Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han ene kjører (for å sette det på spissen) 130% fortere enn fartsgrensa. Så brukern brekker og sladder opp på siden av han andre.

For å sette det på spissen, så er det idiotisk oppførsel.

 

Men sant, jeg hadde hatt lyst til å skremme gamlelærer'n litt jeg også... :wee:

Hadde dog ikke gjort det på en slik måte.

Lenke til kommentar
Vil anbefalle dere å se på intervjuet som går på TV2 nå. Hun intervjuern er veldig flink og måten de har satt det opp på er veldig bra. Interessant lærestoff for oss TV/film-makere...

Pappa kjente faren hennes veldig godt før han døde av kreft. Hun er veldig flink, ja.

 

...Men jeg legger meg. God natt.

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Ser ikke helt logikken i kjøreopplæringen til Goophy her ass...

 

2 karer kjører mørkekjøring.

Han ene kjører (for å sette det på spissen) 130% fortere enn fartsgrensa. Så brukern brekker og sladder opp på siden av han andre.

 

Da hadde pappa blitt geern ass.

Tingen er at jeg allerede har fått sertifitkat, dette er bare et kurs man er nødt til å gå igjennom for å endelig få godkjent sertifikatet, det er umulig å stryke eller feil osv.

Kjørelæreren gir så lange faen, lar oss bare ha det moro så lenge han ser vi er trygge på det vi gjør.

Var forresten vei stengt med bom vi kjørte på også.

 

De gir lange faen i bilene sine.

Lenke til kommentar

Da er jeg hjemme og drikker kaffe lattè med bare 40 kalorier per kopp :love:

 

Jeg ser ut som en gulrot på håret, men frisøren kan ikke gjøre noe før om 3 måneder, fordi håret mitt har så mye stoffer i seg at det snart detter av. Jeg er så jævlig deprimert...utseendet er viktig for meg, og jeg føler meg jævlig stygg.

Lenke til kommentar
Da er jeg hjemme og drikker kaffe lattè med bare 40 kalorier per kopp :love:

 

Jeg ser ut som en gulrot på håret, men frisøren kan ikke gjøre noe før om 3 måneder, fordi håret mitt har så mye stoffer i seg at det snart detter av. Jeg er så jævlig deprimert...utseendet er viktig for meg, og jeg føler meg jævlig stygg.

kansje bare la være å gjøre så alt for mye med utseende

Lenke til kommentar
Da er jeg hjemme og drikker kaffe lattè med bare 40 kalorier per kopp  :love:

 

Jeg ser ut som en gulrot på håret, men frisøren kan ikke gjøre noe før om 3 måneder, fordi håret mitt har så mye stoffer i seg at det snart detter av. Jeg er så jævlig deprimert...utseendet er viktig for meg, og jeg føler meg jævlig stygg.

kansje bare la være å gjøre så alt for mye med utseende

No big deal for folk rundt deg, har hørt jenter fortelle om dårlige fargejobber før, sannheten er at det sjelden er for ille. Selvbildet ditt får ikke andre gjort noe med, though.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...