Jørgen Sørheim Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hvordan blir øret seendes ut etter du har tatt ut de greiene i øret da? Når du er gammel, og ikke skal ha det mer..Har du bare et stort hull i "øre-flippen" da? Hvorfor skulle jeg ta det ut når jeg blir eldre, da? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Weee! I dag tok jeg av strikkene! Skal muligens ta av reggisen før påskeferien. Det blir eidbart! Det skal ihvertfall jeg! I sommer/høst hadde jeg sånne metallstenger istedenfor strikker, som sitter der som man ikke kan ta av selv. Det var jævlig! Det gjorde vondt og de satt ganske løst så de knirka veldig når jeg bevegde munnen. Edit: Glemte å si at jeg hadde på strikkene samtidig. *Star Wars Galaxies* Endret 17. januar 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hvordan blir øret seendes ut etter du har tatt ut de greiene i øret da? Når du er gammel, og ikke skal ha det mer..Har du bare et stort hull i "øre-flippen" da? Hvorfor skulle jeg ta det ut når jeg blir eldre, da? Det jeg tenkte.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hvordan blir øret seendes ut etter du har tatt ut de greiene i øret da? Når du er gammel, og ikke skal ha det mer..Har du bare et stort hull i "øre-flippen" da? Hvorfor skulle jeg ta det ut når jeg blir eldre, da? skal ikke skaffe deg en slik kopp i leppa og da? Endelig har telenor fiksa linja mi Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 skal ikke skaffe deg en slik kopp i leppa og da? Hvorfor skulle jeg det? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 /me lukter snart en advarsel hvis julenissen ikke holder kjeft Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hvordan blir øret seendes ut etter du har tatt ut de greiene i øret da? Når du er gammel, og ikke skal ha det mer..Har du bare et stort hull i "øre-flippen" da? Hvorfor skulle jeg ta det ut når jeg blir eldre, da? Finnes jo extreme-makeover jo !!!!!! Er vel egentlig en smaksans , har man først sansen for noe så er det vanskelig at man råvender sånn plutselig rett over natten. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hm, da var to pølser dyttet nedi gapet. Mørkekjøring om 90 minutter ca., morsomme greier. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Sukk.. nå kommer sikkert wh1te og visker vekk alt, atter en gang. Der ga du meg en ide... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Savner ridgea, jeg. Kom på det nå. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Savner ridgea, jeg. Kom på det nå. Jaha, har du i det hele tatt fått PM'en jeg sendte deg for en stund tilbake? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 skal ikke skaffe deg en slik kopp i leppa og da? Hvorfor skulle jeg det? Tenkte det bare ville stå i stil Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Savner ridgea, jeg. Kom på det nå. Jaha, har du i det hele tatt fått PM'en jeg sendte deg for en stund tilbake? Hva? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Savner ridgea, jeg. Kom på det nå. Jaha, har du i det hele tatt fått PM'en jeg sendte deg for en stund tilbake? Hva? tenkte meg det, ok jeg sender den på nytt.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Fant ut at jeg hadde fem sider med PM's, så nå har jeg forkortet det til en side. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Fant ut at jeg hadde fem sider med PM's, så nå har jeg forkortet det til en side. Well done Noen som vil ha fisk? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 få ting som frister mer en fisk akkurat nå ja.. hva tenkte du på da ? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Fisk i brun saus for eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg