Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er jeg hjemme og drikker kaffe lattè med bare 40 kalorier per kopp :love:

 

Jeg ser ut som en gulrot på håret, men frisøren kan ikke gjøre noe før om 3 måneder, fordi håret mitt har så mye stoffer i seg at det snart detter av. Jeg er så jævlig deprimert...utseendet er viktig for meg, og jeg føler meg jævlig stygg.

Du kan kjøpe hår!

Ei vennine gjorde det, betalte 5000 ellerno får å få limt på hår. Lo i en halvtime ellerno når jeg hørte det.

Lenke til kommentar
Da er jeg hjemme og drikker kaffe lattè med bare 40 kalorier per kopp  :love:

 

Jeg ser ut som en gulrot på håret, men frisøren kan ikke gjøre noe før om 3 måneder, fordi håret mitt har så mye stoffer i seg at det snart detter av. Jeg er så jævlig deprimert...utseendet er viktig for meg, og jeg føler meg jævlig stygg.

Du kan kjøpe hår!

Ei vennine gjorde det, betalte 5000 ellerno får å få limt på hår. Lo i en halvtime ellerno når jeg hørte det.

Jeg selger hår, nok å ta av.

Lenke til kommentar

Morsomt å ha bil... Rygget ut fra parkeringsplassen min og du ser det ligger no rare deler der bilen sto (Rygget heldigvis ikke over noe :p ) Blir mekking i morgen ja, kjøleviften til radiatoren hadde på en eller annen merkelig måte klart å skru seg av. Det forklarer en liten ulyd jeg har hørt de to siste dagene når jeg startet bilen.

Bilen går heldigvis helt fint og det er kaldt ute så tempraturen kommer ikke lengre enn halvveis på måleren :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...