Jooakim Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 http://forums.ipbhelpers.com/index.php?act...DE=emoticons&s= Mange smilier der.... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 I wasn't born a bitch, guys made me this way... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 I wasn't born a bitch, guys made me this way... Greit. Jeg er ikke født rasshøl. Jeg lærte meg det. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 I wasn't born a bitch, guys made me this way... Det var nok du selv. Jeg kjenner mange som ikke er. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 men hva legger du i rasshøl? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 men hva legger du i rasshøl? Du mener "Hva detter ut av rass******"? Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 men hva legger du i rasshøl? En dert vaselin og et stykke kjøtt? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 ok ok, leste ikke settningen min selv jeg mente, definer rasshøl Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) innisatan vi må ha verdens dårligste helsevesen her i landet jeg sitter her med muligens brist i ribbeinet, jeg dro til legevakta og måtte vente en time på at han skulle skrive noe på datan sin selv om jeg var eneste pasient. og når jeg till slutt kom inn ble jeg tvingt til å stappe et termometer oppi ræva og han finner ikke ut hva det er en gang så jeg må gå hjem å vente til i morra med å ta rønken. jeg klarer ikke la være å brøle hver gang jeg puster. han ga meg 2 smertestillende for en halvtime siden og de har ikke bynt å virke ennå og kommer mest sannsyligvis alldri til å gjøre det heller. :realmad: hadde grisebanka han hvis jeg ikke hadde hatt for vondt til det Endret 17. januar 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 og mr.fatfuck ossn klarte du det? og hvorfor skiftet du navn? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) innisatan vi må ha verdens dårligste helsevesen her i landet jeg sitter her med muligens brist i ribbeinet, jeg dro til legevakta og måtte vente en time på at han skulle skrive noe på datan sin selv om jeg var eneste pasient. og når jeg till slutt kom inn ble jeg tvingt til å stappe et termometer oppi ræva og han finner ikke ut hva det er en gang så jeg må gå hjem å vente til i morra med å ta rønken. jeg klarer ikke la være å brøle hver gang jeg puster. han ga meg 2 smertestillende for en halvtime siden og de har ikke bynt å virke ennå og kommer mest sannsyligvis alldri til å gjøre det heller. :realmad: hadde grisebanka han hvis jeg ikke hadde hatt for vondt til det HA! Jeg måtte vente i 4..(!!!) timer når jeg kutta opp beinet. 20 cm sånn cirka. Ikke syt.. EDIt: Synes det er mye verre med kuttskader.. Endret 17. januar 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg kutta meg i trynet og måtte vente flere timer. Har et pent lite arr der nå. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Er uten tvil noe som er rart med systemet her til lands til tider, skal man til "offentlig" lege tar det alt fra timer til dager hvis man bestiller time, går man privat kommer man inn etter ~10 minutter uten å bestille time først (!).... rart opplegg... Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Eg har jobba ettermiddag i dag 15 - 23 Men når kl var 23 fikk eg spørsmålet om å stå over til kl 07 hva gjore eg jo eg sitter her på jobb å gjesper. Når eg kommer hjem ca kl 08 har eg 6 timer på å sove før eg skal på jobb. Herligt. PeeT Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) da kom jeg hjem fra akutten (måtte dra inn igjen) og takk gud for at det finnes kvinnelige leger jeg fant ut at jeg hadde hosta på meg muskelsmerter og ribbeinsbrist (slutte å røyke nå ) by the way, når jeg registrerte meg her prøvde jeg sånn ca 10 nick eller noe men alle var tatt så jeg endte opp med fatfuck fordi jeg ble sur, derfor bytta jeg Endret 17. januar 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 da kom jeg hjem fra akutten (måtte dra inn igjen)og takk gud for at det finnes kvinnelige leger jeg fant ut at jeg hadde hosta på meg muskelsmerter og ribbeinsbrist (slutte å røyke nå ) Pålogget hw til sent på natt, er ikke du da en nerd? Hosta til du fikk ribbeinsbrist? wow.. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 da kom jeg hjem fra akutten (måtte dra inn igjen)og takk gud for at det finnes kvinnelige leger jeg fant ut at jeg hadde hosta på meg muskelsmerter og ribbeinsbrist (slutte å røyke nå ) Pålogget hw til sent på natt, er ikke du da en nerd? Hosta til du fikk ribbeinsbrist? wow.. hehe, skal ikke nekt for at jeg er litt nerd nei men jeg kan ikke legge meg fordi hvis jeg ligger gjør det så sykt vondt å puste, så min fremsidige plan er å sitte her til jeg blir så trøtt at jeg overser smertene og sovner ja jeg klarte faktisk å hoste på meg ribbeinsbrist :!: når jeg hoster vi du ikke være i nerheten av meg Lenke til kommentar
Launch Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Buhuuu jeg var uten internett i ca 10 minutter, lurer på hva Catch roter med. Skulle akkurat til å betale ADSL regningen, men kom ikke on-line Steike for et vær i dag, vær til besvær... 30cm løs puddersnø som legger seg og så blåser opp til små skavler og dunger overalt, veldig lite brøyting OPP gjennom boligfeltene så biler sto på kryss og tvers overalt. Kom ut av tellingen hvor mange jeg har dyttet og slepet løs i dag. *Ja jeg kjørte meg faktisk fast en gang selv , men kom meg faktisk løs like før kameraten som skulle komme med 4WD Subaru ting å hjelpe hehe. Lenke til kommentar
moray Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Favorittsang akkurat i dag... er stengt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg