sparks Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Han var sur på meg for ingenting.. vi satt bare i datatimen og dreiv med excel (han har alltid vært frekk mot meg uten grunn), så trengte han hjelp men jeg gadd ikke fordi han er frekk mot meg.. så da var det morrapuler og yeh.. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 sparks: hmm, høres ut som du burde finne frem balltreet ja... ikke det at du trenger å slå inn tryne på han, men bare for å skremme han litt Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 som jeg sa.. 3000 brødre... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Agressjon skal møtes med enda mer agressjon. Mitt råd anyways. Litt py det der. Ingen pa....idiot har giddet å bøffe hvis du tar den sterkeste av de. Anyays nå snakker gamle mario her. Nåverende mario driver ikke med sånt tull lenger. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 sosohal: Det er feigt når den andre klassen topper laget da! hvertfall kjedlig for klassen, og ikke bli pekt ut, sile ut de "dårlige"... mye hyggligere å spille alle sammen Jeg har akkuratt spilt litt på gitaren min, har lært meg å spille ACDC - Back in black.. litte gran av den hvertfall... Men jeg bruker lang tid på å bytte mellom grepene da... Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Bjaa: Har du notene/grepene "vaddeva" til back in black? Endret 9. desember 2003 av PT Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Bjaa: Har du notene/grepene "vaddeva" til back in black? jeg har de ikke nei, lærte de bare av en som var her ... Er ikke hele sangen altså..bare en liten del .. men skal lære mer etterhvert.. bare digger den sangen! Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Bjaa: Har du notene/grepene "vaddeva" til back in black? jeg har de ikke nei, lærte de bare av en som var her ... Er ikke hele sangen altså..bare en liten del .. men skal lære mer etterhvert.. bare digger den sangen! Digger den jeg også *sette på musikk* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Da stakk jeg på teater. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Da stakk jeg på teater. teater? Wtf? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Da stakk jeg på teater. Ha det morro! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Noen som har en BNC til meg ?? :S Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 HalTan på teater? Det virker som det er to ting som ikke hører sammen... Kanskje HalTan har fått seg en kulturell dame uten å si det til oss Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 HalTan på teater? Det virker som det er to ting som ikke hører sammen...Kanskje HalTan har fått seg en kulturell dame uten å si det til oss mao.... alt for å få seg noe Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 lol.. så sant så sant.. snart hører du "HELLO DUDES AND DUDETTES " vifteovn er på so3 Lenke til kommentar
RIP Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 HalTan på teater? Det virker som det er to ting som ikke hører sammen...Kanskje HalTan har fått seg en kulturell dame uten å si det til oss det er bestemora!!! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) "HELLO DUDES AND DUDETTES " Right on! Har nå kommet hjem fra en liten biltur med venner, siden igår formiddag en gang.. Hyggelig Menneh..Er det noen andre enn meg som IKKE får logga inn på messenger..? Good to see ya'll Endret 9. desember 2003 av nvoetfiv Lenke til kommentar
RIP Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 jeg vet ikke om jeg tør å logge ut for å teste om jeg kommer inn igjen, men jeg er iallefall innpå msn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg