embark Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Morro. Jeg og mor har lydkrig Hun med det bittelille annlegget i stua, jeg med sorund anlegg Dimmu Borgir vs. Odd Børresen da eller? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) HA! Jeg vant.. Surround funker. Jeg er ikke avhengi av 110% perfekt lyd, men sålenge lyden er grei holder det. Mamma shanaia twain Jeg: iron maden Endret 16. januar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Sett inn nådestøtet og kjør på med Pig Destroyer! Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Sett inn nådestøtet og kjør på med Pig Destroyer! \m/_ _\m/ Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) that don't impress me much, den tar av på fullt volum den altså. Skal ikke kimse av den! Edit : *Die apokalyptischen reiter - der teufel* Endret 16. januar 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Øreklokker løser alle problemer, bitches! Så nettopp Ed Wood, herlig film. Anbefaler den til alle som lo seg ihjel av Plan 9. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 hmm, for en dag.. starta med at pappa skulle kjøre en tur, så streika bilen hans!helt dø,den bilen nå! så mista broren min mobilen sin langt oppe i langtvekkistan,finner den ikke igjen. sist men ikke minst, så falt like greit garasjeporten oppå bilen til mamma, og knuste ruta og lagde en fin bulk i taket... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 kanskje hun bare vil ha han, og når hun ikke liker jenta som kan hindre henne det så er det jo bare en ting å gjøre! Det er det ja. Å holde seg unna typen hennes. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Og jeg beit meg på innsiden av kinnet mens jeg åt frokost. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 kanskje hun bare vil ha han, og når hun ikke liker jenta som kan hindre henne det så er det jo bare en ting å gjøre! Det er det ja. Å holde seg unna typen hennes. men da vet du best, da! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg vil ha ny hardware. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg vil alltid ha ny hardware, men jeg vil heller ha lappen nå ass Lenke til kommentar
rlz Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg vil ha ny hardware. Jeg også. Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 hmm, for en dag.. starta med at pappa skulle kjøre en tur, så streika bilen hans!helt dø,den bilen nå! så mista broren min mobilen sin langt oppe i langtvekkistan,finner den ikke igjen. sist men ikke minst, så falt like greit garasjeporten oppå bilen til mamma, og knuste ruta og lagde en fin bulk i taket... Var da voldsomt da.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg vil ha ny hardware. Jeg også. Jeg trenger skjermkort og RAM mest. Men vil også ha hovedkort og CPU. Og mer diskplass. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Ananas: Som man sår.....så høster man. Vær forsiktig. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 kanskje hun bare vil ha han, og når hun ikke liker jenta som kan hindre henne det så er det jo bare en ting å gjøre! Det er det ja. Å holde seg unna typen hennes. men da vet du best, da! Jess ! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Haha, i dag har jeg sittet inne å spilt star wars: galaxies i hele dag. Søndag er egentlig en kjedelig dag, enten så er folk hos familien eller så sover de eller no sånt. Endret 16. januar 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Søndag er den verste dagen i uka. Grue seg til neste morgen hvor man skal opp og hoppe til den lamme heimkunnskapen hvor alt alle gjør er å kaste råvarer veggimellom. Superdupert. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Søndag er den verste dagen i uka. Grue seg til neste morgen hvor man skal opp og hoppe til den lamme heimkunnskapen hvor alt alle gjør er å kaste råvarer veggimellom. Superdupert. Jeg har funnet ut at Skjetten har veldig mange "siviliserte" ungdommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg