T.F.T Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Grue seg til neste morgen hvor man skal opp og hoppe til den lamme heimkunnskapen hvor alt alle gjør er å kaste råvarer veggimellom. Superdupert. Heimkunnskap er jo blandt de beste fagene på ungdomskolen da. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Snakket nettopp med en kompis, han hadde brukt 13 timer og 10 minutter fra Bergen til Gøteborg, 1078 km, med pauser. Altså, ca 82 km/t i gjennomsnittsfart med pauser. ...Det hadde visstnok gått fort på motorveien i Sverige, ja. (Husk at det er snøføre på fjellet i tillegg!) Lenke til kommentar
LotuZ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hva trenger du å vite hvis du skal sprute flammer? Noen som vet om en side der det står litt? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hva trenger du å vite hvis du skal sprute flammer? At du ikke skal sikte på deg selv. Les navnet på tråden... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) LotuZ: Ikke svelg bensinen. Endret 16. januar 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Ikke sett trynet ditt i flammer. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Snakket nettopp med en kompis, han hadde brukt 13 timer og 10 minutter fra Bergen til Gøteborg, 1078 km, med pauser. Altså, ca 82 km/t i gjennomsnittsfart med pauser. ...Det hadde visstnok gått fort på motorveien i Sverige, ja. (Husk at det er snøføre på fjellet i tillegg!) Det er sykt det med tanke på at det er vinter. Vi brukte en del mindre faktisk og hadde en snitt på (ifølge kompisen) en snitt på over 100km og top hastigheter på over 170km/t. Dette var i sommer for noen år siden. *mimre om den beste sommeren ever* Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 SnowDOG_: Det var det jeg tenkte ja, sykt pga at det er vinter. Han hadde visstnok 180 km/h et stykke i Sverige da, så han har nok ikke kjørt så forferdelig fort over fjellet. Men likevel... ...Ikke greit å ha dame i Göteborg, nei. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hva trenger du å vite hvis du skal sprute flammer? At du ikke skal sikte på deg selv. Les navnet på tråden... Seriøst, Goophy, nå tar du litt av. Er det blitt ulovlig med spørsmålstegn i denne tråden? Lenke til kommentar
LotuZ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Greit, så det er bare å ta litt bensin og spytte det ut Dette kan bli morsomt :!: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Seriøst, Goophy, nå tar du litt av. Er det blitt ulovlig med spørsmålstegn i denne tråden? OMFG! Sånt skal tas i "Tilbakemeldinger" for forumet. Ikke vet jeg, er bare dritsur og sint idag. På alt og alle, ikke ta dere nær av det. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Er Thea singel igjen siden hu skulle på cafè med han duden? Mario hadde et godt poeng da, som man sår så høster man (elns). Men hvis det blir dere to senere så vet du aldri om han stikker på cafè med hu eller hvemsomhelst andre.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg vil ha ny hardware. Jeg også. Jeg trenger skjermkort og RAM mest. Men vil også ha hovedkort og CPU. Og mer diskplass. for å si det slikt trenger du en helt ny pc Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg vil alltid ha ny hardware, men jeg vil heller ha lappen nå ass Jeg også Har bare teori og oppkjøring igjen da... Må bare få ut fingern... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg vil alltid ha ny hardware, men jeg vil heller ha lappen nå ass Jeg også Har bare teori og oppkjøring igjen da... Må bare få ut fingern... Så ikk putt den der i førsten da!1 Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Har mørkekjøring imorgen jeg. Håper det går bra, har kjørt med shortshifter og sekvensiell kasse en måned nå. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Håkkei: Film, skal enten se midnight cowboy eller the shawshank redemption.. men shawshak så jeg får knappe en måned siden. help? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Se "Photographing Fairies", sterkt undervirdert film. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Greit, så det er bare å ta litt bensin og spytte det ut Dette kan bli morsomt :!: De som driver med sånt bruker vel ikke bensin? Tror sjansen for skader er litt vel stor med det. Noe sånt som tennvæske e.l. funker nok bedre vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg