ZkedaR Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg tipper på at du skal begynne og trene igjen, og kanskje pimpes opp litt Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Mario skal bli muskelmann og helsefrik. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Trening er overvurdert. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) :S Snart er det mandag. Som noen kanskje vet så begynner mitt nye liv imorgen. Skal lage meg ett herlig siste måltid til å kose meg med. Lykke til! Du må lage en worklog av det siste måltidet. Køyer nå, skal opp kvart over 7 i morgen.. Dere er nå noen latterfremkallende søtnoser, hele gjengen. Natta.. (ja, det var en skjult mening i det.) Endret 16. januar 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (ja, det var en skjult mening i det.) Jeg skjønte den. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Skal nok begynne å trene ja men fokuserer ikke på muskler nå. Skal helst konsentrere meg i å gå ned i vekt. Klart det blir pumping men ikke bygging eller noe. Vi får se kordan det går. Har lyst på litt kondis og sånt. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 *kose med shawshank collectors edition dvd'n min* blir bare bedre hver gang jeg ser Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Eh... Er litt trøtt, men vet ikke om jeg gidder og gå bort til senga idag heller Lenke til kommentar
rlz Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Trening er overvurdert. Trening er digg, ikke overvurdert i det hele tatt. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Skal nok begynne å trene ja men fokuserer ikke på muskler nå. Skal helst konsentrere meg i å gå ned i vekt. Klart det blir pumping men ikke bygging eller noe. Vi får se kordan det går. Har lyst på litt kondis og sånt. Pass på deg selv da, vennen. Husk du skal nyte livet også. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Skal nok begynne å trene ja men fokuserer ikke på muskler nå. Skal helst konsentrere meg i å gå ned i vekt. Klart det blir pumping men ikke bygging eller noe. Vi får se kordan det går. Har lyst på litt kondis og sånt. Etter en halvannen time med god pumping 3 ganger i uka er det ikke en ting (!) som er så godt som å løpe/jogge de 4 kilometerne hjem igjen. Føler meg så frisk! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 :S gruer meg. Har nådd bunnen og det er derfor eg skal begynne å trene. Aldri har eg hatt så dårlig kondis/helse. Ananas: Nytelsen kommer etterpå. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Mer å ta i - mer å være glad i. Det var iaff slik jeg levde tidligere, men ikke nå lengre. Har fått betydelig bedre kondisjon og styrke etter at jeg begynte å trene. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 :S gruer meg. Har nådd bunnen og det er derfor eg skal begynne å trene. Aldri har eg hatt så dårlig kondis/helse. Ananas: Nytelsen kommer etterpå. you mean orgasm? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 YEY, snakker med hu jeg er forelska i på skype nå Ikke snakket med henne på lenge pga hvis jeg ringer på kvelden så våkner hun moren. Må nå snakker vi Hun våket 5 og får ikke sove så dette blir nok en lang samtale Lenke til kommentar
rlz Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Koz. Anyway, nå er det på tide med en film tenker jeg. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 :S gruer meg. Har nådd bunnen og det er derfor eg skal begynne å trene. Aldri har eg hatt så dårlig kondis/helse. Ananas: Nytelsen kommer etterpå. you mean orgasm? Blant annet. Lenke til kommentar
robB Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Bah, trøtt og syk. Godnatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg