og stå opp idag.. Sovnet i andre timen ,men det er ikke så unormalt.. Kanskje det kan ha noe med at jeg ikke sovnet før 04:45... Men idag skal jeg på postkontoret og hente diverse pakker.. Blir en dyr opplevelse det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg