Frappy Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 lol denne tråden var rar over 3000sider med poster ! omg ! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 lol denne tråden var rar over 3000sider med poster ! omg ! Ja, hoho, og hei og hå! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hvis jeg noen gang får 21 års fengselsstraff skal jeg ta meg til til å lese igjennom hele SO3. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hvis jeg noen gang får 21 års fengselsstraff skal jeg ta meg til til å lese igjennom hele SO3. Lykke til, du får helt sikkert tilgang til Internett i buret. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hvis jeg noen gang får 21 års fengselsstraff skal jeg ta meg til til å lese igjennom hele SO3. Lykke til, du får helt sikkert tilgang til Internett i buret. Printer ut alle sidene, stifter dem sammen og vips! -Masse lesestoff. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hmm... Det hadde jeg definitivt ikke giddet. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Det er jo snakk om å være sperret inne i 21 år. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Ser ikke helt logikken i kjøreopplæringen til Goophy her ass... 2 karer kjører mørkekjøring. Han ene kjører (for å sette det på spissen) 130% fortere enn fartsgrensa. Så brukern brekker og sladder opp på siden av han andre. Da hadde pappa blitt geern ass. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Han ene kjører (for å sette det på spissen) 130% fortere enn fartsgrensa. Så brukern brekker og sladder opp på siden av han andre. For å sette det på spissen, så er det idiotisk oppførsel. Men sant, jeg hadde hatt lyst til å skremme gamlelærer'n litt jeg også... Hadde dog ikke gjort det på en slik måte. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 bilde------->http://images8.fotki.com/v145/photos/2/23376/93737/mordor-vi.gif det er seriøst det morsomste jeg har sett i hele år, ledd i en hel time :!: (er det ikke på tide å ta av lua ? ) Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Vil anbefalle dere å se på intervjuet som går på TV2 nå. Hun intervjuern er veldig flink og måten de har satt det opp på er veldig bra. Interessant lærestoff for oss TV/film-makere... Og så Frasier da. PS: VIl gjerne ha litt inputt på Hw.no filmen. Link i min signatur. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Vil anbefalle dere å se på intervjuet som går på TV2 nå. Hun intervjuern er veldig flink og måten de har satt det opp på er veldig bra. Interessant lærestoff for oss TV/film-makere... Pappa kjente faren hennes veldig godt før han døde av kreft. Hun er veldig flink, ja. ...Men jeg legger meg. God natt. Endret 17. januar 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 1700 inlegg Pleier alltid å markere det av en eller annen grunn...Men nå var inlegg nr. 1700 så lite inholdsrikt at det ville sett ekstra rart ut... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 hadde 1100 i stad Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Ser ikke helt logikken i kjøreopplæringen til Goophy her ass... 2 karer kjører mørkekjøring. Han ene kjører (for å sette det på spissen) 130% fortere enn fartsgrensa. Så brukern brekker og sladder opp på siden av han andre. Da hadde pappa blitt geern ass. Tingen er at jeg allerede har fått sertifitkat, dette er bare et kurs man er nødt til å gå igjennom for å endelig få godkjent sertifikatet, det er umulig å stryke eller feil osv. Kjørelæreren gir så lange faen, lar oss bare ha det moro så lenge han ser vi er trygge på det vi gjør. Var forresten vei stengt med bom vi kjørte på også. De gir lange faen i bilene sine. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Da er jeg hjemme og drikker kaffe lattè med bare 40 kalorier per kopp Jeg ser ut som en gulrot på håret, men frisøren kan ikke gjøre noe før om 3 måneder, fordi håret mitt har så mye stoffer i seg at det snart detter av. Jeg er så jævlig deprimert...utseendet er viktig for meg, og jeg føler meg jævlig stygg. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Problemet med meg er ikke at jeg bare føler meg stygg, jeg ER stygg! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Problemet med meg er ikke at jeg bare føler meg stygg, jeg ER stygg! Nice one. Nå høres du jo verre ut enn AnAnAs Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Da er jeg hjemme og drikker kaffe lattè med bare 40 kalorier per kopp Jeg ser ut som en gulrot på håret, men frisøren kan ikke gjøre noe før om 3 måneder, fordi håret mitt har så mye stoffer i seg at det snart detter av. Jeg er så jævlig deprimert...utseendet er viktig for meg, og jeg føler meg jævlig stygg. kansje bare la være å gjøre så alt for mye med utseende Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Da er jeg hjemme og drikker kaffe lattè med bare 40 kalorier per kopp Jeg ser ut som en gulrot på håret, men frisøren kan ikke gjøre noe før om 3 måneder, fordi håret mitt har så mye stoffer i seg at det snart detter av. Jeg er så jævlig deprimert...utseendet er viktig for meg, og jeg føler meg jævlig stygg. kansje bare la være å gjøre så alt for mye med utseende No big deal for folk rundt deg, har hørt jenter fortelle om dårlige fargejobber før, sannheten er at det sjelden er for ille. Selvbildet ditt får ikke andre gjort noe med, though. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg