SnowDOG_ Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Nei.....eg går ut med hunden så er det soving. God natt. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Skal ha engelsk prosjekt her, lurer på om å ha om Jimi Hendrix eller Charlie Manson. Evt. et prosjekt om Pink Floyd(gjerne med fokus på Syd Barett?). John Lennon er også en eg vurderer. Uansstt, det er et engelsk prosjekt, ikke et musikk prosjekt. Er bare eg som har veldig interesse for musikk Endret 17. januar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 god morgen, ingenting er bedre enn å våkne av at smertestillende tar slutt Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Faen, klarte å stille klokken feil, så nå er jeg sent ute..da gidder jeg faen ikke dra heller. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Faen, klarte å stille klokken feil, så nå er jeg sent ute..da gidder jeg faen ikke dra heller. That's the spirit. Skal se på "Happy, Happy" i auditoriet nå jeg, er ingen der. Fritime er bra når man har noe å finne på. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hihi, så søtt da Mats. Det er en rosa bukse jeg har hatt lyst på i flere uker, og den har alltid hatt flere størrelser igjen i small, men nå som jeg har penger, da finnes den bare i XS og XL. Møkkaland. Daten i går gikk bra btw. Jeg tror han begynner å bli litt forelsket i meg. Jeg skal få han akkurat dit jeg vil ha han, også dumpe han. Nå får han også se hvordan det er å bli playa. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hmm... Var det ikke dama hans du hater, AnAnAs? Eller er det...begge to du hater? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hmm... Var det ikke dama hans du hater, AnAnAs? Eller er det...begge to du hater? Jeg hater henne, fordi hun alltid sprer rykter om meg, og jeg hater han, fordi han tror han er så deilig og kan få alle, noe han skal få se at han ikke kan denne gangen...Kanskje han får se hvordan det er å bli såret, hvis alt går etter planen. Er glad nå. Fant Pez. Masse Pez. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Pez er digg, spesielt den spise håndtak tingen. Men harn dame mens han dater deg? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Men harn dame mens han dater deg? Ja. Etter en uke nå sitter han igjen med ingen. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Men harn dame mens han dater deg? Ja. Etter en uke nå sitter han igjen med ingen. A cunning plan indeed. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Men harn dame mens han dater deg? Ja. Etter en uke nå sitter han igjen med ingen. haha, du er ond Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Dro hjem fra skolen. Har skikkelig vondt i magen minst en gang i uken, har hatt det i mange år nå, ikke gøy. Ingen som finner ut av hva det skyldes heller. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Dro hjem fra skolen. Har skikkelig vondt i magen minst en gang i uken, har hatt det i mange år nå, ikke gøy. Ingen som finner ut av hva det skyldes heller. mansen!!! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Okei, den har jeg ikke hørt før... Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Er det bare jeg som har fryktelig lyst til å se Psilocybe med normal geek-sveis og uten tættisser og metall? (sjekk siste i rpp) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg