Putekos Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 kansje bare la være å gjøre så alt for mye med utseende Jeg gjør jo ikke det, da... Skulle bare farge det litt brunere, også reagerte det svarte håret helt feil og ble gulrot. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hva skal du med brunt når du har gulrot? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 MSN 7.0 sin radio eier Men designet suger Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Problemet med meg er ikke at jeg bare føler meg stygg, jeg ER stygg! Nice one. Nå høres du jo verre ut enn AnAnAs Det skal godt gjøres Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 AnAnAs we need pictures Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Problemet med meg er ikke at jeg bare føler meg stygg, jeg ER stygg! Nice one. Nå høres du jo verre ut enn AnAnAs Det skal godt gjøres Og hva mente du med da om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Da er jeg hjemme og drikker kaffe lattè med bare 40 kalorier per kopp Jeg ser ut som en gulrot på håret, men frisøren kan ikke gjøre noe før om 3 måneder, fordi håret mitt har så mye stoffer i seg at det snart detter av. Jeg er så jævlig deprimert...utseendet er viktig for meg, og jeg føler meg jævlig stygg. Du kan kjøpe hår! Ei vennine gjorde det, betalte 5000 ellerno får å få limt på hår. Lo i en halvtime ellerno når jeg hørte det. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Ei vennine gjorde det, betalte 5000 ellerno får å få limt på hår. Lo i en halvtime ellerno når jeg hørte det. En jeg kjenner sa til en jente som nettopp hadde fiksa håret for nærmere 1000 kroner: "Luesveis eller?" Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 5000kr ja? har vel brukt 1000kr på håret mitt... i det eh... i det hele tatt. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Wæ! Litt for sent nå, kommer til å være drittrøtt i morra. Har lang dag og. =/ Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) hvordan ser du ut hvis du ser ut som en gulerot på håret btw? edit: ahh, fargemessig :!: Endret 17. januar 2005 av Carl M Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 kansje bare la være å gjøre så alt for mye med utseende Jeg gjør jo ikke det, da... Skulle bare farge det litt brunere, også reagerte det svarte håret helt feil og ble gulrot. ok, trudde du mente at du hadde gjort så mye greier med håret ditt at det ble missfarga og nesten datt av jeg Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg er så jævlig deprimert...utseendet er viktig for meg, og jeg føler meg jævlig stygg. Overfladighet har aldri ført til lykke. IMO Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Yeah! Blir digg med muntlig prøve i norsk om sju timer og trettifem minutter! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Hmpf.. Bjørn Helge sitter og gjør ferdig økonomiprosjektet som han har hatt hele helgen på og som skal fremføres i morgen. Hmpf, hvorfor skal jeg alltid utsette? Hvis noen føler seg spesielt kreative i natt, så trenger "Ungdom mot kvinner bak rattet" en logo. Endret 18. januar 2005 av bhsand Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 kan nok dessverre ikke hjelpe deg, hadde jeg følt meg kreativ hadde jeg mekka beats Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Da er jeg hjemme og drikker kaffe lattè med bare 40 kalorier per kopp Jeg ser ut som en gulrot på håret, men frisøren kan ikke gjøre noe før om 3 måneder, fordi håret mitt har så mye stoffer i seg at det snart detter av. Jeg er så jævlig deprimert...utseendet er viktig for meg, og jeg føler meg jævlig stygg. Du kan kjøpe hår! Ei vennine gjorde det, betalte 5000 ellerno får å få limt på hår. Lo i en halvtime ellerno når jeg hørte det. Jeg selger hår, nok å ta av. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Morsomt å ha bil... Rygget ut fra parkeringsplassen min og du ser det ligger no rare deler der bilen sto (Rygget heldigvis ikke over noe ) Blir mekking i morgen ja, kjøleviften til radiatoren hadde på en eller annen merkelig måte klart å skru seg av. Det forklarer en liten ulyd jeg har hørt de to siste dagene når jeg startet bilen. Bilen går heldigvis helt fint og det er kaldt ute så tempraturen kommer ikke lengre enn halvveis på måleren Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 @HalTan: Genial bedriftsidè da.. Sitte dagen lang og surfe og vente på at håret skal gro, så selge det. Så repetere prosessen. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hvor får man kjøpt billig gips pulver? Apotek eller no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg