Launch Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Nice... Metro (film) på TV3 i dag, den er vel ganske bra tror jeg Ut å kjøpe litt mat, satse på en færdig grillet kylling og en brus til kvelden Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Enig med Ø.B! Meg og. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Det er helt rett JoachimR. Da kategorien ble skissert opp ble det lagt helt klare intensjoner om at dette var en kategori for jobb, og til nød utdanning ifm jobb. Hvorfor ikek oppretten en tråd, eventulet en sticky hvor man kan prate om dette. Så slipper vi alt maset. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Hvorfor har noen behovet for å prate så mye om skolen? Jeg har den opp i halsen allerede Nå skal jeg på kino og se den brannfilmen jeg aldri husker navnet på..var Ladder et eller annet... det lukter fiskepinner av genseren min *skifte* Endret 18. januar 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Kan ikke alle som går på skole boikote forumet, så får vi se hva som blir igjen Det må da være lov til å snakke om det som tar opp masse av dagen for VELDIG mange under SO.... Endret 18. januar 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg er der faktisk 5 dager i uka! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Enig med Ø.B! Meg og. Jeg og Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 jeg og, eller ikke denne uka da Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Ø.B for president Nei, det vet jeg ikke helt Lenke til kommentar
Pels Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 tractor pulling er sikkert den mest harry sporten noen gang ^^ Lenke til kommentar
robB Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 ååå jeg blir provosert.. Psilocybe, La nå folk få prate om hva dem vil her da.. En generell chattetråd kan da jaggu meg inneholde litt skoleprat! Er faktisk en del av hverdagen for mange her. Hør på han her! Han vet Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 ARGGG!!! Kan ikke noen opprette en "hat over telenor" tråd? 1. det nye modemet funker ikke 2. jeg ble kastet ut fra køen på suport telefonen. 3. De spiller westlife som vente-musikk *bli gaaaaal* Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hvorfor har noen behovet for å prate så mye om skolen? Jeg har den opp i halsen allerede Nå skal jeg på kino og se den brannfilmen jeg aldri husker navnet på..var Ladder et eller annet... det lukter fiskepinner av genseren min *skifte* Kanskje fordi skole og utdanning er en stor del av livet til en bråte folk her? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 3. De spiller westlife som vente-musikk Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 *angre kjempemasse på at jeg skrev «Kjeften på deg» for en stund tilbake* Er det ingen mulighet for å fjerne 10% warn? Jeg skal skrive "[Navn_på_moderator_som_fjerner_det] er kjempe kjekk" i signaturen min om noen fjerner advarslen min Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 ARGGG!!! Kan ikke noen opprette en "hat over telenor" tråd? JEg hadde støttet deg om jeg hadde hatt Telenord fortsatt Telenord er noe herk Lenke til kommentar
Launch Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 ARGGG!!! Kan ikke noen opprette en "hat over telenor" tråd?1. det nye modemet funker ikke 2. jeg ble kastet ut fra køen på suport telefonen. 3. De spiller westlife som vente-musikk *bli gaaaaal* Stakkars fyr hehe, har du prøvd å bruke et modem du vet funker da? Hva har du prøvd? Det er vel brukernavn passord pålogging, men du kan jo prøve ipconfig renew i "dos" Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) ARGGG!!! Kan ikke noen opprette en "hat over telenor" tråd? jeg gjorde det for en stund tilbake, men den ble rimelig fort stengt Er det ingen mulighet for å fjerne 10% warn? staaaaakar 10% Endret 18. januar 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg