Ostepølsa Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Klarte nettopp å bestille feil fra komplett.no å ? hva bestilte du ? og hva skulle du egentlig bestille ? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 I dag skal jeg legge meg 2. Basta bom bø. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Wow, så noe fint på Eurosport faktisk Noen tennis damer vet hva de skal ha på ja hehe, shortsen var noe kort for å si det sånn. Svart shorts mot lys hud gir jo fin kontrast Tror jeg skal finne frem den gode gamle racketen og hive meg med på tennis gjenn, veldig morsomt og bra trening Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Dr.X: Er det en tilfeldighet at "sprekken" som skiller det norske og tyske flagget i avataren din ligner _litt_ på en SS-s? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 fikk skifte avatar nå men må boikotte for nasjonaleprøver nå... Skift, den er over dobbelt så stor som reglene gir deg lov til. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Dr.X: Er det en tilfeldighet at "sprekken" som skiller det norske og tyske flagget i avataren din ligner _litt_ på en SS-s? Vet, jeg satt akkurat og tenkte på det. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg har også ny avatar, tatt meg eget kamera, av mitt eget øye Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Tja, Dr.X har jo vist seg å være en liten tilhenger av ymse raseteorier så... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Dr.X: Er det en tilfeldighet at "sprekken" som skiller det norske og tyske flagget i avataren din ligner _litt_ på en SS-s? Vet, jeg satt akkurat og tenkte på det. Et hakekors er ikkje en SS-s... men tanken var jo god.. Edit: Correct me if Im wrong please Endret 18. januar 2005 av Whiteshit Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Steffen, utstyr deg Kamerat. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Dr.X: Er det en tilfeldighet at "sprekken" som skiller det norske og tyske flagget i avataren din ligner _litt_ på en SS-s? Vet, jeg satt akkurat og tenkte på det. Et hakekors er ikkje en SS-s... men tanken var jo god.. Edit: Correct me if Im wrong please Du har helt rett i, det er jeg klar over, men jeg tenkte ikke på SS-s, jeg tenkte på avataren, og hva den sprekken kunne hinte til. Endret 19. januar 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Steffen, utstyr deg Kamerat. Legg deg. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Følte meg inspirert av 1984. Så den forresten nettopp (nei, jeg gadd ikke lese mer bok). Bra saker. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jammen sprekken i avataren ligner jo på en SS-s. Hørte forresten at hakekorset skulle bli et forbudt tegn å lage, ved lov? Var forresten tyskarane som hadde komt med forslaget...har eg drømt det her? Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jammen sprekken i avataren ligner jo på en SS-s. Hørte forresten at hakekorset skulle bli et forbudt tegn å lage, ved lov? Var forresten tyskarane som hadde komt med forslaget...har eg drømt det her? Hakekors er allerede forbudt i Tyskalnd. Det er snakk om at andre skal følge etter. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Noen tror visst at nazismeproblemet forsvinner om vi bare "glemmer det hele". Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 DET gikk jo bra i Tyskland... Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Her er forøvrig artikkelen. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Noen tror visst at nazismeproblemet forsvinner om vi bare "glemmer det hele". Det var også snakk om å forby nazistpartiet i Tyskland, men man konkluderte med at det var vanskeligere å kontrollere dem dersom de gikk "under jorden". Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 DET gikk jo bra i Tyskland... Jess! Det gikk glimrende! Spesielt i det tidligere Øst-Tyskland, der blomster ikke nynazismen i det hele tatt. Forbud er svaret! Lære av historien? Pfft, la oss bare glemme det hele så skal du se ting går bra. Mhm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg