Jørgen Sørheim Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Sukk.. nå kommer sikkert wh1te og visker vekk alt, atter en gang. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Psilo, hvor mye har du utvidet hullene i ørene dine og hvor lang tid tar det? Me is pondering about doing the same... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) 24mm i skrivende stund. Begynte da jeg var 17 eller deromkring.. det ene øret fikk jeg opp i 20mm i løpet av et års tid, det andre øret strakk jeg opp til 10mm og stoppet pga dårlig plassering (for lavt nede på øreflippen). Etter en stund fikk jeg det øret skalpellert opp til 18mm, og så strakk jeg opp til 20mm i løpet av kort tid. Gikk med 20mm til i fjor høst, så oppgraderte jeg til 22mm, og så 24mm i løpet av et par måneder. Edit: Viktig, viktig! Har du tenkt å utvide til 10mm++, så bør du få hullene plassert skikkelig, uansett om du har grodde hull fra før. Gå til en eller annen piercer og be dem plassere hullene høyt oppe mot brusken. Det er heller ikke noe problem å pierce øreflipper med 5mm tunneller som første smykke, ei heller å skalpellere dem i 10-12mm. Du slipper mye kav og ekstrautgifter på å gjøre det på denne måten. Endret 17. januar 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Sorry kompis, er bare nyskjerrig på hvordan du hadde sett ut med "normalt" utseende Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=3330688 Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Kanskje han får se hvordan det er å bli såret, hvis alt går etter planen. Og hva har han gjort mot deg for å fortjene slik møkkabehandling ? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Skal ha engelsk prosjekt her, lurer på om å ha om Jimi Hendrix eller Charlie Manson. I wonder why Sender en velrettet takk til rizk. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Heter det ikke "Juss-ekspert" ? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Begge deler går greit, selv om jus-ekspert kan feiltolkes litt. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 sinnsyke greier du har i øret psilo Er ikke det vondt i lengden? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 sinnsyke greier du har i øret psilo Er ikke det vondt i lengden? Heller omvendt. Vondt i begynnelsen og bedre etterhvert. Riktig? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Weee! I dag tok jeg av strikkene! Skal muligens ta av reggisen før påskeferien. Det blir eidbart! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Æsj, er skikkelig deppa nå. På skolen i dag fant jeg ut at jenta jeg er sinnsykt interessert i seff er interessert i en annen tufs Just another day in school Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Vel, i dag har jeg og pus'en min vært sammen 1 måned =)Skal ned å kjøpe ei rose til henne Jeg vet jo godt hvordan det gikk! Det gikk bra tror jeg..^^ Lenke til kommentar
Homme Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Æsj, er skikkelig deppa nå. På skolen i dag fant jeg ut at jenta jeg er sinnsykt interessert i seff er interessert i en annen tufs Just another day in school Welcome to my life er alltid surt når det skjer.. Men stikker og skifter og så er det trening Endret 17. januar 2005 av kolleckio Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 sinnsyke greier du har i øret psilo Er ikke det vondt i lengden? Heller omvendt. Vondt i begynnelsen og bedre etterhvert. Riktig? Mvel, hvis jeg hadde hatt en piercing som gjorde vondt over lengre tid, hadde jeg selvfølgelig tatt den ut. Men, nei, det gjør ikke vondt. Ikke særlig vondt å ta, og ikke vondt når jeg utvidet. Smykkene er høypolerte tunneller uten skarpe kanter og pigger, så jeg ser ikke helt hva som skulle gjøre vondt der. Da er sånne perleøredobber som fjerteberter går med, mye verre.. de har tross alt en spiss på baksiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Sukk.. nå kommer sikkert wh1te og visker vekk alt, atter en gang. Der ga du meg en ide... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jippi, råvaredagen er over Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 sinnsyke greier du har i øret psilo Er ikke det vondt i lengden? Heller omvendt. Vondt i begynnelsen og bedre etterhvert. Riktig? Mvel, hvis jeg hadde hatt en piercing som gjorde vondt over lengre tid, hadde jeg selvfølgelig tatt den ut. Men, nei, det gjør ikke vondt. Ikke særlig vondt å ta, og ikke vondt når jeg utvidet. Smykkene er høypolerte tunneller uten skarpe kanter og pigger, så jeg ser ikke helt hva som skulle gjøre vondt der. Da er sånne perleøredobber som fjerteberter går med, mye verre.. de har tross alt en spiss på baksiden. Hvordan blir øret seendes ut etter du har tatt ut de greiene i øret da? Når du er gammel, og ikke skal ha det mer..Har du bare et stort hull i "øre-flippen" da? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 sinnsyke greier du har i øret psilo Er ikke det vondt i lengden? Heller omvendt. Vondt i begynnelsen og bedre etterhvert. Riktig? Mvel, hvis jeg hadde hatt en piercing som gjorde vondt over lengre tid, hadde jeg selvfølgelig tatt den ut. Men, nei, det gjør ikke vondt. Ikke særlig vondt å ta, og ikke vondt når jeg utvidet. Smykkene er høypolerte tunneller uten skarpe kanter og pigger, så jeg ser ikke helt hva som skulle gjøre vondt der. Da er sånne perleøredobber som fjerteberter går med, mye verre.. de har tross alt en spiss på baksiden. Hvordan blir øret seendes ut etter du har tatt ut de greiene i øret da? Når du er gammel, og ikke skal ha det mer..Har du bare et stort hull i "øre-flippen" da? Hvem sier han kommer til og ta det ut? Hadde vært tøff med en 90 år gammel punker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg