Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Hvem har lagd den wh1te? Moi. Tok en kjapp en før jeg trente. Edit: Og der kom han. Heldigvis føler jeg meg litt mer beskyttet under mod-tittelen Endret 17. januar 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Åssen gikk mørkekjøringa? Den gikk bra. Fikk kjørt i 70 i 30-sone, spunnet litt rundt, dratt i håndbrekket i fart, fått jentene i baksetet til å skrike og funnet ut at bilen var faens upresis på gass, clutch, brems og gir. Da var det bare å fornye lappen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 ekstrim maikåovr Drit-phet! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Selv har eg tatt meg selv å si lol. eller så sier eg avogtil omg og stfu blant ikke nerde venner som har tatt ordene til seg. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hehe... Har en kompis som går rundt og sier LOL, OMFG, STFU osv. hele tiden... Passer meg selv for å si det. Egentlig ikke så vanskelig, for jeg sier det vanligvis ikke det her på forumet heller. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 ekstrim maikåovr Haha, etter makeover'n lignet han litt på Rocco Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Moi. Tok en kjapp en før jeg trente. Hihi Min tur til å slakte : Halsbåndet burde ha en skygge slik at det blir mer naturlig. Det samme med piercingen i haka. Den har dessuten inget feste. Det ser litt rart ut. Han har to forskjellige brilleglass... Øreflippen er litt for gjennomsiktig/defust i kantene. Blir ikke fast nok. Her har du ihvertfall skygge... EDIT:Goophy: 70 i 30 sone...? Okey Endret 17. januar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg mener fortsatt at psilo uten piercinger og skjegg ligner på en ung Meat Loaf. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Noen som vet hva fransk leksene var til i morn? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Noen som vet hva fransk leksene var til i morn? Jeg vet ihvertfall hva mine er. Prøve i tall fra 1-100 + 16 gloser Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Dere har fransk Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Fikk kjørt i 70 i 30-sone, spunnet litt rundt, dratt i håndbrekket i fart, fått jentene i baksetet til å skrike og funnet ut at bilen var faens upresis på gass, clutch, brems og gir. Da var det bare å fornye lappen. Hehe, story of my mørkekjøring. Minus det der med 70 i 30-sonen... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Må du faktisk ta ny føreprøve? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Neida, bare gå ned på biltilsynet og lever lappen om at jeg har tatt mørkekjøring og få et nytt sertifikat som gjelder lengre enn til 1. mars. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Det hørtes ut som det gikk skikkelig dårlig da... Er det mulig... Eller var det en smule overdrivelse det? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Det er helt normalt at en må skifte førerkort dersom en tar mørkekjøringen etter en har tatt lappen. Jeg gjorde det også slik. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Fikk kjørt i 70 i 30-sone, spunnet litt rundt, dratt i håndbrekket i fart, fått jentene i baksetet til å skrike og funnet ut at bilen var faens upresis på gass, clutch, brems og gir. Hah, ikke mer..? Til og med mopeden min klarte mer enn det i 30-sonene.. Resten av påfunnene står det respekt av. Småskeptisk å kjøre sammen med damer under lærekjøring, kjørte med ei på langkjøring, så øvde man forbikjøring i Lærdalstunnelen. Da hun passerte noe-å-120, så spurte kjørelæreren; «Skal du nå noe spesielt eller?» (ellerno sånt, jeg var opptatt med å holde meg fast i baksetet). Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Småskeptisk å kjøre sammen med damer under lærekjøring, kjørte med ei på langkjøring, så øvde man forbikjøring i Lærdalstunnelen. Da hun passerte noe-å-120, så spurte kjørelæreren; «Skal du nå noe spesielt eller?» (ellerno sånt, jeg var opptatt med å holde meg fast i baksetet). Haha! Hadde heldigvis en sprek VW Golf 2.0 TDi 4Motion med 180hk og 6-trinns manuell girkasse helt for meg selv. For en dag det var... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) haha :!: Eniro.no... De har TV-reklame. Bare genialt drlig. Søkte på to gater, de har ingen av dem. Det har gulesider og Finn... Endret 17. januar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hah, ikke mer..? Til og med mopeden min klarte mer enn det i 30-sonene.. Kjørelæreren var litt furt hele tiden, så han brukte pedalene sine. Måtte nesten mobbe han da han klarte å kvele motoren da vi begynte å kjøre. Jenter i baksetet er bare moro, men de kan godt dempe hylingen sin. Vi kjørte på en sånn fiiffig skogsvei med masse hårnåler så det var mange muligheter til å ligge brei. Kjørte to biler sammen og masse forbikjøringer. Tror han ene i den andre bilen fikk litt fnatt da jeg kom sidelengs forbi han. Må bare elske skolebiler. *drømme om å få gatebil selv* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg