Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

24mm i skrivende stund. Begynte da jeg var 17 eller deromkring.. det ene øret fikk jeg opp i 20mm i løpet av et års tid, det andre øret strakk jeg opp til 10mm og stoppet pga dårlig plassering (for lavt nede på øreflippen).

 

Etter en stund fikk jeg det øret skalpellert opp til 18mm, og så strakk jeg opp til 20mm i løpet av kort tid. Gikk med 20mm til i fjor høst, så oppgraderte jeg til 22mm, og så 24mm i løpet av et par måneder.

 

Edit: Viktig, viktig! Har du tenkt å utvide til 10mm++, så bør du få hullene plassert skikkelig, uansett om du har grodde hull fra før. Gå til en eller annen piercer og be dem plassere hullene høyt oppe mot brusken. Det er heller ikke noe problem å pierce øreflipper med 5mm tunneller som første smykke, ei heller å skalpellere dem i 10-12mm. Du slipper mye kav og ekstrautgifter på å gjøre det på denne måten.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Æsj, er skikkelig deppa nå. På skolen i dag fant jeg ut at jenta jeg er sinnsykt interessert i seff er interessert i en annen tufs :(

Just another day in school  :wallbash:

Welcome to my life :(

er alltid surt når det skjer..

Men stikker og skifter og så er det trening :w00t:

Endret av kolleckio
Lenke til kommentar
sinnsyke greier du har i øret psilo  :dontgetit: Er ikke det vondt i lengden?

Heller omvendt.

Vondt i begynnelsen og bedre etterhvert.

 

Riktig?

Mvel, hvis jeg hadde hatt en piercing som gjorde vondt over lengre tid, hadde jeg selvfølgelig tatt den ut.

 

Men, nei, det gjør ikke vondt. Ikke særlig vondt å ta, og ikke vondt når jeg utvidet. Smykkene er høypolerte tunneller uten skarpe kanter og pigger, så jeg ser ikke helt hva som skulle gjøre vondt der. Da er sånne perleøredobber som fjerteberter går med, mye verre.. de har tross alt en spiss på baksiden.

Lenke til kommentar
sinnsyke greier du har i øret psilo  :dontgetit: Er ikke det vondt i lengden?

Heller omvendt.

Vondt i begynnelsen og bedre etterhvert.

 

Riktig?

Mvel, hvis jeg hadde hatt en piercing som gjorde vondt over lengre tid, hadde jeg selvfølgelig tatt den ut.

 

Men, nei, det gjør ikke vondt. Ikke særlig vondt å ta, og ikke vondt når jeg utvidet. Smykkene er høypolerte tunneller uten skarpe kanter og pigger, så jeg ser ikke helt hva som skulle gjøre vondt der. Da er sånne perleøredobber som fjerteberter går med, mye verre.. de har tross alt en spiss på baksiden.

Hvordan blir øret seendes ut etter du har tatt ut de greiene i øret da? Når du er gammel, og ikke skal ha det mer..Har du bare et stort hull i "øre-flippen" da?

Lenke til kommentar
sinnsyke greier du har i øret psilo  :dontgetit: Er ikke det vondt i lengden?

Heller omvendt.

Vondt i begynnelsen og bedre etterhvert.

 

Riktig?

Mvel, hvis jeg hadde hatt en piercing som gjorde vondt over lengre tid, hadde jeg selvfølgelig tatt den ut.

 

Men, nei, det gjør ikke vondt. Ikke særlig vondt å ta, og ikke vondt når jeg utvidet. Smykkene er høypolerte tunneller uten skarpe kanter og pigger, så jeg ser ikke helt hva som skulle gjøre vondt der. Da er sånne perleøredobber som fjerteberter går med, mye verre.. de har tross alt en spiss på baksiden.

Hvordan blir øret seendes ut etter du har tatt ut de greiene i øret da? Når du er gammel, og ikke skal ha det mer..Har du bare et stort hull i "øre-flippen" da?

Hvem sier han kommer til og ta det ut?

Hadde vært tøff med en 90 år gammel punker :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...