Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal jeg starte denne maskina på nytt (slette alt)... Hvis dere ikke ser meg på noen dager, kan det ha vært en feil i systemet (som ikke hadde vært en bombe). Egentlig håper jeg den kræsjer, for jeg skal ha ny data uansett! Vel, vel.. Ønsk meg lykke til!

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Er det noen som har oversikt over hvilke rabatter NGT gir? Studentrabatten min går ut nå, og det er så kjipt å betale mer... Kanskje jeg kan snike meg med på noen andre :whistle:

Går den ut? Har rabatten min ennå jeg.. Var et år jeg ikke var student også.. Men hadde fortsatt rabatten.

Lenke til kommentar
Merkelig dag idag. Var ute og gikk med hunden og alt var frossent og det var ca 0.5cm med snø (det har regnet i ca 2mnd nå her i bergen). Det lynte men ingen lyd...folk klappet på hunden og var ikke redde. :wow:

Jeg så 2 lysglimt nede her i Loddefjord, var det lyn? :dribble:

 

Uansett de små millimeterne med snø vi fikk i natt var da mye bedre enn alt det regnet vi har hatt siden nyttår...

Lenke til kommentar
Merkelig dag idag. Var ute og gikk med hunden og alt var frossent og det var ca 0.5cm med snø (det har regnet i ca 2mnd nå her i bergen). Det lynte men ingen lyd...folk klappet på hunden og var ikke redde. :wow:

Jeg så 2 lysglimt nede her i Loddefjord, var det lyn? :dribble:

 

Uansett de små millimeterne med snø vi fikk i natt var da mye bedre enn alt det regnet vi har hatt siden nyttår...

Ja var ved stien der med storavannet. Eg hørte hvertfall ikke noe lyd. Nå snør det ja! :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...