Goophy Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Det hørtes booring ut da..10t Norsk osv i uka, 5 timer. Like mye som på alle andre linjer. (Uten om EB,UB eller hva det heter for noe, internasjonale greia). Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Det er allmenne påbygging som har 10timer... Men.. Er det lov med skole prat? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Ja..var allmenne påbygning som hadde 10t. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Kul dag i dag... scenario: Er hos en kamerat, har sykla ut. Også skal faren min hente meg og sykkelen fordi været er så begredelig, for så å dra å kjøpe ny mobil. Greit. Men fattern kjører feil, ringer hjem til kameraten og sier at jeg skal komme ut på veien så han kan se meg. Jeg springer ut fordi jeg vet han har det travelt. Bare til å finne en sykkel med flatt dekk... Så slepende med en ubrukelig sykkel småjogger jeg bort til der jeg tror fattern har kjørt feil. 100 meter fra krysset der jeg trodde han kjørte feil kjører han ut og vekk i trass, uten å oppdage meg. Jeg kan nå ikke ringe til ham med mobilen min da det faktisk er en grunn til at jeg skal kjøpe en ny. Den gamle 3330'en ligger hjemme og nekter å la seg lade. Great... 45 min å gå hjem med en ubrukelig sykkel å drasse på, gjennom det sure været. Kommer endelig hjem, men da, ja da er klokka for mye til å dra til sjappa der mobilkjøpet skal foregå. Jippi. No mobil for meg. Og i tillegg har jeg mista min kjære lille swiss army knife på skoleveien. Endret 18. januar 2005 av Carl M Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Men for svarte, da. Jeg trekker dette bildet frem fra side 2575 (to sider lengre bak): For svarteste barteste! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) OK. Endret 18. januar 2005 av rlz Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Ok da, skoleprat er ikke lov. Endret 18. januar 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Må man lage en egen skoletråd for å snakke om skole? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Skole meg i dass. Det er en egen seskjon for skole, bruk den. Endret 18. januar 2005 av ZkedaR Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Det er en egen seskjon for skole, bruk den. Selvfølgelig. Skal ikke snakke om skole uansett jeg. Bare lurte. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Det er en egen seskjon for skole, bruk den. Jobb og utdanning Diskujon rundt jobbsituasjon, fremtidig jobbsituasjon, yrkesvalg, hvordan best forberede seg til et yrke (hvilken utdanning) osv. Så, nei. psilo, kan du ikke sette opp en liste over hva som er lov i SO3 snart? Jeg blir litt forvirret. Satan, jeg stilte et spørsmål Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) det burda da være lov å brate litt skole ? men neivell ikke jeg som lager reglene her. som fredrikrb sier, det står veldig strengt tør ikke poste det Endret 18. januar 2005 av TrulZern Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 ååå jeg blir provosert.. Psilocybe, La nå folk få prate om hva dem vil her da.. En generell chattetråd kan da jaggu meg inneholde litt skoleprat! Er faktisk en del av hverdagen for mange her. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Blæh, skal snart fikse 2 pcer for en kompis Han sa jeg skulle få betalt da, hvis han ikke tulla da... Håper ikke Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Prøv dere i alle fall ikke med skoleprat i jobb og utdanningskategorien, for da blir de bank fra meg! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Nå blir jeg forvirra. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Det er en egen seskjon for skole, bruk den. Jobb og utdanning Diskujon rundt jobbsituasjon, fremtidig jobbsituasjon, yrkesvalg, hvordan best forberede seg til et yrke (hvilken utdanning) osv. Og jeg lagde en tråd om en vidregående skole, men det førte til en ukes utestengelse.. I Jobb og Utdanning, for kan det ikke relateres direkte til jobb, så fortjener det visst ikke plass der.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 ååå jeg blir provosert.. Psilocybe, La nå folk få prate om hva dem vil her da.. En generell chattetråd kan da jaggu meg inneholde litt skoleprat! Er faktisk en del av hverdagen for mange her. Akuratt noe slikt har jeg sagt før også. Det er tross alt en DEL studenter her. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Prøv dere i alle fall ikke med skoleprat i jobb og utdanningskategorien, for da blir de bank fra meg! men seriøst , Det er jo egne kategorier innpå forumet til alt anna som diskuteres innpå so3 her også. Så hvorfor bry seg med skoledelen ikke er lov.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Det er helt rett JoachimR. Da kategorien ble skissert opp ble det lagt helt klare intensjoner om at dette var en kategori for jobb, og til nød utdanning ifm jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg