Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Hvem har lagd den wh1te?

Moi. Tok en kjapp en før jeg trente.

 

Edit: Og der kom han. Heldigvis føler jeg meg litt mer beskyttet under mod-tittelen :cool:

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Moi. Tok en kjapp en før jeg trente.

Hihi :devil:

Min tur til å slakte :p :

 

Halsbåndet burde ha en skygge slik at det blir mer naturlig.

Det samme med piercingen i haka. Den har dessuten inget feste. Det ser litt rart ut.

Han har to forskjellige brilleglass...

Øreflippen er litt for gjennomsiktig/defust i kantene. Blir ikke fast nok. Her har du ihvertfall skygge...

 

:tease:

 

EDIT:Goophy: 70 i 30 sone...? Okey :whistle:

Endret av kennethdammyr
Lenke til kommentar
Fikk kjørt i 70 i 30-sone, spunnet litt rundt, dratt i håndbrekket i fart, fått jentene i baksetet til å skrike og funnet ut at bilen var faens upresis på gass, clutch, brems og gir.

Hah, ikke mer..? Til og med mopeden min klarte mer enn det i 30-sonene.. :p

 

Resten av påfunnene står det respekt av.

Småskeptisk å kjøre sammen med damer under lærekjøring, kjørte med ei på langkjøring, så øvde man forbikjøring i Lærdalstunnelen. Da hun passerte noe-å-120, så spurte kjørelæreren; «Skal du nå noe spesielt eller?» (ellerno sånt, jeg var opptatt med å holde meg fast i baksetet).

Lenke til kommentar
Småskeptisk å kjøre sammen med damer under lærekjøring, kjørte med ei på langkjøring, så øvde man forbikjøring i Lærdalstunnelen. Da hun passerte noe-å-120, så spurte kjørelæreren; «Skal du nå noe spesielt eller?» (ellerno sånt, jeg var opptatt med å holde meg fast i baksetet).

Haha!

 

Hadde heldigvis en sprek VW Golf 2.0 TDi 4Motion med 180hk og 6-trinns manuell girkasse helt for meg selv. For en dag det var... :grin:

Lenke til kommentar
Hah, ikke mer..? Til og med mopeden min klarte mer enn det i 30-sonene.. :p

Kjørelæreren var litt furt hele tiden, så han brukte pedalene sine.

Måtte nesten mobbe han da han klarte å kvele motoren da vi begynte å kjøre.

 

Jenter i baksetet er bare moro, men de kan godt dempe hylingen sin.

 

Vi kjørte på en sånn fiiffig skogsvei med masse hårnåler så det var mange muligheter til å ligge brei. Kjørte to biler sammen og masse forbikjøringer.

Tror han ene i den andre bilen fikk litt fnatt da jeg kom sidelengs forbi han.

Må bare elske skolebiler.

*drømme om å få gatebil selv*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...